Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Mitähän helevataa? Oma olon terveystarkastus uhkasi että saan diabetekseen, muistisairauden ja aivoinfarktin 10 vuoden sisään. Tämä siis vastauksilla alkoton, tupakoimaton, stressitön, himokuntoilija 22 painoindeksillä. Ei sairauksia, eikä lääkkeitä. Ei alaikäisiä lapsia ja eukonkin sanoin yleensä olevan samaa mieltä. Väittäis varmaan jo kuolleeksi jos joku noista olisi toisin.

13 Likes

Apulanta-darra eli päässä soi

KIPU KUOLEE ALASTOMANA LATTIALLA
KUINKA KAUAN SITÄ KESTÄÄ
EI
SITÄ EI VOI TIETÄÄ
KETÄ SATTUU JA KUINKA PALJON
KONEESEEN KADONNUTTA
EI VOI TAKAISIN SAADA

3 Likes

Käy nyt kuitenki varmuuden vuoksi tk lekurilla ni saat estävät lääkitykset noihin ja mitä luultavimmin respan johonki psyykelääkkeeseen myös.

Edit. Ennen kuin kukaan ymmärtää väärin, ni tarkoitus ei oo arvioida Holysimplicityn psyykettä vaan mollata meidän terveydenhuoltoa.

1 Like

50/50 tekis mieli tehä tommone mut toisaalta asiat joista mä en tiedä ei voi satuttaa mua.

2 Likes

Tiedän langanlaihan himourheilijan, jolla kolesteroli paukkuu yli kasissa ilman lääkityksiä. Ei oo ihan paras kombo, jos sydämen kondiksesta on yhtään huolissaan.

Käden takia viestiä laitoin ja vastaus “hoito aloitettu” tulikin miltei heti. Ihan kiva, mutta 10 minuuttia myöhemmin ilmoittivat hoidon päättyneeksi. Siinä samalla löysin tuon terveystarkastuksen.

Vaimo teki piruuttaan saman testin ja hänen tulos oli että tupakoimalla ja ryypiskelemällä elinajanodote 12 vuotta enemmän kun mun. Ehkä kannattaa jättää väliin tämmöset.

Tämä voi olla terveyttä vaarantava tekijä. Pitkän eliniän kannalta semmonen “just sopivasti”-lähestymistapa liikkumiseen on ymmärtääkseni parempi.

1 Like

Mitä enemmän kuntoilua, sitä enemmän poissa kotoa, sanoo vaimo ja lupasi maksaa henkivakuutukseni. Vaan eipä tässä ole enää vauhteja mittailtu, eli ihan järkevällä tasolla mennään.

2023 sairastelut: 3kpl

4 Likes

Sain remowaxilla korvistani tommosia ulos taannoin

1 Like

Mulla jokunen hammas näyttää samalta

Nice, patellajänteen katkipoikkeamisen parantelu on edennyt siihen pisteeseen, että:

Fyssari antoi luvan korjata pyöriä
Fyssari antoi luvan ajaa kuntopyörää ilman vastusta

9 Likes

Aika hc:n kuuloinen loukkaantuminen. Mikä on ennuste kuntoutumisajasta? Hyvä et homma etenee!

hei mä en tiedä oonko sanonu tätä täällä mut vitsit kun nautin noiden omien huudsien kuvarastilankojen seuraamisesta. tulee kaupunki ihan eri tavalla tutuksi, ja sit alkaa itekin kattella sillä silmällä vähän ajellessa että mikäs vois olla kiva yksityiskohta. vaikka en melkein koskaan rasteja ite haekaan.

tämmönen pieni tunneilmaisu tänään.

4 Likes

Kyl toi sen verran iso paikalleenparsimisoperaatio oli, että syksyyn menee ennen kuin saa rajummin jalalla ponnistaa.

Tähän yhteyteen on kyllä pakko antaa parjatulle terveydenhuolollemme 7/5. Jorvin päivystyksessä oli tietty päivystyshenkistä sekoilua, mut Peijakseen siirron jälkeen meininki oli kun ois hotellissa ollut. Kävi varmaan tuurikin tämän suhteen, mutta siellä ei todellakaan ollut kiireen/sekoilun/vitutuksen fiilistä. 4pvää meni kuin (opiaatti)siivillä.

1 Like

Aamulla katsoin mikä siima menee tien poikki? Mutta kostea/jäinen seitti se oli. Noin 7 metriä pitkä ja parin mertin korkeudessa. Tietääkö joku miten hämähäkki toimittaa tuollaisen virityksen, ja vielä pakkasella?

9 Likes

Tuuli kuljettaa?

2 Likes

Todennäköisesti. Ei se taida hämpsylläkään olla niin nökönuukaa mihin se osuu. Niinhän tässä itsekin yleensä annan tuulen päättää.

vai kuitenkin?

1 Like

Ai eiku tää ei ollutkaan kuvarasti…

4 Likes