Yksivaihde-buffit?

Törmäsin äsken kesäbuffin kuosia haeskellessani tällaiseen mahdollisuuteen, että voisi teettää buffi omalla kuosilla tai logolla. Ehkä tästä on puhuttu, ehkä ei. Kiinnostaako?
Lisää aiheesta.

Ainahan näitä menee, eli kiinnostaa.

Tuossa selviteltiin aikaisemmin mäenlaskijoiden keskuudessa, voinpa speksailla tähän mitä selvisi viime talvena. Eli minimitilausmäärä 1000kpl, kpl hinta alk. 31 jenkkisenttiä kappale + rahti ja verot. Rahti on noin 2e / kg, laivarahdilla (5e/kg lentona), ja 1000kpl = 60kg. Vero on luultavasti vaatteiden yleinen, eli 12% + alv. Toi tarjous on muistaakseni yksivärisenä, printillä tuli muistaakseni 10 jenkkisenttiä lisää. Kannataa pyytää esimerkkibuffi mestoille, materiaaleissa on perkeleesti eroja, oon yhden sellasen halpisbuffin saanu kiinasta joka on niin jäykkä ettei sitä voi käyttää…

Ja sitten semisti OT, ostin tammikuussa talvipyöräilyyn merinovillabuffin, parasta sitten viipaloidun leivän…

No tuolla lukee kyllä, että minimitilausmäärä 50 kpl. Puhun tuosta linkittämästäni paikasta. Laadun voisi myös olettaa olevan Buff-laatua, koska mainostetaan juuri, että “Buff® omalla logolla/kuosilla”. :slight_smile:

Koppais kyl!

Oonkin kattellu noita, mutta mikään kuosi ei ole vielä miellyttänyt.

Mestari Buff

https://www.buffwear.co.uk/catalogue/images/11601.JPG

Olen mukana jos siinä lukee Gamagoolo.

Mestari Buff +1… Eli kiinnostaa laadusta (aito Buff - ei Kiinakopio) ja kuosista riippuen.

Tää kiinnostaisi kyllä. Laitetaanko saman tien äänestys pystyyn, niin ei mene huutoääniksi?

Merino-Buff on kyllä tosiaan hintaa, laatua ja käytännöllisyyttä suhteuttaessa parhaimpia vaateostoksiani. Olisi aika kova juttu saada näitäkin merinovillaisina, jos hinta pysyy kohtuullisena.

Kantsisko kuitenniin kysellä onko se 1vaihteelle ookoo, että tällaista huudellaan?

En ole organisoimassa tilausta tms., tämä oli vaan vinkki.

Smurf - 12:21, 4.6.2010 » Kantsisko kuitenniin kysellä onko se 1vaihteelle ookoo, että tällaista huudellaan?
Ai että joku ei sais täällä järkätä Buffien tilauskimppaa omalla kuosilla? Herätkää ny.

YksivAihde.net = kaikki käyttäjät

mulle eio ok. vastustan tätäkin.

Tylsänä haluun sellaisen mustan jossa lukee valkoisella tai punaisella one gear, one love koko buffin pituudelta.

sori olin kuivakka, perun puheeni.

mä haluaisin pinkin jossa on mestaruusraidat ja lukee koko buffin pituudelta “vastustan tätäkin”.

E: toi teksti pitäis olla valkoinen ja gothic.

Northern Buffed Metal Emperors

ritari_s - 11:34, 5.6.2010 » Northern Buffed Metal Emperors
tääkin kelpais kyllä.

mjoo mulle kelpais mestaruusraidoil buffi, eli meges eli messis eli ines.