Yskivaihde Twitter

Välillä tuntuu että ihan sama mitä sanoo niin ei oo merkitystä.

Mutta ehkä vallitseva tilanne sairasloman ja aika rajallisten aktiviteettimahdollisuuksien takia vaikuttaa jonkun verran. En tiiä.

En tarkoittanut poikkeustilanteita. Jaksamista ja paranemista! Eikös paranemisennuste kuitenkin ole hyvä?

Eilen voitettiin Suomen seitsemänneksi parhaan työpaikan palkinto Great Place to Work -skabassa, voin antaa konsultointia työnhyvinvointiin liittyen ;D

Joo, on. Tosin ajallisesti pitkä. Päässähän ei mitään hätää enää ole, mutta jalka on kuulemma 4-5kk päästä kävelykunnossa ja vuoden päästä juoksukunnossa. Hohhoh.

^^ meinasin sanoa, että meillä on yhteisiä tuttuja, mut ei ollutkaan. Ne tulikin kuudenneksi :slight_smile:

Tekis mieli sanoo tähän “pyöveli”-, vertaisarviointi-, työhyvinvointi- ja liiketaloudenrealiteetitjatukitoimientoimenkuvat-perserunkkaukseen jotain mutta en sano. Joku pahoittais taas mielensä.

Se tunne kun tulet päivän jälkeen YV:lle ja seksismilanka on ns. pole positiossa.

RTZ - 17:11, 6.2.2015 » Se tunne kun tulet päivän jälkeen YV:lle ja seksismilanka on ns. pole positiossa.
oliko pakko käyttää fallosvertausta?

Kannattaa tihrustaa tarkkaan kuka oli se taktinen nostelija tällä kertaa.

ununu - 17:16, 6.2.2015 »
RTZ - 17:11, 6.2.2015 » Se tunne kun tulet päivän jälkeen YV:lle ja seksismilanka on ns. pole positiossa.
oliko pakko käyttää fallosvertausta?
Nyt kun kysyit: oli.

^Tuosta vielä lisää sitä tunnetta. Sitä pakottavaa, lähes kivuliasta tunnetta.

kun arguingmentaatio käy vähiin yv:lla ni ad vaginem kehiin ja seksitopsu etusivulle

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/10498017_755531467887524_1349018480924540700_o.jpg

tulis jo runko vitu…

Tekeepi mieli vaihtaa Gangsta tohon Teemun karate apinaan… Hmmm

peltsip - 15:02, 6.2.2015 »
Konsta - 15:01, 6.2.2015 » ^ Oleks ammatiltas siis ns. pelimies.
itellä tuli kanssa ekana mieleen jotkut kovat päivätanssit :D
Mä oon viattomampi kuin tiesinkään, koska mulle tuli mieleen vaan keilaus. Ihan siis sellaisenaan, ei piilo-, sala- tai sivumerkityksiä.

Mun ex-pomo oli paras pomo joka mulla on koskaan ollut. Toki omat vikansa hänessäkin, mutta se jatkuva vilpittömän palautteen virta oli motivoivinta ikinä. Eikä siis tietenkään kaikki palaute ollut positiivista, mutta negatiivinenkin palaute on helppo ottaa rakentavana, kun se on muotoiltu rakentavasti ja huomiota kiinnitetään myös hyviin asioihin.

Toisesta ääripäästä on sitten mun proffa, jonka kannustavin kommentti mun toistasataa sivua pitkässä gradukässärissä oli: “OK!”

ahomik - 16:02, 6.2.2015 » ^^ meinasin sanoa, että meillä on yhteisiä tuttuja, mut ei ollutkaan. Ne tulikin kuudenneksi :)
Ja sarjojakin kaks muuta, me sijoituttiin nyt siinä 50-499 työntekijän yleissarjassa. Vähän jännitti kun aikasempina vuosina oltiin oltu seiska- ja vitossijalla pienten yritysten sarjassa ja nyt täksi vuodeksi kasvettu tuohon yleissarjaan mutta hyvä sijoitus tippui kuitenkin.

Laitoin mässiin Ellipset alle (olipa muuten harvinaisen helppo asentaa noillekin renkaat, tai sit musta on vaan viimein tullut hyvä siinä hommassa) ja nyt fiiliksenä vahvasti oispa kesä. Sairaan nopeelta se näyttää tossa eteisessä :smiley: puuttuu sit vaan Thomsonit ja Omniumit että ois Todellinen Persoonallinen Muotipyörä mut ehkäpä toi on aivan hyvä nyt noin.

Niijoo, ja löysin renkaita asentaessani Gatorskinistä rotation-nuolen. Koskaan aikaisemmin en ole, ja olen vaan olettanut että oikea suunta olisi niin, että ne kuvion kärjet kapenee eteenpäin ja niin se sitten menikin. Eipä toki tollasella sliksirenkaalla varmaan mitään väliä, mutta erikoista että nyt oli nuoli ja yleensä ei ole ollut.

hyvä perjantai tulossa

nyt kun kaikki viel avais sen korkin ni juhlinta pääsis kunnolla vauhtiin

pitäis käydä kaupassa, kalja ja popparit vois olla kova.

jerppa - 17:31, 6.2.2015 » Tekeepi mieli vaihtaa Gangsta tohon Teemun karate apinaan... Hmmm
[eiks teemulla oo jo gangsta](https://www.yksivaihde.net/old/16540)

Tää vuosi on alkanut kyl ihan vitun paskasti.

Kaiken muun paskan päälle huomasin just et Time Machine on sit sössinyt viikko sitten hajonneen Macin Backupit ja useista backupeista on jäljellä on vain yks vitun 8Kb:n “in progress file” jostain viime kesältä. Vittu mitä paskaa, umpimätää paskaa. Ja tää oli kuitenkin se pienin murhe…