Yksivaihde 2.0 - Tekniset ongelmat ja kehitysideat (vaarallisesti ja vapaasti editoitava työlista aloituspostauksessa)

Hyvää debuggailua :medal_sports:

Plattahan ilmoittelee esim. vanhoihin topeihin vastaamisesta, että tää nousee nyt etusivulle ja ootko ihan varma, niin saisko myyntiosioon konffattua samanlaisen ilmoituksen, jossa lukis notta “kannattais muuten lähettää kyssärit privaviestillä, koska myyjä saa siitä ilmoituksen meilillä ja näkee viestisi varmemmin”?

Edit: Paitti et tota ilmoo ei sit tulekaan mobiilissa, eli eipä kannata vaivautua.

DuckDuckGo näyttää minulle ehdotttelevan jotain jännän teknistä näkymää, olikohan edes tarkotuksella tarjolla?

Tää /site/ oli joku palstamoottorin oma juttu. /site/foorumi/ ohjaa oikeaan paikkaan.

1 Like

Joo se on

ööh mikäs tämmönen

2 Likes

No niin, kerkesin jo huolestua että jostain päivityksen mukana tulleesta bugista olis kyse ja herra paratkoon mitä muita privilege escalationeja siellä olis vielä voinut olla ja näin. Onneksi kyse oli vain päälle unohtuneesta asetuksesta, jolla trust level 3:n saavuttanut käyttäjä voisi editoida rajallisesti joitain juttuja, kuten topikin nimeä tai kategoriaa, mikä vois olla tavallaan hyödyllinen ominaisuus, mutta kenties parempi ottaa se käyttöön vähän hallitummin, jos tähän haluttaisiin joskus myöhemmin palata :cowboy_hat_face:

3 Likes

Onko viestien aikaleimoja mahdollista lokalisoida niin, että vuosi ja kuukaudenpäivä indikoitaisiin vähän vahvemmin kuin yhdellä heittomerkillä? Nyt välillä vähän vaikeuksia erottaa vuosia vanhat viestit tuoreista.

Android-luurini on amerikanenglannin kielellä ja selain Chrome, liekköhän niilläkin vaikutusta muotoiluun.

3 Likes

Mulla brittienglannilla ja chrome myös. Tuo päivämäärän merkintätapa on kyllä aiheuttanu mietintää välillä mutten oo tajunnu sanoa ääneen asiaa

2 Likes

Ajattelin että oon ainoo jota tää risoo. Ei haittaisi vaikka päiväys tulisi SFS-muotoisena kunhan ei noin.

3 Likes

et todellakaan ole ainoa, voiskin oikeastaan selvittää miten ton fiksais

5 Likes

Laitoin nyt tuollaisen date formatin mutta onko se luettava vai pitääkö heittää ns. suomalaiseen järjestykseen? Tajusin nimittäin että toi on ihan helvetin jees kun nimetään tiedostoja jne mutta nytpä en enää ookaan niin varma kun se pitäis lukea tolleen muun tekstin lomassa.

laitoinpa niin että on tuo suomiformaatti ja vuoden sisään postatuissa ei näy vuotta ja alle vuorokauden vanhat postaukset näkyy näkyy sitten tunteina / minuutteina.

Mielipiteitä?

3 Likes

voiko tolle timerille viestien deletoinnin välissä tehdä jotain?

vittuminkäsavotan puolesta kyselen

mitä meinaat

no selasin tätä sivustoa tässä ja huomasin, että joku on shitpostannut tän täyteen saastaa mun käyttäjätilillä (en tiedä) ja aattelin nyt sit keräillä kaiken biopussiin ettei tulevien tunnollisesti käytöksen kultaisen käsikirjansa imeskelleiden fiksillävittuvetäjäsukupolvien tarvitse menettää uskoaan asiatopioiden internetiin

  1. Mitä olet tekemässä
  2. Miten olet tekemässä sen
  3. Mikä ei toimi?
  1. Jauhoin paskaa.
  2. Hauskasti.
  3. Ketään ei naurattanut.
1 Like
  1. törmään vituttavaan postaukseen täällä jonka jälkeen huomaan sen olevan omani ja haluan tuhota sen
  2. tuhoamalla
  3. yli kahden viestin tuhoaminen ilman 45 tms sekunnin jarruajastinta
1 Like

Topicin aloituspostaus on muutettu wikiksi, lisätkää sinne parannusehdotuksia ja ongelmia korjattavaksi.

Lähden nyt tästä käymään kaupassa ja katson löytyykö sieltä ja jos ei niin käyn tämän topicin läpi ja lisäilen ne mitä en muistanut tai ei muuten ole korjattu / kirjoitettu ylös.

Oon tavallaan että GDPR, right to be forgotten ja että niin, miksipäs ei, toisaalta taas että voi nyt vittu taas. Mietitään asiaa.