Yksivaihde Pikkujoulu -> Turku?

Apropoos… simmottos tuli miele:

pitäiskö Turun Yksvaihtee/fiksi ihmisten pitää omat pikkujoulut jossain?? Kerttu? Blanko? (saattapi olla varattu jo?) Hirvi? Vapari? Hasse’s Pub? Bristol? Aula?

Mulla ois filmei tuoda. Masa ja/plus Tuipe, soittais levyi, tai jottai? Joku kuvaa pyörii?? Laitetaa nettii…

Täh, ois modernii, vai? 2010 vai mikäseogylttyyripääkaupunki menoo ennakkoo!

kiinnostaisi kyllä!

mä ja masa ilmeisesti ois messis?

tommi? mojo? teemu? tippis? juhoi? superhessu? mike?

oisko jotain päivää ehdolla?

Pikkujoulut on jee. Kolmet vasta kalenterissa, vielä mahtuu. Marraskuun vika viikonloppu ei käy.

eik voitais mennä kaikki hesaan tonne yksivaihteen virallisille pikkujouluille. Oon kyllä mukana jos päätetään pitää turkupikkujoulut (vaikka asunkin jo hesassa :))
21.11 oli vissii noi heasn hommelit.

messis turun meininkeis. pidetää hesel

päiväks sopis vaikka 11. tai 12. joulukuuta?

Mukana kunhan on joku joulukuun viikonloppu ja ei pe 04.12.

Näillänkymin olisin 5.12. kaupungissa… ehkä

pitäskö alkaa lyömään päivää lukkoon. Tuleeko tarpeeksi jengiä? 5.12 ja 11.-12.12 ehdotettu? äänestetystä. Ja hei muutkin turkulaiset… aktivoitukaa tähän keskusteluun. kertokaa mielipiteitä/ehdotuksia.

Kyllähän sitä vois tulla paikalle, parisuhde-/yliltyövarauksella. 5.12. ei natsaa mulle. Seuraava vkonloppu gyl.

Jos ehtii niin oon messissä.
5.12. ei natsaa.
11.12. vois ehkä sopia, riippuu siitä millä lennolla tulen Berliinistä takaisin.
12.12. oon varmaan duunissa 18 asti.
Hmm… täältä sit varmaan yksi ääni 12.12.

Torin Hese olis varmaan aika kuuma spotti pitää YV-Turku pikkarit.

Mitä nopeammin joulukuun päivä päätetään niin sitä paremmin se mulle sopii. 4-5.12 olen yön duunissa tai 04.12 perjantaina pikkujouluissa. Katsotaan päädynkö +300 vai -300 vaihtoehtoon…

Huonolta näyttää mun osallistuminen pikkujouluihin, sekä Turussa että Helsingissä. Olen vaan niin helvetin kiireinen…eli työtön. Eiku oikeesti YH-isänä ei aina ehdi kaikkiin rientoihin ja 9.12. olen lähdössä reiluks viikoks Köpikseen…

Hyvä idea, 5.12. ei sovi täälläkään.

11.-12.12. sopisi näillä näkymin.

Kuulin et 5.12. Lepe lollottelee torin hesellä yssikseen koko illan. Vois liittyy seuraan.

hahah, LEPE! se jätkä on kyl kuumin kolli mitä tiedän! :wink:

No, pidetäänkö pileet? 11. tai 12.12 taisivat olla sopivimmat päivät. Ottaako joku järjestääkseen (en minä)? Tai ei kai tuossa muuta järkkäämistä ole kuin paikan varaaminen. Saunailta?

Kumpi vaan käy. Mä en kyllä mitään järjestä tai no Klubilla olisi Pe 11.12 KAUKO RÖYHKÄ, JARKKO MARTIKAINEN, MATTI JOHANNES KOIVU ja SAMAE KOSKINEN.

Molemmat päivät käy edelleen täälläkin.