Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

Saanko kertoa teille Plex-elämäntavasta?

Itse vaihdoin Spotify premiumin Tidal Hifiin, johon sain siirrettyä kolmannen osapuolen palvelun avulla musiikkikirjaston ja soittolistat. Toinen syy vaihtoon oli, että Spotifyn chromecastilla ei pysty nykyään poistamaan autoplayta käytöstä, mikä on todella rasittavaa jos kuuntelee albumikokonaisuuksia. En ole palaamassa päivän kokeilun jälkeen takaisin Spotifyhyn.

niijoo ja sää päätit nyt vasta reagoida joo kewl nyt tajuan. luulin et olis ollu jotain uutta ja mega kohauttavaa mut ei kai midis same old same old

En yleensä vetoa auktoriteetteihin mutta mä en koe olevani pätevä arvioimaan lääkäreiden kirjoittamien reseptien järkevyyttä. Lääkäreillä on Suomessakin Valviran siunaus määrätä koronan hoitoon ivermektiiniä, vaikka tähänastiset näytöt sen toimivuudesta on tosi ohuita.

Niissä klipeissä mitä mä olen kuunnellut tai nähnyt, Rogan on toistuvasti hyvin selväsanaisesti painottanut rokotuksiin ja lääkkeisiin liittyen: puhu oman lääkärisi kanssa ja kuuntele häntä.

En tiiä onko linja sitten muuttunu, hänellä on kyllä ainakin osa toista jalkaa salaliittoteoreetikkojen skenessä, esim. JFK:n murhaan liittyen.

911 inside job alla sinko jolla siä torneissa ammuttiin sisällä

(_)_)===========D ~ ~ ~ ~ ~ ~ 

Mua nimenomaan harmitti että Spotifyn algoritmi hävisi kun vaihdoin Tidaliin reilu vuosi sitten. Autoplay jonkun levyn jälkeen sai tutustumaan moneen uuteen bändiin jotka olis muuten jäänyt kuuntelematta. Tidal jotenkin vähän tökerömpi tämän suhteen mutta ei jaksa vielä ärsyttää. Se mikä ärsyttää on että jos on samannimisä bändejä niin ne on monesti sumputettu saman artisin alle, varsinkin jos on jotain joka ei saa miljoona toistoa päivässä.
Mut joo, ei oo Spotifytä ikävä vaikka ei oo yhtä paljon contenttia Tidalin puolella. Ei tässä enää ehdikkään tykittää yhtä paljon musaa kuin ennen. Harmillisesti.

Riippuu tosi paljon genrestä. Monesta vähänkin marginaalisemmasta musalaadusta suositukset on aika entry level tasoa ja vain ilmeisimpiä ns varmoja valintoja ja hittibiisejä suositellaan. Tai sitte sekin on paha jos ehdottaa jotain uutta hevilevyä kun eihän mistään muusta ole lupa tykätä kuin eka demo ja pari ekaa seiskaa kenen mukaan

No siis psychedelic stoner doom swedish americana lähti hyvät rallit ennenvanhaa spotifyssä. Mut mä en kuuntele mitään niche genrejä

Hyvä päätös jäähyväisjuhlille täällä Saksassa: 6 tikkiä käteen kun jotenkin onnistuin avaamaan etusormen ja keskisormen rystysten välistä siistillä viillolla. Ei onneks revennyt sormien väli, vaan puhtaasti kämmenselän puolella haava. No ei kai tässä, vois mennä takas baariin bisselle!

1 Like

Kova dieetti kyllä. Siinä Naked and Afraid -selviytymisrealityssä ne syö jotain kotiloita ja heinäsirkkoja kolme viikkoa, eikä yhdessäkään jaksossa, jonka oon kattonu, oo kellään paino pudonnu kymmentä kiloa. 9 kiloo ollu suurin pudotus.

:+1:

5 Likes

^ Vaihda Tampere-sanan kohdalle Espoo.

Hyvin kirjoitettu. Täytyy linkata Espoolle kun antaa seuraavan kerran palautetta.

Ei riitä enää kunto yksivaihdeläskihommiin. Ja aina kun ehdin vähän ajaa Lunnilla niin tulee sellainen ole, että kyllä se runko kuitenkin on liian lyhyt. Taidan laittaa myyntiin.

teräksistä lainaläskiä pari päivää ulkoiluttaneena on melkein pakko kysästä et minkäslainen laite tää nyt sit olikaan :relieved:

Tästä Kickstarter kampanjasta hankin alunperin. Siellä taitaa ihan hyvin perustietoja olla. Oma yksilö on L-kokoa ja ohjainlaakeria, kampia ja satulatolppaa lukuun ottamatta aika budjettiosilla. Hinnaksi näytän kaavailevan 500 euroa. Jos satut kiinnostumaan, niin katson että sulla on dibsit tuohon. :slightly_smiling_face:

:thinking:

Pyörämaailman hienoimpia head badgejä

Oma lunnihaaveilu päättyi viime keväänä kun eihän tohon 197-takahaarukkaan löytyny napoja eikä kiekkosettejä - ainakaan mun budjettiin. :neutral_face:

2 Likes

Ainakin wheelsportsin ale-Lunneissa on 170mm perä speksien mukaan. Minkälainen takanapabudjetti Kemalla?

e. Verkkiksessä 170x9 Novatecciä 63€. En tiiä kestävyydestä mutta on ainakin halpa.

siis ymmärsinkö oikein että verkkokauppa.com myy novatecia

Joo