Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

terve tapa purkaa stressi ja vitutus lienee näemmä hakee vitusti töitä ja asentaa tubeless-teippiä niin että ilmakuplat vaan pamahtelee ja koko ajan pelkää että kynnenalus alkaa vuotaa verta. Taidan olla runner’s highssa jo yhestä vanteesta.

Juo kahvia ja opettelee käyttämään Jiraa

2 Likes

Toivottavasti vatsa kestää sen määrän kahavia mitä jira vaatii :cool_cry:

5 Likes

service manager emppu, aves

3 Likes

Skertonilla jauhan, olkapäät tulee olemaan kovilla.

Syksyllä tuli otettua hyppy tyhjyyteen ja päädyin opiskelemaan itseäni testaajaksi.
Särjetään muiden tekemisiä ja vittuillaan päälle, tässä on mehtämies elementissään.

8 Likes

oon kade. ois OCPD-pää elementissään.

On toi aika 50/50 split taivas ja helvetti toi talvipyöräily, eka jäätyy näpit, sit lämmöt levii sinnekin, mut kohta jalkateriä paleltaa, kas kummaa.

Vittu mä vihaan talvea!
Turpa kiinni pukeutumiskysymys vitun uuvatit. Menkää talvella järveen uimaan kuudeksi tunniksi, ja tulkaa sitte ulisemaan pukeutumisesta.

7 Likes

talvipukeutuminen on kyl aika tehokas viiltosuojaus.

1 Like

Muistan kun paratiisista karkoitettiin vitun hirveimmät ihmiset. Sinne missä ei edes pippuri kasva. Täällä me niiden paskavitunkusipäiden jälkeläiset hytistään.

5 Likes

vilkkuvan nettisivun varotus

1 Like

Mä palellutin toissayönä korvalehteni. Kypärän alla oli pipo, mutta eihän se nyt koko päätä suojaa. Ihmettelin eilen aamulla teams-kokouksen aikana kun asettelin korvanappia paremmin, että mitä multa tippui korvasta. Nahkaahan se.

5 Likes

hyi vittu

(lihat luista hehheh)

4 Likes

Pitää vissiin muuttaa muotoon ”nahkat korvista”.

Onneksi jopa Wim vakuuttaa että kaksikin minuuttia riittää :smiley:

En saanu vuokrattua liukulumikenkiä, koska ei oo tarpeeksi lunta. En saanu vuokrattua läskipyörää, koska on liikaa pakkasta. Ihme hommaa tää laskettelukeskushomma.

Kävelin sit.

9 Likes

Johan nyt jos eivät ota sun rahoja vastaan! Hmph.

No saatiin me ne sit vuokrattua. Ottivat pyörät eka yöksi sisään sulamaan. Päästiin poroja kattomaan. Aattelin et mähän säästän ku maksan kakskymppiä enempi ja otan läskin koko päiväksi. Ajan kylille kauppaan 7 kilsaa ni ei tartte maksaa taksista.

Paskan munat. Tunturissa -20, kylillä -30. Hengitysilma tulee jäähileinä takas naamalle. Mut eipä oo myrkkyhämähäkkejä.

Matka: ei etene.
Hiki: tulee.
Vitutus: hiipii.
Stavanger 67 Gravelkingeillä: oispa.

(Vois ajaa hupuilta.)

Taksilla: takas. Tuli se sit femman halvemmaksi kuitenkin.

17 Likes

oon tässä taas vähän aivastellu vasomotorisen nuhan/allergian takia, ja oon rytmittänyt sitä mm. lyömällä nyrkin reiteen niin kovaa että sitä (reittä) jäi sattumaan, ja juuri äsken nostaessani jalkaa suun eteen suojaksi iskin polven nenään.

Tulee muuten jännän voimaton fiilis siinä kohtaa kun kroppa ei saa happea verenkiertoon, kun ilma on liian kylmää.

2 Likes