Wolber Profil 20

Joo. Joku taloyhtiössä päivitää pyöräkalustojaan, ja niinpä rosiksen vieressä oli tänään pari Nokian kuiskaavaa kuolemaa eli A10:ä, ja Wolber Profil 20 tuubivanne. Nokian rieskat jätin sinne missä ne oli, mutta tuon kehän otin himaan kun se näytti jännältä. Se on siis semi-aero-profiilinen(?), 36-reikäinen eikä siinä ole jarrupintaa eli lienee siis ratavanne? Googlaus ei suunnattomasti antanut infoa, kun ko. yhtiö ei enää taida olla peleissä mukana. Kunnoltaan se näyttää siltä että siihen olis ehkä kerran väännetty rengas päälle (tuubivanteista mä en kylläkään tiedä mitään).

Joka tapauksessa, mulla ei oo moiselle käyttöö, et jos joku sen haluu vaiks pientä korvausta vastaan, niin voin sen tuoda Turun alueelle. Tai sit mä teen siitä abstraktia taidetta. Kuva:

http://www.picamatic.com/show/2009/03/29/04/03/3080819_bigthumb.JPG

Käys nappaamassa ne A10:t vielä talteen niin heitän niistä sulle vitosen samalla, kun haen sen satulan.

Pistetääs tarjous uusiks. Wolberin vanne nolla euroo netto, jos nouto onnistuu Pallivahasta. Ei huvittais heittää ehjää kamaa pois, kun on sen eka pelastanut kaatopaikalta.

Älä älä pois sentään heitä, jos ei kukaan oikeesti tota taho ni mä voin tulla pelastamaan sen. Soitan vaikka huomenna illalla töiden jälkeen jos ei täällä siihen mennessä oo syntyny tulosta.
Hehe, Pallivaha…