Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Ensinnäkin, hyvin hoidettu ja toiseksi, oon kyllä itsekin tätä useasti ihmetellyt aamuyöstä rappukäytävässä seisoskellessani.

hyvää synttäriä mulle
ja sen kunniaksi ajan brakeless kampukselle
rip

14 Likes

Onnea (matkaan)!

1 Like

Mukavaa onnea! :partying_face:

1 Like

Pari vuotta sitten kesällä havahduin itsepintaiseen palohälyttimen piipitykseen, joka ikkunan läpi häiritsi untani. Pakko oli lähteä etsimään äänen lähdettä. Tovi siinä meni ennen kuin sain kaivettua laitteen naapuritalon pihalla olevasta jätesäkistä muun purkujätteen joukosta.

2 Likes

Onnea @jessijee

1 Like

@jessijee Hyvää syntymäpäivää!

1 Like

tuu hei kotiin sieltä jooko

2 Likes

:heart:

2 Likes

Pyöräily- ja muniskesä 2021 odottaa!

4 Likes

sick…

1 Like

se on kuulkaa niin että runppi lähti justiisa valkosesta talosta

6 Likes

näkemissii!

Täs on pari hyvää juttua siitä, mitä seuraavaksi tapahtuu

https://www.dailykos.com/stories/2021/1/18/2009147/-To-understand-what-happens-next-with-QAnon-it-helps-to-look-back-at-past-cults

2 Likes

kaveri tossa pasteili screencappeja katumapäälle / järkiinsä tulleista qanon-tyypeistä ja vaikka normaalisti lähtee verenkeitin 2000% asteeseen kaikesta mikä noihin kaheleihin liittyy niin jostain syystä siitä tuli hyvä ja toiveikas olo.

2 Likes

Joo, vähä sama varovaisesti toiveikas tunnelma nyt, kun näitä on tullut ihan liikaa seurattua. Q itekki on jo pesemässä käsiään tästä:


Eniten ärsyttää kuinka tässä vedetään Bondin vempele tyypin nimi lokaan:( Star Trekissäkin on ilmeisesti Q niminen hahmo joka onkin tämän netissä esiintyvän kaimansa kaltainen maidfakkaaja.

edit. Onhan noita kahjoja vielä, esim.

1 Like

siinäpä muuten riivaavimpia hahmoja televisiohistoriassa :joy:

Olipa kiva kasata Omnium Mini-Max. Kiva myös kun on pyörä taas muutaman vuoden tauon jälkeen.

4 Likes

kiva myös nähdä tämä nimimerkki aktiivisena :heart:

5 Likes

tajusin täs et mini-max on ollu mulla pisimpään rungoista

ilmankos meno vitun seed crystal ku kattoo buildia

loput 9 pyörää kyl täysin extraa tbh eli hyvin tehty Likeli

1 Like