Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Ostin joskus keväällä tai millon lie Westendiläiseltä ukolta tämmösen 20+ vuotta lämpimässä varastossa olleen Japanilaisen taidonnäytteen 50 eurolla. Oli kesätyörahoilla aikanaan ostanu ja jääny sit varastoon eikä talon perusteella ollu pikkunappulasta pulaa, vaan halusi pyörälle sitä arvostavan kuskin. Eka kerta kitkavaihteil ja kyl oli suupielet käyrällä ku pumppasin kumit täytee, lähdin tielle ja kaikki toimi niinku ois eilen ajettu.

Hitto mä rakastan polkupyöriä.



Ps. Jos sulla on ruskeat huput tähän niin dm.

Pps. Laita dm myös jos tämmönen pyörä kiinnostaa. Mulla on oikeasti liian monta ja baltian pyöräreissuun tarvii budjettia, vaikka tän mielelläni pidänkin… oon vaa tosiasiassa italomiehii, ni vastaava Bianchi sit vielä joskus campan osilla ois se haave. Tän näkee lauantaina Pridessa halutessaan.

16 Likes

Mä oon viimisest 10 rastist varmaan käyny ajaa 6 ja ku oon ruvennu sit uudella päivittää ni se on menny jo. Sama kävi sen myllynojan sillan kans. Törmäsin @amt paluumatkalla ja olin liian sinisilmänen lähtien siirtää rastii n. 20 km päähän. Uudella sit huomasin et @amt kerkes uudelle ensin. Ei haitannu - kaunis kesäilta ja olin jo ajaa ni ajoin.

2 Likes

hito ku lähin juhannusrandolle ni tuli flätti käytännössä Prisman eessä. Aloin korjailee ni katoinki et täysin kankailla koko kumi, ei ihme et tuli flätti. Nappasin sitte prismasta Road Cruiserin (ei muuten kestä skidailua, haluuks joku?) ja suorin tieheni tyytyväisenä että ei tapahtunut missään täysin korvessa.

Tänään sit katoin et paikka oli vaan alkanu vuotaa sattumalta sillon ku ulkokumikin oli täysin done huomaamattani. Tsägä.

p.s. En ehkä hiffaa nelikanttien sielunelämää, voihan se olla että noi kammet oli täysin fine, mutta vaihoin nyt tommoseen jo etäisesti järkevää muistuttavaan standardiin HTII. Pitäsköhän AMA?

Tän takii oon ottanu niin läheltä osan uusista, lanka huutaa kuumana ja haluun varmasti keretä😁 Oon miettiny et vois olla kova pitää kaupunkienväliset kuvarastikilpailut, tyyliin missä keritään esim heinäkuun aikana kerätä eniten rasteja tms.

khyyl mä voin viiskybää maksaa

Paljastan salaisuuden. Seuraava rasti käydään tietysti kuvaamassa ennen ku edellinen haetaan :eyes:

Meno on ku vanhoina hyvinä aikoina: hirvee kuumotus uudelta rastilta kotiin muussatessa että ehtiikö ladata pokkarin kuvat tietokoneelle ja Internetiin vai ehtiikö joku muu ennen :smirk::melting_face:

Oisko ollut tässäkin langassa(ja Yksvaihteella muutenkin) vähän hiljaiseloa, mene ja tiedä. Mut oon pitänyt aika lailla foorumipaastoakin, et en oikeastaan oo perillä nykytilanteesta.

Mut rastien hakeminen ihan vaan ajamisen ilosta best + fvll kipport

9 Likes

Vielä yksi nosto. Ei löydy sitten millään. Jos tiedät jotain tai sulla on tämäntyyliset (ei yhtä osaa vaan erilliset), niin olen valmis maksamaan jokusen kympin rahaa. Kalliita kyllä saa liikkeistä, mutta mun dew maksoi 200 niin en ihan yhtä paljoa ole tikkuihin sijoittamassa.

Tulin twitteriin mutta tää olikin joku ostotopi

tämä ei pääty hyvin

1 Like

Heittelee lisätankoverkkoja epätoivoisesti vesille ja postailee twitteriin.

haluaisin olla mosh pitissä ja sit alkais benny hillin tunnari soimaan ja kaikki pitissä olijat alkais ajaan toisiaan takaa ringissä

3 Likes

Taidanpa grillata tänään paketin Wilhelmiä…

3 Likes
  1. käy kuntoutuksessa
  2. mene kesälomalle
  3. saa korvausrahoja työstä jota ei ole kesälomalla
  4. PROFIT!!!
  5. ???
  6. PROFIT!!!
9 Likes

Käytiin asuntonäytössä alkuviikolla. Asunto oli kahdeksannessa kerroksessa, joten kokeilin ekaa kertaa nykyisessä kotitalossa ängetä fillarin kanssa hissiin. Ei mahtunu ja lähetin just myyjälle viestin, jossa rehellisesti kerroin miksi ei kiinosta.

13 Likes

koti vs. mökki
valokuitu/nopeeuusikone vs. joku"hidas"mobdata/vanhakone
se on elämää (mut oli tiedossa, joten ei nyt sillee uituta)

Paperinkeräykseen vai mulle?

Mulle. Mökin kesälukemisto 2023: sorted.

5 Likes

Hah, mulle tuli juuri noihin aikoihin sama lehti pari vuotta. Muistaakseni alkoi toistaa itseään jo tuon ajan sisällä niin että oli pakko siirtyä kovempiin aineisiin (auf Deutsch).

1 Like

Tulin just Norjasta ja olipa taas hyvä reissu. Jäämeri on maaginen. Olen kuitenkin hieman huolissani naapurikansan hygienian tasosta. Yhdestäkään wc:stä, joissa reissullani kävin ei nimittäin löytynyt bidesuihkua.

2 Likes

Kiitos terveisistä ja hyi yäk.

1 Like