Yskivaihde Twitter

janis joplinia ja rengasjumppaa. nyt sit joko ajoa tai sit ei.

Amazing Racessa käytetään Petzlin kypäriä.

Kaliaaa ja j.tex @black door

Onpas mukavaa, kun ei oo mitään projektia, niin ei tarvi hilautua tonne kylmälle vintille iltaisin ropaamaan. 2015, ei kiitos projekteille.

Kesällä projektointi _b tallin ovi auki ja kalia käteen. Oispa kesä. Ja kaljaa.

En tiiä. Katoin linkitettyjä liirailu videoita. Pakko laittaa Vispin orkkis keula kiinni ja kohti liukkaita. Vitalis miten kova meno viteolla. On ne kowii. Oho!! Luulen et saunaoluet osu. Mää haluun ajaan. Oispa joulu jo ohi.

Mä tykkään olkkarissa ropaamisesta, ku siinä voi samalla kattoo telkkaria eikä tarvii pukeutua erityisen säädyllisesti jos ei huvita. Plus mä kumminkin unohdan aina jotain työkaluja jos oon pihalla pyöränroplailyhommissa, ja sit niiden perässä saa ravata kaheksanteen kerrokseen. Olkkarissa ei ole tätäkään ongelmaa.

Miks mä itse asiassa ees koskaan poistun kotoa? Mulla on täällä kaikki mitä tarviin.

^ Sinähän voisit osallistua Mars-lennolle. Rullat vaan mukaan.

hitto, alkaa olla semmonen fiilis että speksattava kylmä talli kun säälittää katsoa omaa autoa joka on 20cm lumikerroksen alla aina kun fillaroi ohi, viimeksi ajettu muistaakseni viikko sit sillä.

^oli 5cm lumet auton lasissa tänää

15min eberi and they gone

allways answer

vahwistu peltis

mun kilsoilla pitäis rikkoa tolpan ajastin ja asentaa töpselistä virrat ottava laturi akulle lataamaan 24/7 ettei ois kolmella eberinhuudatuksella akku tyhjä :smiley: ja maksaa varmaan miljardin jälkiasentaa semmonen.

Ihanan huonoa huumoria.

http://tsupukka.blogspot.fi/2014/12/havyttomat-tontut-joulukalenteri.html

Olen aina tykännyt tarkoituksellisesta huonosta huumorista. Tahaton huono huumori on sensijaan säälittävää.

peltsip - 0:00, 21.12.2014 » mun kilsoilla pitäis rikkoa tolpan ajastin ja asentaa töpselistä virrat ottava laturi akulle lataamaan 24/7 ettei ois kolmella eberinhuudatuksella akku tyhjä :D ja maksaa varmaan miljardin jälkiasentaa semmonen.
halvempi ku 110voll

nastat alle ja 8/16

aaaajjejeaa pitäis kylille kähtee.

Ihan uskomaton juttu:
Joskus 80-luvun alussa, kun pyöräilimme Unkariin, oli Esztergomimissa hieno teräsristikkosilta Tonavan yli, mutta siitä puuttui puolet. Tšekkoslovakian puoli. Tänään näin kirjakaupassa kirjan, jonka kannessa on kuva siitä sillasta. Kirjan nimi on “Katkennut silta - Unkarin unohdettu historia”. Ihmettelimme silloin kovasti, mistä on kysymys. Arvelimme, että vuonna 1968 ruotuun pantu Tšekkoslovakia oli purkanut oman puolensa, koska Unkarissa oli János Kádárin aikakausi ja meno oli aika vapaata. Unkarilaiset sanoivat että me voimme tehdä mitä tahansa kun vain muistamme sanoa sitä sosialismiksi. Ja sen kyllä näki :slight_smile: Unkarilaisilla oli silloin parempi “Švejk” kuin tšekeillä.

Hyvää joululukemista. Nyt saan selville, miksi se silta oli puoliksi purettu. Kihelmöi.

korjasi rikkinäistä kännyn näyttöä kynsilakalla. everythin blurrd

tee juttuja joilla on tarkoitus, tyttöystävä lähti pikkujouluihin ja jätti avaimet tohon eteiseen. istun kalsarit jalassa olkkarissa ja mietin että jos menee nukkumaan niin seo 5 minsaa nukahtamisesta ja ovikello soi ja pitää mennä avaamaan.

Biciolli - 0:00, 21.12.2014 » Olen aina tykännyt tarkoituksellisesta huonosta huumorista.
On muuten maailman vaikein laji.
peltsip - 20:54, 20.12.2014 » janis joplinia ja rengasjumppaa. nyt sit joko ajoa tai sit ei.
en kyl koskaan

https://farm9.staticflickr.com/8571/16066830812_0f876766ec_b_d.jpg

jees :smiley: