yksivaihteen kovimmat aliot

Ymmärtääkseni se oli “sähkälehitutähytin” ennen, kuin mielikuvituksettomat ääliöt teurastivat sen.

Miellyttää kun signaturekenttään laitetaan kaiken maailman sukkeluuksia ja sitte joka viestiin manuaalisesti oma nimi sinne alle.

Leo

“Viivan alle jäävä harmaa teksti” kuulostaa ihmisen luonteenpiirteiden kuvailulta.

^^^Saatat olla oikeassa. Mun tiedot perustuu meidän emerituksen muisteloihin ja hänen mielestään se oli oikeutettu teurastus.

P-2 - 22:53, 25.8.2014 »
asb - 22:13, 25.8.2014 »
Munarkki - 22:01, 25.8.2014 »
Biciolli - 21:31, 25.8.2014 » Ehkä sekin olisi hyvä lanka. Yksivaihteen kovimmat ääliöt.
Se olis aika ykstoikkonen lanka: http://www.yksivaihde.net/site/foorumi/avatars/monarkki.jpg?1372108063
Oli kyse ääliöstä, senkin itsekeskeinen moukka.
Menikö sulla nyt ohi vai menikö mulla jotain tosi korkealentoista ohi?

“aliskirjoite”, “aluskirjoite”, “tunnistekenttäteksti”

kovat aloet:

peltsip - 23:08, 6.7.2014 » vois mennä myös fiksipirkkaan ehkä. jos on 3 samannäköistä tuubia jotain ja kahdessa lukee aloe gel niin summassa otettuna otat sen kolmannen ja hierot runsaasti iholle ennenkuin tajuat että kolmas olikin kylmägeeliä. aukespas allergianenä sit samalla.

Erikillä on hyvä. Ja kuvastaa varmaan osuvasti aika monenkin fiiliksiä: pyörät vaihtuu, pyöräily on ikuista.

“Alio”. Voi jumalauta. Samantien “puhos”, “joukkoistuin” ja “purso”.

Edit: ja “ikikieriö”.

Mitkä <=35mm kumiot pyöröyliöön?

(Alio on kerrankin napakka ja hyvä uudissana, jatkoon ehdottomasti.)

Kaikilla välityksillä pullistellen auringonlaskuun Turussa hymyilytti usein.

asb - 22:27, 25.8.2014 » Siinäpä tuli ajatukseni puettua sanoiksi niin, etten osaa mitään enää lisätä. Tai siis tarkoitan, että +1.
+1 täältä kanssa. vaikea päättää onko se tärkeily vai teennäisyys, joka näissä eniten riipii. vaikka onhan niitä hyviäkin, esmes. puhelin. sinänsä mielenkiintoista, että miktä käännökset jäävät elämään ja mitkä armollisesti unohdetaan.

siguista lemppareitani on ainakin Ziguran Jeden Tag so Schnell,

Munarkki - 23:01, 25.8.2014 »
asb - 22:13, 25.8.2014 »
Munarkki - 22:01, 25.8.2014 »
Biciolli - 21:31, 25.8.2014 » Ehkä sekin olisi hyvä lanka. Yksivaihteen kovimmat ääliöt.
Se olis aika ykstoikkonen lanka: http://www.yksivaihde.net/site/foorumi/avatars/monarkki.jpg?1372108063
Oli kyse ääliöstä, senkin itsekeskeinen moukka.
Menikö sulla nyt ohi vai menikö mulla jotain tosi korkealentoista ohi?
Välillä mun vitsit on niin kaukaa haettuja, että perävalot katoaa minunkin näköpiiristä.

“Lumikko - 28.1.2014
Hyväksyttävän AMA:n postaaminen Yksivaihteeseen on tarkkaa hommaa kuin persereiän poraaminen keppihevoselle.”

Sitten tähän alio keskusteluun:
Ensivaikutelma aliosta oli, että on onpa hieno sana. Ennen viestiketjun avaamista en tosin tiennyt mistä kinastellaan. Tarkemmin pohdin, niin se toimii ymmärrettävästi vain keskustelupalstoilla, joissa tämä alio teksti on asemoitu viestin alle. Näin on valtaosassa nettisivuja, mutta poikkeuksia lienee. Sinällään tuo ei ärsytä, ja vois mun mielestä EHKÄ jäädä käyttöönkin. Täytyy vielä makustella aliota.

asb - 9:02, 26.8.2014 »
Munarkki - 23:01, 25.8.2014 »
asb - 22:13, 25.8.2014 »
Munarkki - 22:01, 25.8.2014 »
Biciolli - 21:31, 25.8.2014 » Ehkä sekin olisi hyvä lanka. Yksivaihteen kovimmat ääliöt.
Se olis aika ykstoikkonen lanka: http://www.yksivaihde.net/site/foorumi/avatars/monarkki.jpg?1372108063
Oli kyse ääliöstä, senkin itsekeskeinen moukka.
Menikö sulla nyt ohi vai menikö mulla jotain tosi korkealentoista ohi?
Välillä mun vitsit on niin kaukaa haettuja, että perävalot katoaa minunkin näköpiiristä.
Henkilökohtaisesti nautin siitä.

Äikänopettajien urbaanilegendan mukaan stringeille olis aikanaan ehdotettu mm. ‘persiö’ -sanaa.

Stadionille on ehdotettu nimeä kilpola ja roll-on deodorantille ehdotus oli kiepporaikaste. Näistä olen mieltä.

Merkkarin muinainen “parrujalat on mun jarrupalat” oli hyvä