Yskivaihde Twitter

makko - 21:02, 20.11.2014 » Mustamakkara ainoo asia jota on jäänyt tampereesta kaipaamaan. [b]Paska kylä[/b] mut hyvät LERSSIT
Olen kanssasi vahvasti eri mieltä.

Mustamakkara+sinappi on aika match made in haevaen. Puolukka sit kyllä kans cool.

walto - 21:21, 20.11.2014 »
negaatio - 15:16, 20.11.2014 » Vanha ellei vanhin foorumiviisaus taitaa olla [i]kovaa ajoa sitte vaan[/i]
[i]Entä jos sataa?[/i] Ehin jo evästäkin käydä ennen kun tajusin säätiedotuksen kattoa, jos nyt vaan nöyrtyis ja menis junalla. Joku talvirandoilu on kyllä vielä suoritettava.
AJa niin pitkälle kun perse kestää ja ota vasta sitten julkiset.

Mulla on melko lailla tasan kiekkolaatikollinen cd-levyjä.

^joulumanteli ja rusinat:—D ei vittu jäbä

Eevil Stöö <3

mä myin kaikki kallisarvoiset räppi-, grindcore- ja muut levyni kirpparilla 1e/kpl. enkä omista enää ees optista levyasemaa. future is now :frowning:

Monta vaihetta on käyty läpi. C-kasetti, CD-levy, MP3. Silti vinyyli jäi elämään.

Vinyylejä omistan kaksi kangaskassillista, en ole koskaan omistunut vinyylisoitinta kuitenkaan. C-kasettejakin 5 kpl.

Vaikka suurin osa musasta tuleekin striimattua, only vinyl is real. Nytkään saa unta ku aamulla upsmies kuriiroi vinnyylia kotiovelle.

TGIF.

Koivulan dynamo - 21:15, 20.11.2014 »
JJ90 - 20:59, 20.11.2014 » puolukkaa en käytä.
olet väärässä. puolukka + lähes mikä tahansa ape = parasta esim. leipäjuusto
Onneksi metsässä on leipäjuuston kaveriksi parempiakin marjoja.

Oletin mustanmakkaran olevan jotenkin erityisen maullaan, koska tamperehehkuting, mut peruspalviryynärikin on maukkaampaa. Siitä tämä “pettymyksen” purkaus.

nalle wheelroos - 23:19, 20.11.2014 » Mulla on melko lailla tasan kiekkolaatikollinen cd-levyjä.
CD-levy on kyllä huonoin sijoitus koskaan. Ikinä en saa omiani niistä pois. Jos olisin jaksanut odottaa 20 vuotta, oisin voinut vaan kuunnella kaiken ilmaiseksi Spotifysta. Kaiken lisäksi nolot itsensäetsimisvaiheet ois jääneet pois ja olisin heti osannut aikuismaisesti päättää, mikä on hyvää musiikkia.

Musiikkia ei kannata kuunnella nuorena.

Aika jyrkkä ^ :smiley:

Musamaku on kuin viini, se paranee vanhetessaan. tai jotain semmosta…

Toisaalt viini on vitun pahaa ja niin on mustamakkarakin.

Edit: ja puolukat ja tyrnit ja muut myrkkymarjat…

mannine - 0:30, 21.11.2014 » https://lh3.googleusercontent.com/-HVf32cCC_MM/TffQ1e4O9ZI/AAAAAAAABWY/Gx3TbMyAZ-U/s624/vlcsnap-2011-03-05-13h33m05s120.png
kohta sekin on nähty jo uudelleen sit on pakko siirtyä johonkin savikiekkoihin tai gramofoniin.

Mä oon kuunnellu aina hyvää musaa.

Kyl se ocsid listalla ollu jason donovanin sealed with a kiss oli aika huono, sitä en nauhoittanut

cd on kyllä vähän hassu formaatti kun speksit on kovat ja kaikki näkee märkiä unia kunnes speksataan katuratakelkkaan bilteman jalkajarrutakakiekko.

http://cnet2.cbsistatic.com/hub/i/2011/07/06/2f50c706-fdc2-11e2-8c7c-d4ae52e62bcc/d9d5bbed0cc9f0dd635eaa5bdeafa3b9/Arcade_Fire_Ready_to_Start.jpg

en mä niinkään siitä vinyylin äänestä (senhän saa matkittua ihan iisi piisi jopa kännykällä nykyään) vaan siitä että se pitää se laatta käydä ihan varta vasten asettelemassa soittimeen, neula tarkasti paikoilleen ettei ala keskeltä raitaa soittamaan ja kuunnellessa voi katsoa mukavan suurta kansitaidetta eikä mitään postimerkkejä.

e: striimaus on vähän kuin radio: aina taustalla ja vaivaton vaihtoehto. sit jos pitää oikeasti kuunnella musiikkia eikä touhuta muuta samalla niin älppäri on paras yllämainituista syistä.

sehän taas ei ole formaatin vika, et jotkut vajakit tykkää tiiliskivistä. kaikkea löytyy (c-kassut, vinyylit, cd:t), kaikkea tulee kuunneltua, mutta harvoin taustamattona (nimim. meluallergia)

pitäis kyllä speksata joku David Bowien älppäri, semmonen multa puuttuu. älppäreiden plussia: painaa ihan jumalattomasti isompina kasoina niin rajoittaa pahempaa hoardaamista

LP tarjoaa hienoja elämyksiä omille muksuille. “Iskä laita taas soimaan se AC/DC:n iso levy” :slight_smile: