Yksivaihteen pakettiseuranta ja kuriirifirmojen kanssa puljailu

äf äf voisit tähän päivittää liveseurantaa jos sait tiedät kyllä mistä seurantakoodin

thx

päivitän heti kun on päivitettävää, valitettavasti toistaiseksi ei anna vielä mitään eli koodi on luotu mut paketti eio ole vielä DHL:n huomassa.

l33t - 16:14, 30.3.2015 » thx

tää hitailu on kyllä perseen paskaa

meanwhile, laitoin wigglelle eilen halvan, just ja just ilimaset postit täyttävän lisäravinnetilauksen ja se lähti tänään aamulla ilmaisilla posteilla DHL:n kyydissä… 0_o

Hubjubista tilattu 17.3. eikä vieläkään ole kuulunut mitään.
Eivät vastaa sähköposti kyselyihin.
Normal?
e. ilmeisesti royal mail, jos nyt on ylipätään lähtenyt. No tracking.
ee. vihdoin tuli yhteydenotto; paketti oli menny hukkaan jossain kuriirilla. hmm…

jehovat ovella, ergostemu postissa; turhaan laitoin housut

onneks olin edes kommandona. siitäs saivat.

Yläasteella uskonnonopettaja sanoi, että jos jehovan todistajille sanoo suoraan ja selvästi ei, niin eivät tule takaisin. Jos kiertelee eikä sano suoraan, niin tulevat kerta toisensa jälkeen takaisin.

#terveystieto

p.s. edellee kommandona

Sanoin parivuotta sitten niille että käyn aktiivisesti evlut kirkossa enkä oo kiinnostunu heiän toiminnasta. Ei oo näkyny sen jälkee.

Kiitos PlanetX. En olis kaivannutkaan seurantatunnusta.

Kiitos DPD / PostNord Logistics. En olis halunnutkaan ilmoitusta paketista omaan numerooni (joka oli myös PlanetX:llä tietenkin), vaan ihan toisen henkilön numeroon, joka kyllä asuu samassa osoitteessa.

Kiitos vielä siitä, ettei toi pyytämällä saatu seurantatunnus toimi.

Soitan huomenna puhelun ja kysyn, mistä vitusta ton paketin voi itse hakea kun eivät nyt oikein osaa.

melkein yhtä hyvä kun meidän jouluinen keissi, jossa kuski ei löytänyt kalasatamaan joten paketti piti lähettää takaisin britteihin.

^^äxxäplaneetta ja postnord on ollut kaikkein laaduttomin dumbo mihin olen itse törmännyt.

mulla ei mitkään puhelutkaan auttaneet. täältä sain lopulta vinkin, että lähi-siwasta/valtsusta kannattaa kysellä henkkareilla. ja oi katso, pakettini oli kuin olikin siwasedän huomassa.

kid_scientifik - 23:09, 1.4.2015 » ^^äxxäplaneetta ja postnord on ollut kaikkein laaduttomin dumbo mihin olen itse törmännyt. mulla ei mitkään puhelutkaan auttaneet. täältä sain lopulta vinkin, että lähi-siwasta/valtsusta kannattaa kysellä henkkareilla. ja oi katso, pakettini oli kuin olikin siwasedän huomassa.
samankaltaisia kokemuksia. ilmoitusta ei kuulunut, mutta silloisesta lähi valtsusta löytyi.

Hyvä vinkki. Jos ei puhelu auta, teen huomenna kauppareissun.

itellä tuli jokin aikaa sitten paketti saksasta hermes → postnord → lähisiwa
jossain välissä vastaanottajaksi niiden järjestelmään oli vaihtunut “OCR Privatservice” eikä mun nimeä, ja siwan kassa ei suostunut uskomaan että mulle on pakettia, koska mun nimellä ei sellaista löytynyt eikä mulla ollut paikallista seurantakoodia vaan ainoastaan alkuperäinen saksasta saatu.

Näin kokoajan sen mun pakettini siinä myyjän takana ja lopulta suostui tsekkaamaan että kyllähän siinä mun nimikin lukee. Pyysi vielä lopulta apurinsa paikalle ennenkun uskalsi luovuttaa paketin mulle.

Edellisen kerran kun samasta siwasta hain pakettia, niin myyjä ei edes tarkistanut henkkareita.

toi hermes-postnord-vekslailu on vielä oma lukunsa: seurantakoodi vaihtuu postnordin ottaessa “homman haltuun” eikä alkup. enää tällöin toimi. vaihtoehdoksi jää soitella puodin “jonotus on maksullinen” -aspaan, josta joko saa uuden koodin (tuuri: hyvä) tai koko lähetystä ei löydy (tuuri: normaali).

ei jatkoon.

muistaakseni postnordilla koodit toimii kun ymmärtää muuttaa isot kirjaimet pieniksi :smiley:

kiitos internetille tästäkin tiedosta

Olivat ilmeisesti tekstanneet perjantaina ja soittaneet vielä kahdesti illemmalla. Kuski on ollut tossa meidän alaovella paketin kanssa.

Tietenkään siis eivät mulle soittaneet. Sehän olisi helpottanut paketin toimittamista jo liiaksi.

nalle wheelroos - 16:01, 30.3.2015 » [i]30/03/2015 Your parcel has been dropped-off at the shipping post office. Post office Teteghem[/i] Onkohan ne tuol Ranskan postissa miten ahkeria vai vaan että francoise poste baguette fuc'yu garcon?
[i]30/03/2015 Votre colis a été déposé au bureau de poste d'expédition Bureau de Poste Teteghem[/i]

What!? toissapäivänä tilasin wiggleltä ilmasilla posteilla ja tänään soitti DHL, että mihin laatikko toimitetaan…