Yksivaihteen Pyöräkellari-DJ:t

Katotaan jos tulee taltiointeja, en oo kuullu että nauhotettais. Jos oon ymmärtäny väärin niin voin toki jonkun linkin laitella! Niiden nauhotteiden saamiseenki menee oma aikansa kun on perjantaina ja lauantaina yhteensä n 20h musaa luvassa.

No eipä tässä, duunia ja speksausta. Normipäivä(t) :smile: eipä oo suakaan näkyny aikoihin, missäspäin vaikutuspiiri?

Tällasta menoa Turun Kirjakahvilalla perjantaina ja lauantaina. Jos mielit jatkoille niin ota kymppi käteistä matkaan.

2 Likes

fiilis erittäin helmeilevä, 3 uutta biisiä tuli masterista ja tulevana lauantaina tampereen mansen g live labissa pääsee soitteleen pikkusetin taas omaa juttua.

4 Likes

Pääseekö sun settejä kuuntelemaan jostain?

@majava

1 Like

avainsanat manse, hardcore, babylon

1 Like

Nyt ois. Kesti aikansa.

Pari aloittelijan filtterivirhettä ja vähän beatmatchmokailua, mut harjoittelemalla paranee. Oon siitä vähän ylpee että meni biisijärjestys yhdessä kohtaa sekaisin suunnitellusta, mut silti onnistuin pelastamaan ilman isompaa hämmennystä.

4 Likes

soitan puhelinkopista ku oon seuraavan kerran manchesterissa, baby. london hardcore 94% never die.

muistin vihdoin kuunnella. kiitos perusteellisesta pesukonehieronnasta :fire:

1 Like

kova setti!

kiitos (:

Jos sinua kiinnostaa tänä iltana/yönä toiminta jossa avainsanoina: Turku, drum and bass, jungle, breakbeat ja UK Sound niin laita mulle YV ja kerron enemmän.

2 Likes