Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

öljysi u-lukon

5 Likes

smort

pitäs satulatolpan voitelupäivänä järjestää myös öljyä u-lukkosi -hetki.

e. vai oliks tää joku double entendre

Johan tälle on kalenterissa U-sivuosi

8 Likes

Mutettamisesta mitään hyötyä kun 95% ei ole inessä.
Enkä ole avannut sitten alkuaikojen ekan ja ainoan kerran.

1 Like

Mihin topiin nimimerkki @ununu olikaan postannu postauksen sisältäen kaikkien aikojen biiffin linkin jos se edes on oikea nimesi?

Naurujen / late night diskurssianalyysin puolesta kyselen

Siis tää?

En kyl tie mihin topsuun toi oli postattu mut tossa toi nyt on

Ahh kiitos nyt on hyvä

kaiken tän jälkeen mut murtaa se että SwiftKeyssä ei voi disabloida auto-välilyöntiä pisteen jälkeen.

e: anysoftkeyboard: asennettu

1 Like

hain migreenipäissäni postista italokeskiön ja kaupasta kesäkurpitsan. jossain kohtaa huomasin että olin pannu zucchinin pyörätarvikkeisiin ja keskiön jääkaappiin. tämmöstä tänään.

18 Likes

vähä jo aijemmin öljysin mutta edelleen jökkii. pitää tehdä joku öljyyn upotus.

Öljysitkö myös teljet eli salvat/kielet? Yllätyin kun kattelin mitä kaikkea tuolla liikkuu, kun tämmöisessä tuoreehkossa kryptonitessa olikin telki kummallakin puolella, ennenhän niissä oli vain yksi. Ihan ok upgrade kyllä, tonhan takia ennen vanhaan jengi speksaili niitä bulldogeja

1 Like

ei saatana, autocorrectia kaikkialla, KAIKKIALLA, MITEN TÄN SAA POIS!!!?? Disableen näitä ominaisuuksia koko ajan, mutta silti se haluu tehdä "vaikka"sta "vaiikä"n.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

1 Like

en tiä eihän se mulle kuulu mut mikä meininki sulla on noin muuten?

1 Like

Jos mobiililaitteesta puhut, nii jostain päin näppäimistöö saa asetukset esille. Ite oon tykänny käyttää gboardia, koska saa todella simppeliksi tän.

vaihtelee, enimmäkseen ankea.

arvelinkin. ikävä kuulla : (

2 Likes

juuh vaihoin just anysoftkeyboardiin. tääl on kaikkii asetuksii joista luulen aina että ongelman, eiku siis ominaisuuden, saa pois, mut ei.

hunajaa on monta kiloa

2 Likes

Kävin hakee renkaat, oli tosi nastaa.

2 Likes

jestas, edes mun kaktus ei meinaa kestää mun mielenterveyttä ja baareissa paskaa jauhavia urpoja. viskasin takin huoneen poikki kotiin tultuani ja hetken kuluttua poimin mun ainoan elossa olevan yhteyttäjän takas ruukkuunsa tämän protokollan mukaisen välikohtauksen jäljiltä.

#addictiontostresshormones

1 Like