Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Kilometrikisan viimeinen päivä, ajamattomat päivät 2021 -count nyt: 5. En aja kymppitonnia vuodessa enkä varmaan pääse edes neljääkymppiä velolla, mutta ainakin jokainen duunimatka on kuljettu pyörällä ja jokainen gramma ruokaa minkä neljä henkeä on kotona syönyt on tuotu omin jaloin omassa selässä. Se on ehkä mun juttu tässä harrastuksessa.

15 Likes

^ vähän sama meno. Kilometrikisaan en lähteny ja stravaan ei nuita kauppareissuja tuu merkattua, mutta uskosin että ei paljo kymmentä enempää oo täysin pyöräilemättömiä päiviä. Kaikki työmatkat on tullu grindattua kelistä riippumatta, hyvän mielen pyöräilyyn ei oo ihan mahottomasti jääny paukkuja viikonloppuina. Arkipyöräilyä tulee ylihuomenna tuhat kilsaa täyteen tälle vuotta, taitaa olla kaikki tolla hobocrossilla.

1 Like

Kyllä sai aivot hetken ruksutella ton kanssa että rullailukerhotopsu ekana etusivulla ja vikana avatarina mikä.

2 Likes

Kauhia jekku!

2 Likes

@NKOTB kaivelin vähän ja löysin pari vanhaa “retkelle mukaan” listaa. Olikos näistä kumpikaan se Ollin johonkin laittama? Laatu tuossa toisessa on aika meh. 1984-Luettelo-VGA_zpsfdda0212

Ylempi näyttää jotenkin etäisesti tutulta, mutta enpä muista varmaksi. Ainakin se oli isommalla resoluutiolla. Tai sitten on ehtinyt tulla ikänäköä tässä välissä.

Mulla on jotenkin haisu että noille olis joku topakki hemmetti soikoon mut en millään keksi mikä se olis, vai hourailenkohan kun muistelen postanneeni itse jotain pakkauslistoja

Joku vois vaan koota tollasen listan postaukseksi, josta löytys suorat nettikauppalinkit niin ei tarvis tuhrata aikaa koronakesä2021 kotimaanmatkailun suunnitteluun.

Eiköhän tää hoidu iltapäivään mennessä yhden pysähdyksen taktiikalla siellä taka-töölössä.

https://preview.redd.it/fhbfos5tu7l61.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=3ab218e6e4741c4571e095cd3bb01fd74d0fac67

Terkut kiekon rakentajalle.

4 Likes

ohhoh :smiley:

tämmöst muuten huumori kevennystä nii täs duunihommis kun olen ja viimesiä kursseja aikuisille taas hetkeen vahdin nii tääl on printtailijoiden joku kurssi. kysäsin sitte muina miehinä siinä luokkaa heille järkätessä että mitäs te niinku teette täällä kurssilla ja ope vastasi että “painetaan” ja siihen kysyin sitte että ette siis vedä mitään?

en saanu vastausta, mutta olin itsestäni ylpeä.

Eiks painamisen vastaliike olis nostaminen? Vetämisen vastaliike sit työntäminen :thinking:

Taidan lähteä ulos hetkeksi.

olisko se? mitäs mä näistä tiän en oo ammattilaine

e. nii ja siis mun ajatuskuvio oli et painaa (jotai kii, esim inkkii peipperiin) ja vastavuorosesti vetää (jotai auki)

Mä taas ajattelin jotain seksiin liittyvää

Sen nyt ainakin voi sanoo varmaks, että jos haluu saada, on pakko antaa.

Ja sit kun vedetään niin painetaan täysii.

no mutta näin se varmaankin menee khyy

niin se menee, se on aina menny niin
ja niin se tulee aina menemää, bitch!
-Thonoslono

Heh juum. Tulipa käytyä fiilistelylenkki rollerilla pitkästä aikaa. Olin jotenki jumissa sen mukamasfaktan kans et liian äkänen vehe näin wanhalle ukolle jne. Lyhensin 2cm stemmiä, vaihdoin spacerin stemmin alle ja avot. Ei oo mikään fillari koskaan istunu noin hyvin. #ahh. Ihana ku on tajunna et a) ei tarvi ajaa aina ja koko ajan täysiä b) tärkeämpää kuin kisainen look on se että fillari on tarkoituksenmukainen.

4 Likes