Yksvaihde Twitter (original)

pikku-antti - 13:20, 22.5.2013 » Mattamusta Dolan FXE -runkosetti. Jätä ajatukseni rauhaan, en usko sinussa olevan mitään järkeä. Vai pitääkö järkeä ollakaan?
en oo asiantuntija mutta sanoisin että vmp.

^hyvä, tämä helpottaa.

tulipa talvi mieleen tuolla puskiessa. Hauskalla tavalla.
Tällasia oon jo pitkään kaivannut:
http://vice.typepad.com/vice_magazine/images/2009/02/17/apsw12.jpg

^ mulle kans tollanen jos jostain sattuu löytymään.

pikku-antti - 13:29, 22.5.2013 » ^hyvä, tämä helpottaa.
win some lose some precursahan on vitun halpa ja asiallisen oloinen.

Niin. Edellinen omistamani palpa halkesi emäputkesta. Siksi ei kiinnosta sijoittaa paljoa, mutta sijoittaminen kiinnostaa silti. En vaan jotenki nyt tiiä, luultavasti suoritan kännissä jonku (tyhmän?) heräteostoksen tällä saralla. Katsotaan maanantaina…

#kuulloke #kaijutin #suomemkiäli

^ Joo. Tihii!

#pöräily #leekeri #voorumikieli

Ei oo vastatuulessa tai taakilla välityksellä noi reidet hommattu. Tuommoset saadakseen pitää käydä salillakin.

Reijän reijästä on kans yhtä yleinen kun toi kaijutin.

Lumikko - 15:56, 22.5.2013 » Ei oo vastatuulessa tai taakilla välityksellä noi reidet hommattu. Tuommoset saadakseen pitää käydä salillakin.
Ja jollain tutulla lääkärillä.

nähty kaupungilla:
varvaskoukuton/sträpitön fixed gear barcelonassa.
varvaskoukuton/sträpitön fixed gear mixte portossa.

molemmissa oli sentään etujarru…

Tarviin pelastusliivit et uskallan pyöräillä kotiin. Fuck this shit.

Tuu odie moloo

Vois ottaa oluen hyvien päiväunien kunniaksi

mun esteettiset näkemykset on, noin tsygiin liittyen, menneet - kuten kai monilla - harrastuksen vähitellen kehittyessä ja performance-aspektin salavihkaa vallatessa alaa, suuntaan, jossa isommat raket ja suuremmat klienrenssit ja ergovehkeet ei enää näytä pahalta. päin vastoin, suorastaan suosin ylikokoa, isompia kumeja, fiksua jättöä verrattuna puhtaasti kauniin kireään, taakimpaa putkea verrattuna sirompaan. puhumattakaan aheadista ja spacerpinosta verrattuna quilliin tai korkeista laipoista verrattuna matalaan ja korkeista kehistä mataliin. jotenkin vaikuttaa siltä, että kaikista pyristelyistäni huolimatta musta on tulossa enemmän on enemmän -mies vaikka haluaisin olla vähemmän on enemmän -mies. mites jengil yleisesti toi petit bourgeois contra proletariat muuten fillarihomzeis? massipäälliköt sporttaa tapered-ovesize-ohjuksia ja resuperseet/og:t prolet hoikkaa rautaa, que?

diskutera muy bien ja plz.

häshtäg pierre b: la distinction häshtag jalo häshtäg viina häshtäg vitun pitkästä aikaa yksivaihteessa kännissä häshtäg numethal älä koskaan unohda

Meijjän omassa kuvarastitriidissä on liian kova natsi, ni tulin tänne läpättää peräreikää tyhjäks.

Lauantaina tonne kärkeen ja sunnuntaina takasin päin.

:smiley: Pelkkää lovee franktonille <3

yks tämmöne mun kokosena kiitos:

:smiley: