Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Napaan asti lunta. Nyt lähtee war command.

17 Likes

Hyvä ensi postaus nimim. @vauhtia! Peremmälle toivottelee

8 Likes

Tuli ajettua 15 km töihin. Tosin, täällä Turun tienoil ei kai aamuun mennessä ollut tullut kuin parikytä senttiä lunta, ja puolet työmatkastakin oli aurattu.

1 Like

mukava taas katella tätä “lumikaaosta” täältä ulkopuolelta

1 Like

olis pitäny tänään jo ajaa ysärimaasturilla, mut talvipyöräilyn absurdius parhaimmillaan ku kaks tyyppiä +40mm renkailla luisuttelee 5km matkan töistä kotiin :----D

4 Likes

Olin justiinsa kertonu kersalle Morian kaivoksista ja kääpiöiden kohtalosta ku alko natisee ja tuli puol metriä lunta molempien niskaan.

Vasta toka kerta tänään.

5 Likes


ei se oo helppoo täälläkään

14 Likes

voimia tonille

1 Like

Ulkonako noita teknisesti akurantteja satuja luetaan?

4 Likes

toivottavasti kohta helpottaa

Jäin miettimään samaa: koska jos asb vei ipaneemat ulos lumivaellukselle, jotta iltasadussa Moriaa edeltävä lumikaaos pääsisi oikeuksiinsa, niin en voi muuta sanoa kuin hattua nostaa. Voisin kuvitella, että sen jälkeen kyllä nukuttaa ja lapset pysyvät kiltisti vällyjensä välissä.

5 Likes

Kunhan nyt vaan ei olis hyödynnetty lapsityövoimaa, kun on kaivettu iskälle lumeen luolaa.

3 Likes

Mutta oikee kysymys on, että oliko asbin tarkotus vetää yhtä akurantisti sitten se Morian osuus ja kadota Morian takia selittämättömästi ennalta määräämättömäksi ajaksi🤔
ja kuka jatkaa tarinaa kunnes asbi palaa vai joutuuko lapset odottamaan pienen iäisyyden saadakseen jatkoa tarinalle

1 Like

Vai onko se asbi semmonen ketku, että jätti sanomatta; puoli metriä lunta ja neliömetrin verran kattokomponentteja?

1 Like

Kyä nää on fiksikelit. Mtbpör omaa liikaa jähmettyviä osia ja pitkää ketjua :smiley:

7 Likes

Liian aikasee kävin keulii. Autosta käyttösavut ulos ja en tiiä mitä maksaa, mut kuntoon liattaminen ainekin kirsitää budjettia roimasti…

Äiti lähetä rahaa.

+Uudet rajotteet saattaa jumittaa mut lissaboniin jota en ois halun. Etelän väljyys ois ollu kivempaa.

Edit. Korjaamo kattoo autoa kuulemma ensviikolla ti-ke… toivottavast auto saapuis mestoille ni päääsis sinne yöks eikä tarvi rahoi tuhlaa majotukseen…

1 Like

Parempi puolisko pääsi Turku 2021 -ohjelmakoordinaattoriks. Oon niin ylpee siitä että pakko hehkuttaa täälläkin :smiley:

15 Likes

Olipahan startti laiskaan sunnuntai-päivään kun piti aamupuhteena käydä heittämässä naapurirapun mummon liekehtivä leipägrilli lumihankeen.

Mikähän ihme siinä on kun tuntuu et oon niitä harvoja keitä kiinnostaa se että talossa mahdollisesti palaa ja ihmisiä saattaa olla välittömässä hengenvaarassa. Onko ihmiset oikeesti noin saatanan saamattomia ja tyhmiä, pitääkö jonkun kuolla ennenkuin ymmärretään et nää on vakavasti otettavia juttuja joiden kanssa ei voi jahkailla ja odotella että kyllä joku muu hoitaa.
Ei oo meinaan eka kerta kun naapurit laahustaa ihmettelemään jo palokunnan ollessa paikalla. Mikä täällä piippaa/haisee? Oikeesti?

2 Likes

kyllähän sitä keskimäärin täällä nyt sänkyynsä ennemmin palaa kuin naapuria tervehtii

6 Likes

Tämä on totta. Piippaukseen reagoin, mutta nolottaa kyllä oma hajuaistittomuus, joka on sitä luokkaa, että reagoin savuun, kun näen sitä… Onneksi on noi hälyttimet.

HOASin Havukosken taloissa kun asuin, olin tulossa yksi yö himaan ja moetin, että onko rapussa vieno savun tuoksu ja funtain, että pitää varmaan soittaa johonkin, jos mun mielestä haisee “vähän savulta”. No siinä vastaan rapussa tulikin huoltomies, jolta kysyin, että haiseeko hänestä täällä vähän savu. Tyyppi katsoi mua kuin debiiliä ja oli sillai, että ai vähän ja tule katsomaan. Näytti sitten hiljaisella ja vähähappisella liekillä kauttaaltaan palanutta kämppää. (Sähköpalo, ei ketään onneksi kotona.)