Yksivaihteen Pyöräkellari-DJ:t

Katotaan jos tulee taltiointeja, en oo kuullu että nauhotettais. Jos oon ymmärtäny väärin niin voin toki jonkun linkin laitella! Niiden nauhotteiden saamiseenki menee oma aikansa kun on perjantaina ja lauantaina yhteensä n 20h musaa luvassa.

No eipä tässä, duunia ja speksausta. Normipäivä(t) :smile: eipä oo suakaan näkyny aikoihin, missäspäin vaikutuspiiri?

Tällasta menoa Turun Kirjakahvilalla perjantaina ja lauantaina. Jos mielit jatkoille niin ota kymppi käteistä matkaan.

2 Likes

fiilis erittäin helmeilevä, 3 uutta biisiä tuli masterista ja tulevana lauantaina tampereen mansen g live labissa pääsee soitteleen pikkusetin taas omaa juttua.

4 Likes

Pääseekö sun settejä kuuntelemaan jostain?

@majava

1 Like

avainsanat manse, hardcore, babylon

1 Like

Nyt ois. Kesti aikansa.

Pari aloittelijan filtterivirhettä ja vähän beatmatchmokailua, mut harjoittelemalla paranee. Oon siitä vähän ylpee että meni biisijärjestys yhdessä kohtaa sekaisin suunnitellusta, mut silti onnistuin pelastamaan ilman isompaa hämmennystä.

4 Likes

soitan puhelinkopista ku oon seuraavan kerran manchesterissa, baby. london hardcore 94% never die.

muistin vihdoin kuunnella. kiitos perusteellisesta pesukonehieronnasta :fire:

1 Like

kova setti!

kiitos (:

Jos sinua kiinnostaa tänä iltana/yönä toiminta jossa avainsanoina: Turku, drum and bass, jungle, breakbeat ja UK Sound niin laita mulle YV ja kerron enemmän.

2 Likes

Turun menovinkit viikonlopulle:

Huomenna klo 22-06 ois bailut, yv:llä lisätietoa.

Lauantaina Kaasu @ UG Klubi ja d e e p b o x x @ Bar Ö

1 Like

LONG STORY:

Isoäitini tontilla vanhassa omakotitalossa oli seurakunnan kirpputori ja se vuokra oli 100 markkaa kuussa. Perheenjäsenet sai mennä sinne omilla avaimilla hakemaan mitä halus. Pitelin siellä 16-vuotiaana jotain Phinnhits-kokoelmia käsissäni ja koin jonkun ahaa-elämyksen että näitähän vois alkaa keräämään ja soittelemaan koko lopun elämänsä. Oon vuosien saatossa pyöritelly lettuja jossain baareissa, häissä, pikkujouluissa ja festareillakin. Koska en oo ryhtynyt miksikään rareja levyjä tosissaan jostain pölyisistä kuolinpesistä kaivelevaksi puoliammattilaiseksi, oon tehny hommaa aika säästöliekillä. Semi ohuen valikoiman takia noi kuluis nopeesti loppuun et mistään kuukausittaisista klubeista on turha puhua. Nyt on ensi kesälle yks vappukeikka sovittuna ja erään festarin kanssa neuvottelut kesken.

t: Nimimerkki Aavan meren tuolla puolen -80

1 Like

Pyöräskenen ei ehkä kehto, mutta vaikka lukion kerhohuone?, eli Suvilahden Peloton cycle eatery on meillä keikkapaikkana lauantaina 28.10 klo 14:30-18. Tulkaa sinne! Housea, hiphoppia ja jotain herkkuja seassa. All vinyl btw.

Mukana Bruno ja Jenni, elikkä @dj_br1uno ja @dj_jennyjay

Ennen tätä oli myös Pelotonin puolesta gravellenkkiä ja maalissa sitte vissii saunamahdollisuus. Vink.

Nähdään siellä!

Love! Miikakullerbytta

4 Likes

Kokemukset Omnitronicista kiinnostaa!

omnitronicista en tiiä mutta amfebutamoni on ainoita masennuslääkkeitä mitä pystyn syömään ja auttaa jonkin verran myös tarkkaavaisuushäiriön oireisiin silloin kun ei ole isännällä reseptiasiat kunnossa.

itse aiheeseen, koska nowadays teknologia, speksasin ddj-flx4:n (joo se on vaan 2mk äänikortti ja 1mk midikontrolleri I know I know) ja täytyy kyllä sanoa että paljoa tuota halvempaa vehjettä en uskaltais laittaa, mitä helvettiä, potikat tuntuu ihan ok:lta mutta ainoat semi asiallisen tuntuset liu’ut on kanavafaderit.

vaikutelmaa ei paranna ilmeisesti uuden elektroniikan tuoksun sijaan palaneen elektroniikkakomponentin tuoksu.

koska oon DIGI-MAN niin tietenkin kokeilin miten skulaa tidal + rekordbox + flx4 IPHONESSA ja löydökset on lupaavia.

siitä en tosin oo varma onko toi tidalin 20eur/kk wörtti kun saman rahan vois suoraan pistää FLAC BÄNGEREIHIN mutta näin vaan mennään kunnes jaksaa kaivella digitaalisia kirstuja,

4 Likes

dibsaan jos tulet katumapäälle

Toi flx4 on ymmärtääkseni ddj-400:en seuraaja? Ootko päässyt hypistelemään kumpaakin ja/tai vertailemaan spekseja ja fiilistä?

Mulla on noista se karvalakeista karvalakein, pioneerin vastine shimanon tourneylle eli ddj-200. Omasta puuttuu pari ratkaisevaa juttua, eli sisäänrakennettu äänikortti, loop in/out-namiskat ja kanavien gain-potikat.

Kyllä se ddj-400 olis aivan hyvä testissä, mutta mietin että pitäiskö suoraan hypätä flx4.