Yskivaihde Twitter

^joku ukkeli pari kesää sitten tuijotteli mun motskaria. Ajattelin että se fiilistelee sitä ja kävelin hymyillen pyörää kohti. Ukko lähti kipittään meneen korvat luimussa. Pääsin pyörän luokse ja huomasin, että avaimet oli siinä virtalukossa :smiley:

Mä en ehkä ois niin epäluuloinen jos ei multa ois varastettu neljää vai viittä fillaria ja erinäisiä osia :F

Mul o käynyt tosi hyvä tsägä fillarien kanssa. Oisko pöllitty kaks joista toinen oli joku kahenkympin kaatispyörä. Broidilla ollu huonompi tsägä, oisko siltä viety joku 7-9 pyörää :confused:

mannine - 22:04, 19.11.2014 » mun aikaan ei mirciä vielä ollu, sain yhdeltä peelolta tosi stydin skriptin ku jossai bileissä tavattiin. se jäbä oli truu haxor
Venom irc script 4 life!

Kotka taitaa olla turvallinen mesta.
Ikinä, kopkop, ei oo multa viety fillaria.
Eea skidinä jolloin tuli jätettyä pyörä yleensä lukitsematta pihalle jne

IhanaTaina - 20:07, 20.11.2014 » Broidilla ollu huonompi tsägä, oisko siltä viety joku 7-9 pyörää :/
taitaa olla kyse jostain muusta kuin tsägästä
Jooona - 20:27, 20.11.2014 »
IhanaTaina - 20:07, 20.11.2014 » Broidilla ollu huonompi tsägä, oisko siltä viety joku 7-9 pyörää :/
taitaa olla kyse jostain muusta kuin tsägästä
En tiiä onks oma vika jos pyörät viedään lyhtypylvääseen uulukoilla lukittuina. Tottakai pari pyörää on voinut olla vaan lukossa vaan vaikka takakiekosta runkoon, mutta ei sellasenkaan pitäis pois kävellä...

olipa hassupäivä! jouduin vääntämään autoon lisää rengastilaa eteen tänään ristikkoavaimella (ruuhka-aikaan mannerheimintiellä)! :smiley:

aika paljon fiksipyörii stukholmassa. gangstaa ja aventonii ja vaikka mitä

^^Yritit laittaa rata-autoon krossinappulat tai peräti nastat?

^oli vähän liian isolla et:llä varustettu vanne + liian muhku nastakumi… raapi töyssyissä sivulokariin ja sit kunnon töyssyssä vääns sivulokaria sillee et hiton moinen räpinä ja kolina kävi kokoajan. onneks peltiä pystyy vääntämään :slight_smile: nopee tuli se muutama tarvittava milli lisää tilaa sinne kaareen.

mohnomishe - 20:49, 20.11.2014 » aventonii
Ei ne ruattalaiset sitten ihan menetetty kansa ole.
IhanaTaina - 18:57, 20.11.2014 » Toi on kyl hassu et jos joku kattelee pyörää niin tulee heti mieleen et koittais pölliä.
Olin kerran Pariisissa Montparnassen asemalla ja junista kiinnostuneena aloin tutkia TGV:n telirakenteita. Siis ihan vaan katselemalla. En edes ottanut kuvia. Aika pian kaksi poliisia alkoi kävellä määrätietoisesti, mutta muka muina miehinä minua kohti. Oli paras lähteä määrätietoisesti, mutta muka muina miehinä pois, koska en osaa ranskaa eivätkä ne poliisit suomea. Aika varuillaan siellä ollaan. Siis en minä sitä junaa varastaa aikonut, mutta raiteille asetetun pommin suunnittelussa on hyvä tuntea telien rakenne.

Mustamakkara. Ihan kivaa mut ei kyllä maistu miltään. Silti jatkoon, tällä on kiva viedä hyvää sinappia suuhun. (puolukkaa en käytä.)

JJ90 - 20:59, 20.11.2014 » Mustamakkara. Ihan kivaa mut ei kyllä maistu miltään. Silti jatkoon, tällä on kiva viedä hyvää sinappia suuhun. (puolukkaa en käytä.)
Oot säki yks

Mustamakkara ainoo asia jota on jäänyt tampereesta kaipaamaan. Paska kylä mut hyvät LERSSIT

JJ90 - 20:59, 20.11.2014 » puolukkaa en käytä.
olet väärässä. puolukka + lähes mikä tahansa ape = parasta esim. leipäjuusto

Karpalo on paras marja. Ei mulla muuta.

joku nokittaa kohta tyrnillä mutta yrittäkääpä syödä tyrnihilloa ja juoda sen jälkeen tummaa olutta

negaatio - 15:16, 20.11.2014 » Vanha ellei vanhin foorumiviisaus taitaa olla [i]kovaa ajoa sitte vaan[/i]
[i]Entä jos sataa?[/i]

Ehin jo evästäkin käydä ennen kun tajusin säätiedotuksen kattoa, jos nyt vaan nöyrtyis ja menis junalla. Joku talvirandoilu on kyllä vielä suoritettava.