Yskivaihde Twitter

Piti alkaa ajaa paljon, nyt
http://www.kennelyska.fi/images/Yska_new.jpg

ununu - 20:35, 11.1.2015 » hei ostakaas joku toi mun melkein kohtuudella nussittu futonpatja ni pÀÀsen tekee tÀtÀ remppaa. en ota edes lisÀhintaa kÀytetty-statuksesta.
Ostakaa ihmeessÀ! Se on paras siihen. Jousipatja on ihan kauhea.

ununu, laitappa speksejÀ siitÀ.

Onpas ollut tehokas pĂ€ivĂ€. Saatoin kaks duuniprojektia pÀÀtökseen, kasasin etukiekon ja tein yhden kaapin inventaarion. HyvĂ€ aloittaa huomenna viikko kun ei ole mitÀÀn “pitĂ€isi”-juttuja roikkumassa!

MinÀkin sain ison omakotitalon rakennuslupapiirustukset kopiointikuntoon. VÀlillÀ KÀvin katsomassa kauniita kuvia ja kuuntelemassa Timothy Spallin örinÀÀ. Elokuva Turnerista oli aika hyvÀ. Tosiaan - mukava aloittaa uusi työviikko.

Munarkki - 15:21, 11.1.2015 » Surullisena tuon teille tiedon: olen kadottanu YV-työkaluni :/
Onnellisena tuon teille tiedon: löysin rakkaan YV-työkaluni! Vois lÀhtee sen kans taas baariin iskeen naisia... Tai sitten vasta kevÀÀllÀ, hmm.

Mulla on hieno yö edessÀ: pannullinen kahvia ja erilaisten talousteorioiden sekÀ niiden visuaalisen havainnollistamisen opettelua, tentti alka 8:00. Se on pakko pÀÀstÀ lÀpi. Kyseinen tentti on tunnettu siitÀ, ettÀ sen pÀÀsee kuka vain lÀpi, mutta mun ymmÀrryksessÀ on valtava aukko juuri nÀiden asioiden kohdalla.

tajusin just ettÀ fillari oli la lÀmpimÀssÀ jonka jÀlkeen ajoin 200m ja pihalle lukkoon. sormet ristiin jo nyt ettÀ jotain ei ole syvÀjÀÀssÀ aamulla.

e: ai niin tÀÀ sivunvaihtojuttu

nysimum - 22:49, 11.1.2015 » HyvÀ aloittaa huomenna viikko kun ei ole mitÀÀn "pitÀisi"-juttuja roikkumassa!
Etukiekon rihtaus nyt ainaki!

^ Takakiekonkin! Mutta ne odottaa pukkia, jonka ÀÀreen pÀÀsen vasta ensi viikolla. Eli tulevaisuushommia joka tapauksessa.


Jes raporttia sit siitÀki ootellessa!

Voin tĂ€ssĂ€ vĂ€lissĂ€ kertoa, ettĂ€ lĂ€hdin kauppaan naama mustissa alumiinilaikuissa. Huomasin asianlaidan tietysti vasta kotimatkalla hississÀ 

Here goes for nothing, toivottavasti oon tankannu oikeet kaaviot.

oli nĂ€köjÀÀn toi vakuutus firman paras joululahja ikinĂ€. “Ei urheilurajoituksia, ainoastaan ammattiurheilu on rajattu korvauspiirin ulkopuolelle.”

ei myöskÀÀn mitÀÀn aika- tai raharajoituksia korvauksissa. sweet. veikkaan kyllÀ ettÀ tÀstÀ saadaan kiittÀÀ hyvin pitkÀlti firmaan töihin tullutta dh -miestÀ :smiley:

Forestwolf goes laajavuori?

nysimum - 1:01, 12.1.2015 » Voin tÀssÀ vÀlissÀ kertoa, ettÀ lÀhdin kauppaan naama mustissa alumiinilaikuissa. Huomasin asianlaidan tietysti vasta kotimatkalla hississÀ...
War paint

http://cdn.bloody-disgusting.com/wp-content/uploads/2014/03/angelagossowbanner-300x194.png

mannine - 8:40, 12.1.2015 » Forestwolf goes laajavuori?
joo heti tuli motivaatiota sen fiksaamiseen kuntoon :D ois oikeestaan jonkin verran materiaaleja runkojigin vÀsÀÀmiseen ettÀ sen sais kerralla kuntoon. ei viittis kolmatta kertaa tehdÀ pikakorjauksilla sinne pÀin kieli poskella.

tÀs yv.jÀsenyydes vois tulla imo jotain tollast kans

kuitenki crc banneri ja kaikkee.

mohnomishe - 14:08, 11.1.2015 » oon alottanu puolen vuoden aikan varmaan 20 kirjaa, mutta en oo lukenu yhtÀkÀÀn loppuu. adhd iskeny. olis varmaan hyvÀ aika koittaa murakamin 1q84:ÀÀ
Murakamin norwegian wood oli huikee.

Oon huomannu, ettÀ himassa meinaa alkaa ajatukset kans harhailla ja lukeminen vÀlillÀ vaikeeta. Nettifeedien tsekkaus yms. Talvella tulee töihin ja kouluun kuljettua laiskana myös julkisilla, ja matkojen aikana tuleeki melkein kaikki kirjat tÀllÀ hetkellÀ luettua. MeillÀ on kaveriporukassa kirjakerho, jossa jokanen valitsee vuorollaan kuukauden kirjan. Tulee luettua paljon kirjoja, mitÀ ei kyllÀ muuten tulis. Lukeminen best.

-29’C. Brrr.

Edit. Työpaikan mittari nĂ€yttÀÀ -33’C.