Ylläpito tiedottaa sivuston toimintaan ja ylläpitoon liittyvistä asioista

Tuossa lounaalta tullessani huomasin, ettei foorumi aukea vaan footerin tilastoplugari bugas. Nyt plugari on pois käytöstä ja jopas pelittää taas.

Olin kaksi minuuttia ilman yyveeäffää. Meinas itku päästä :ń(

SPR on perustamassa tukiryhmää. Palaan asiaan, kun kenttäsairaala on pystyssä.

Joo meil on tuolla just kriisipalaveri menos.

Itehän yritin jo sahata ranteen auki lusikalla, mut sit huomasin refreshaa.

“Olin kerran niin pohjalla, että runkkasin Anita Hirvoselle Bumtsi Bumissa.”

Jostain IRC-quotesista oli tämä. Henkilökohtaisesti en ole päässyt näin alas.

Uppaillaas vanhaan bugailupahoitteluthreadia. Kuten varmaan olette itsekin huomanneet antaa rakas ja vihattu foorumimme nykyisin kohtuu paljon database erroria ja tätä installointiruutua:

Ongelmat on tiedossa, mut niille ei nyt jaksa/ehdi tehdä mitään. Tämä nyt siis ihan vaan ilmoituksena, ettei kaikkien tarvitse ko. keissistä huomautella. Ja jos tuntuu, että voisit auttaa, niin muista meidän auki oleva rekry!

Olin yhteydessä hostaukseemme ja otan nyt pois käytöstä toiminnon, joka merkkaa lukemattomia viestejä sisältävät ketjut oranssiksi. katsotaan, jos vika ois vaikka siinä. ilmoittakaa tänne, jos edelleen tulee database connection erroria tai tuota yllä näkyvää ruutua, kiitos.

kylla makin varmaan hyppaisin sillalta jos olisin yksivaihteen serveri.

muistakaa, että voitte tilatakeskusteluiden RSS-feedin, jos haluaa saada uusimmat muoti-/atomaari-/siltahyppy-/speksauspostaukset heti, kun sendiä on näpäytetty.

Onko jossain ollut oranssia väriä?

unread posts -plugari on taas aktivoitu ainakin loppupäiväksi. Tsekkaan logista illalla, että onko se tuo joka palvelinta kuormittaa.

Tämän helmikuun kävijämäärät ovat viime vuoden huhtikuun tasoa, joten kevät on joko 2kk etuajassa tai kävijöiden määrä on yhä kasvussa. Joutuu kohta ottamaan dedikoidun palvelimen ja sitten olematon yhdistys on konkurssin partaalla.

Pakkasesta päätellen pyöräily on tänä vuonna edellistä kivempaa muidenkin kuin hölmöläisten mielestä.

Osallistuisin serverikolehtiin.

Kokemuksesta tiedän, että kolehdilla ei montaa vuotta pyöritä. Joko sponssibannereita saitti täyteen tai sit yhdistys hoitamaan rahoitusta. Tulis tää kyl edullisemmaksi kuin merikortteliin tehtävä velo.

Mimmosia liikennemääriä tällä foorumilla on? Ja mimmonen tuo hostaus on nyt? mulla on nimittäin oma palvelin (citroen-foorumi.com) ja voisin siitä antaa tälle tilaa.

^^ymmärrän toki - yritin vain ilmaista olevani, parhaani mukaan, mukana talkoissa, semminkin kun tässä on tullut palvelinta kuormitettua vähän reilunlaisesti viime aikoina :slight_smile:

tonibergholm - 13:32, 23.2.2011 » Mimmosia liikennemääriä tällä foorumilla on? Ja mimmonen tuo hostaus on nyt? mulla on nimittäin oma palvelin (citroen-foorumi.com) ja voisin siitä antaa tälle tilaa.
Toivottavasti nämä viime kuun statsit kertoo vastauksen kysymykseesi:

Hostaus on nyt Bluehostilla jenkeissä ja sieltä on ostettuna joku basic hostauspaketti ja domain. Maksoin vuosi sitten kaksi vuotta eteenpäin, joten nyt ois tarkoitus saada tuo toimimaan kunnolla mieluiten.

Raha ei ole ongelma. Sitä saa lisää esim tekemällä parisataa t-paitaa. Niin tätä on pyöritetty tähänkin asti.

EDIT: tässä vielä viimeisen kuukauden PageView-tilasto Google Analyticsistä.

foorumi on nyt jonkin aikaa erinäköinen, jotta voidaan selvittää palvelinpään ylikuormitusongelmaa. Vapaaehtoiset voi pysyä poissa sivustolta ja olla hakkaamatta sitä refreshiä :slight_smile: