Yskivaihde Twitter

Kävely on mun mielestä enemmänkin oleilua hitaasti muuttuvissa maisemissa.

Rahanmenoa ei voi estää. Jokohan kohta pääsis takas pyöräspeksaukseen (ajo)korttispeksailuista?

IhanaTaina - 15:19, 24.11.2014 » Mitä seiskafemmoille muuten kävi tos yhes kohtaa kun hinta räjähti? Oliko jotain muuta tekijöitä, kuin se et mr. chinaman möi loppuun?
tuntuu että kovimman katuratahuumaan keskellä ne nostettiin jonkinaisteiseen standardin asemaan omniumien ohella.

omani ostin komp.kirppikseltä 70 eurolla joitain vuosia sitten

MrSticha - 17:03, 24.11.2014 » Kävely on mun mielestä enemmänkin oleilua hitaasti muuttuvissa maisemissa.
oli kyllä ahdistava kokemus kävellä ekaa kertaa kuukausiin yli kilsa niin ettei ollut koiria kusettamassa ja käppäili ihan omin päin. oli muuten niin tylsää että huhhuh.

Rakastan juoksemista ja lenkkeilyä, mutta kävely on ahdistavaa. Olen vienyt tämän kävelyautismini niin pitkälle, että hyvin usein juoksen kun pitäisi kävellä.

Perkele iPhone5 kun tökkii jumalattomasti ja akunkestokin on nykyään ihan naurettavan lyhyt. Täytyykö taas upgradee kännykkä? Hetken jo luulin et vois speksaa tota vaihdehimmeliä kasaan.

Applen rauta on tiettareita lukuun ottamatta ihan järkyttävää paskaa (puhelimet, musiikkisoittimet, langattomat reitittimet nyt ainakin testattu moneen otteeseen). Mutta iOS jostain syystä on mun mielestä aivan ylivoimainen intuitiivisuudessaan ja käytettävyydessään. Android on ihan järkyttävän kamala :X Mutta Samsung Galax S II Plus oli kyllä luurina miljardi kertaa parempi kuin iPhone 4 tai 4S.

Eli omalta osalta pitää valita et vituttaako käyttöliittymä vai vituttaako rauta.

Käyttöliittymä. Puhelimet oli hyviä ennenku niihin päivitti liian raskaan softan.
Also: kävely ja musiikinkuuntelu on ihan vitun jees. Kun ei oo kiire mihinkään siis.

tänään heräsin siihen kun tajusin että oon ehkä ollu samalla luokalla yhen foorumilaisen kanssa. pitänee kerätä vähän lisää johtolankoja ja enkä pämmätä sitten sitä.

Tuntuu siltä että ihan sama mikä puhelin, niin ei kestä yli vuoden käyttöä vaan alkaa hyytymään. Sovellukset jumittaa ja tulee kaikenmaailman valikkolageja ja pääsykoodibugeja :confused: Pätee sekä android, että ios puhelimissa (oma kokemus) Windows härpäke mulla oli vuoden, mut joo, ei enää koskaan.

tammikuussa hankittu 5s pelannu loistavasti. versio 7.1.2 käytössä.

Fyi sörkän metrolaiturilla pitkäkestonen massalipputarkastus nyt.

E. Kaverilta siis kuulin, itehän ajan.

joo oli kyl virhe päivittää iOS8:iin

Hai plz answer PM

manuelkala - 14:50, 24.11.2014 » foorumin hengessä on jotain vikaa ku italoteräs on myymättä ja jengi hamuaa jotain palpaa
Korjattu ;)

Ei liene kovin järkevää käyttää ihan viimosia ropoja runkoon, mutta pakko se on kokeilla vielä pienempiä raameja.

negaatio - 18:15, 24.11.2014 » Fyi sörkän metrolaiturilla pitkäkestonen massalipputarkastus nyt. E. Kaverilta siis kuulin, itehän ajan.
oisko pitäny mennä metro in helsinki topicciiin?

kuuntelee dinosaur jr ja kaipaa L-kokoista pompino-runkosettiä (hki) talvipäivien ratoksi

iphone 6+ on parasta mitä mulle on tapahtunu teidän höpönassujen lisäks.

älypuhelinhan myydään vuosittain just ennen uusien lanseeraamista. kyllä sitä newgeniä joku muu sitten ajattelee.

tai näin mä aina itselleni uskottelen ja kituutan silti itku vitussa 3 vuotta samalla.

TUOMASSSSSS???1
http://www.maclife.com/files/imagecache/futureus_imagegallery_fullsize/gallery/03.jpg

:smiley: Sori, panin pm:ää!