Yksivaihde 2.0 - Tekniset ongelmat ja kehitysideat (vaarallisesti ja vapaasti editoitava työlista aloituspostauksessa)

Aa… Eli sen jälkeen onnistuu, kun on ensin kertaalleen nostanut topsun vastaamalla siihen itse tai jos joku muu on vastannut topsuun. Hyvä tietää.

meillä taitaa tällä hetkellä olla konffatuna niin, että yli 3kk vanhat ostotopikit joissa ei ole replyjä vähintään suljetaan automaattisesti, pitäisi vielä tutkia oliko tuossa mahdollista siivota niitä piiloon ettei kenelläkään unohdu vaikkapa puhelinnumero sepposen selälleen ikuisiksi ajoiksi.

Huomasin et ainoastaan vaakakuvat näkyvät koko tekstikentän levyisenä. Neliöiden ja pystykuvien viereen jää tyhjää ja se näyttää vähän hassulta. Onko mahdollista muokata foorumia niin, että kaikenlaisilla kuvasuhteilla ladatut kuvat ovat tekstikentän levyisiä?

Minne mun ompeluprotomyyntilanka on kadonnut? Käsittäisin jos vanha myyntilanka on mennyttä, mutta kun vielä vanhempi ja vähemmän vastauksia kerännyt tarramyyntilanka löytyy niin en sitten käsitäkään.

No, ehkä mä pärjään tolla yhdellä myyntilangalla.

kylläpä vaan nousi vanha paska tonne etusivulle ylimmäks kun edasin sitä vaikka siinä oli kaks postausta.

En tajuu miks tommosta on, voittex selitää tän logiikan pliis.

Ei siitä ole montaa päivää kun tätä avattiin…
Flagaamalla onnistuu paremmin.

Okei kiitos! Oli menny ohi juu.

Eli jos topsussa vain yksi viesti eikä halua että topsu nousee, ei pidä edata ollenkaan.
Jos topsussa on enemmän ku yks viesti eikä halua että topsu nousee niin pitää välttää vikan viestin edausta.
Olenko nyt kartalla?

2 Likes

about noin, pitäiskin jaksaa selvittää joko ne discourse jorkit on korjannu ton

2 Likes

pari juttuu on tässä käytellessä tullu mieleen:

  1. palveleeks noi linkkien klikkiträkkerit ketään? tai voi kai endorfiinien mikrodoussaajat saada niistä fiksinsä.

  2. ärsyttää, että viestin parent postin painallus työntämisen sijaan korvaa historian (replaceState() vs. pushState()) eli “rikkoo” selaimen back-namiskan.

tuntuu, et oli viel joku kolmaski, mut unohdin. nää mainituthan on tietty discoursen ominaisuuksia eikä tarkotus oo valittaa ylläpidon suuntaan.

3 Likes

Ootteko muuten kokeillu painaa Ctrl+F komboa? Discourses tekijät kai taas tietää paremmin, et ei tää etsijä tietenkään halua selata osumia tai nähdä löytöjä postauksen kontektissa.

Olisko tää sellanen ominaisuus jonka vois ottaa pois päältä ilman et joku muu haluaa sen heti kohta takas?

Edit: Eiku voi helv tää dynaamine lataus renderöi sivulle vaan jonku ihan minimaalisen määrän postauksia kerrallaan… Web 2.0 on khyl

1 Like

Jep, menny tohon itekin monta kertaa meta.discourse.com ettiessä jotain vastausten seasta :weary_cowboy:

Kyllä siellä on taas tiedetty mikä on ihmiselle parhaaksi voi juma

Yläreunasta klikkaa :mag: niin sieltä löytyy vaihtis etsiä pelkästään topsusta

Topsun aloituspostauksessa on tiivistelmä johon kerätään muiden huomionarvoisten statsien lisäksi suosituimmat linkit ton tiedon perusteella, jolloin ideana olisi että aloituspostaus kannattaa aina lukea. Tää on vähän kankea toki asentaa jälkikäteen 12 vuoden viestihistorian päälle joten ymmärrän ettei toi vältsiin ihan ens alkuun toimi kovin intuitiivisesti

tartteeko sen laskurin silti näkyä joka linkin perässä? tää on tietty mielipideasia, ja oon varmaan vähemmistössä nyreilyineni.

1 Like

no täähän se kolmas oliki.

ja näin low/mid end -luurilla selaillessa tulee ikävä vanhaa kunnon staattista html:ää.

Kattokaa muuten vanhat myyntitopsunne jos samaa kierrätätte, siellä on kaikki yliviivaukset hävinny. Joku yritti multa ostella jotain aikaa sitten myytyjä kamoja tän takia.

Ei mulla kyllä hävinneet mihinkään?

tän vois kyllä css:ssä pistää jemmaan minunkin puolesta, kun nyt tässä kerkeis perkaamaan näitä juttuja :slight_smile: toi on imo vähän turhaa dataa siinä viestikentässä sillattis etten mä oikein keksi miks siitä olis mitään hyötyä oikein missään tilanteessa

Teemun kuva ei näy mulle. Muilleko näkyy?
Jos muokkaa http >> https niin sit näkyy ainakin esikatselussa ja varmaan muutenkin.

1 Like

kyseessä on mixed display content. selaimet ovat viime aikoina alkaneet blokata sitä (ja hyvästä syystä) eikä muuta korjausta oikein ole kuin HTTPS:n käyttäminen kaiken sisällön tarjoiluun.

2 Likes

olisko mahdollista saada sillee, että saa laitettua edes ite itelleen sydämen

2 Likes