Yksivaihde metaverse (entinen Yksivaihde Twitter)

eikö tollasen ritcheyn rungon ympärille vaihdekompliitin kasasu verota helposti joku reilut pari tonnii?!

13 posts were split to a new topic: Sähköpotkulaudat ja yhteisomisteisten tilusten käyttö puliveivarien ansaintakenttänä - arvostelu ja puinti topäng

No verottaahan se heti 3500 euroa. Ihan typerää, Canyonilta saa reiluun kahteen tonniin paljon suorituskykyisemmän krossarin ja lopuilla rahoilla voi ostaa vaikka kaljaa tet.

Sitä kaljaa pitääkin juoda urakalla elämänlaadun vajeeseen, kun ei voi ajaa Ritcheyn pyörällä.

11 Likes

image

6 Likes

Huikkaan tähän väliin vielä erikseen että siirsin viime hetkien sähköpotkulautakeskustelua omaksi langakseen

Otsikosta kiitos Konstalle

Jos joku toimelias ns. luutajengistä jaksaa siivilöidä aiempaa keskustelua tuonne niin antaa palaa

4 Likes

Tein jotain. Jos meni kuumehöyryissä muutakin tuonne niin huudelkaa

1 Like

kakka marson haamuko tuolla marsalkankadulla luukuttaa tota suht valkosta hissimusiikkia :cowboy_hat_face:

panu huuhtanen. Samaa jengiä siis.

pränkki oli

7 Likes

http://skreambikes.com/products/anodiz-pink

2 Likes

mitäs internetillä kuuluu tehdä ku facebookin erinäiset palvelut ei toimi

3 Likes

uuh nyt on gyl hieno! (:

Tässä tilanteessa kuuluu hakeutua väestönsuojaan ja sulkea Internet.

2 Likes

nytkö se alkaa

Viimeinen sammuttaa valot

Eikä ainoastaan erinäiset, vaan kaikki on rikki. Hyvä päivä töissä siellä jollakin tai emt.

Muistan kun internet oli kaikille avoin. Sitten tuli facebook, ja kun yrittää katsoa vaikkapa monelta keikka alkaa, niin ruudulle lävähtää vaan “You must log in first”.
Toivottavasti facebook syttyy tuleen, ja facebookkilaiset ryhtyy taas käyttämään oikeaa internettiä.

25 Likes

Aikamoinen sunnuntaiaamu. Minun takia tuli karhuryhmä ja noin 20 virkavallan jäsentä. Eli olen aika suosittu🙈

Naapurini,mielenterveyspotilas päätti sitten ilmoittaa häkeen että olen uhannut häntä aseella.

Edellisenä iltana tarjosin hänelle käyttöpyörää, kun omansa oli rikki.

Kiva herätys. Karhuryhmä ovella ja tusina muita poliiseja. Herättivät prkle vielä minut unesta. Meinasivat alkuun vetää moottorisahalla oven auki😆

Oli poliisimiehet hieman noloina kun kämpästä ei sitten sitä asetta löytynyt.

Ja tänä aamuna lähtikin kyseinen ilmoittaja poliisin saattamana ambulanssiin.

Onneksi lapset eivät tästä tapahtuneesta hirveästi säikähtänyt. Itse vaan tulin ovelle kädet näkyvillä ja ukot olivat rynkkyjen ja suojien kanssa vastassa.

Eli tämäkin koettu. Aikamoinen operaatio. Ainakin 9 poliisiautoa ja mörkö-auto.

Karhuryhmän jäsen kehui vielä lapsia rohkeudesta ja pisti fistbumpia kaikille.

Toki kiitin että pidätte huolta tällaisista asioista.
Kohtelivat kyllä todella hyvin!
Propsit kytille🙏🏻

47 Likes

tbh olis vaikeempi selittää karhuhomoryhmälle pyörien määrää asunnossa kuin jotain isoisän veristä lahti-pistoolia

20 Likes