Yksvaihde Twitter (original)

Fullspeed - 10:47, 22.5.2013 » Metrossa trækstændeily ilman käsii on next level
Metrossa ajaminen silleen että pysyy pysäkkilaiturilta käsin katsottuna paikallaan.
maza- - 10:44, 22.5.2013 » ^ajoitko taas 55km/h?
sports tracker näytti vaan 44 km/h :(

Haluaako joku vaihtaa mustan Kingin ohjainlaakerin hatun kirkkaaseen samanlaiseen? Haluan siis mustan itse.

#turhamaisuus #värikoordinointi #skenelaakeri #onceyougoblack

manuelkala - 10:42, 22.5.2013 » ~45 km lenkki eilen, nyt nilkat ja [b]anus[/b] hellänä. jeebukselle kiitos.
#doingitwrong

mites se meni et UCI kannustaa ajamaan satulan nokka rektumissa?

Hahha, Ruotsin pojat on ihan sekasin Hesan velomyynnistä. Privaviestiflooood.

#justthemessenger

^ illalla laivaan niin vielä ehtii mestoille huomenna.

Nyt vituttaa duunit niin rankasta et ei yhtään harmita etten hakenu kouluun… jälkiviisaus on parasta. Vittu.

Juuh, sitä oon yrittäny niille sanoa… Once a middle man, always a middle man.

joo siirtomaaherrat yrittää kyykyttää köyhää naapuria. itse en ole vielä konsultointipalkkiotani heille ilmoittanut.

Heh, Frank vissiin lähetteli sulle kännissä jotain tekstaria.

toimitustapa: Ruåtsinristeily.

Kuten jo totesin Tonille, Stokiksen fiksihipsterit yrittää ryövätä meidän kansallisomaisuutta ja kuvittelevat vielä voivansa tehdä sen puoli-ilmaiseksi. Hyi hyi.

maksu nuuskalla ja mellanöölillä.

tnts - 11:58, 22.5.2013 » maksu nuuskalla ja mellanöölillä.
[i]Folköölillä[/i] köh köh. Mellanöl on keskiolutta, eli Systembolaget-kamaa. Nelkku onkin sit starköl:iä. #getyourfactsstraight #nusnus

Joka päiväinen vastatuuli = parempaa treeniä.
http://livenlovecestlavie.files.wordpress.com/2012/07/screen-shot-2012-07-24-at-6-47-52-pm.png

^urheiluhierojana sanoisin että onpa työlään näköiset fileet.

Mattamusta Dolan FXE -runkosetti. Jätä ajatukseni rauhaan, en usko sinussa olevan mitään järkeä. Vai pitääkö järkeä ollakaan?

JvG - 11:47, 22.5.2013 » Nyt vituttaa duunit niin rankasta et ei yhtään harmita etten hakenu kouluun... jälkiviisaus on parasta. Vittu.
jaxuja siinnekin. Ite palaan huomen töihin kuntouttavaan päivävuoroon eli tulotkin tippuu suoritteellisen yövuoron jälkeen puoleen, mut nyt tosiaan sinne kouluun vois olla kohta aika lähtee.