Yskivaihde Twitter

Facebookissa tuli vastaan tutun näkönen fillari. Kenens tää nyt olikaan? webfame!
https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/10868130_781811865187699_2125376707177601084_n.jpg?oh=511fb01ec7aaa705ce117a465e08a692&oe=55034A00

Miten tää nyt omasta mielestä meni?
http://danielb.kuvat.fi/kuvat/Mobiili/201412211211021834.jpg/_img900.jpg
Ihan kauhee darra ja työpäivä edessä.

Ulkona Hesassa näyttää taas tällä hetkellä siltä, että talvipyörän valmistuminen eilen oli ajamista lisäävä tapahtuma.

sani - 12:32, 21.12.2014 » Pitsaa ja kokonainen tuotantokausi man vs. food alias kuuluisia kuppiloita.
Spoilaanko?

Ruoka voittaa.

man9 vs. kalapuikko

Odie vs. pannulla lämmitetty pizzan puolikas.

esco vs. green curry

Kolmen litran salaatti jossa 700grammaa juustoja + 3desiä oliiviöljyä. <3

mr miyagi vs sadan vuoden pölyt

Enää reilu 50km puuttuis kymppitonnista tälle vuodelle. Uskaltaiskohan sitä lähteä kipeen peukalon kanssa yrittämään ajelua. Ei ainakaan takajarrulla juuri yhtään jarruttamaan.

huomenta

oli taas melkoista

Hyivittu
Tää olo ei helpota. Vatsasta tyhjennetty vatsahapotkin. Syytän jallua.

sani - 12:32, 21.12.2014 » Pitsaa ja kokonainen tuotantokausi man vs. food alias kuuluisia kuppiloita.
Sen teit oikein, että sulla on safkaa ku ryhdyt sitä katselemaan. Maailman hirveintä itsensä kidutusta on katselle man vs. food ekaa tuotantokautta krapulassa ja nälässä. Aina kun se syö niitä reuben- ja muita leipiä, mä oon ostamassa lentolippuja jenkkilään.
nysimum - 0:09, 20.12.2014 » Me ollaan kaikki elämän junassa matkalla oman elämämme jonnekin. Jos sä vaan avaat mieles niin universumin VR voi kuljettaa sut mitä ihanimpaan määränpäähän. t. Coelho
Heh, mä justiinsa luin Alkemistin ja yksi sivu alkoi näin: [i]"Kukaan ei pääse pakoon sydäntään."[/i]

No tästähän tuli välitön assosiaatio Beavisin Cornholio-kohtaukseen, jossa hän ilmoittaa: “You cannot run from your own bunghole.”

Luin sitten sivun eteenpäin ilmiselvin muutoksin.

Priceless. Coelho on kamalaa kuraa, kahta kirjaa oon koittanut tavailla ja okse lentää.

^^ Raaah :smiley: :smiley: Ehkä mä pystyisin jollain vastaavalla menetelmällä kahlaamaan Coelhon jonkun teoksen läpi, toistaiseksi on ollut liian hapokasta. Tai siis liian imelää.

Vaikea käsittää miten joku edes pystyy keksimään sivutolkulla niin teennäistä sontaa. Voiko se olla tosissaan? Kai se on.

Jos joskus deittailisin jotain tyyppiä ja se paljastuisi ei-ironiseksi Coelho-faniksi, se ois dealbreaker. Heippa, ei soitella, ei lettuja, ei syksyä.

Kovana kakkosena tulee Anthony de Mello, mutta ei se herätä mussa ihan noin mustavalkoista reaktiota. Aikamoinen teennäisyyden ja alentuvuuden mestariteos Havahtuminen kuitenkin on.

Putsailen tässä näyttöä Lumikon kaunokirjallisuuden lukemisen jäljiltä.

<3

nysimum - 0:09, 20.12.2014 » Me ollaan kaikki elämän junassa matkalla oman elämämme jonnekin. Jos sä vaan avaat mieles niin universumin VR voi kuljettaa sut mitä ihanimpaan määränpäähän. t. Coelho
Jutuista voi lähteä niin moneen suuntaan. Itse mietin tän luettuani, että elämän VR:ltäkin löytyy se konnari, joka jättää koululaisen paukkupakkasessa tyhjälle asemalle keskelle ei mitään opiskelijakortin puuttumisen vuoksi.

sun lasi on varmaa 24/7 puoltyhjä

:frowning:

No jos vakavoidutaan, niin ei aina ihan niinkään. Mutta tänä syksynä on kyllä usein ollut, tyhjempikin.

Edit: mutta toi ylempi on kyllä ennemminkin perua siitä, että VR:stä on jäänyt mieleen niin paljon nihkeitä kokemuksia, että universumin ja VR:n rinnastaminen on pelottava ajatus.