Vyölaukku topsandeeros

No siis oli Lukaksen stikkaama tai ei niin joudut varmaan joka tapauksessa maksamaan veroja. Vai miten meinasit tämän kiertää?
Jos 50€ on jonkinlainen kipuraja niin sulkee myös pois ton mainitsemasi Zulun mutta jos se silti kiinnostaa niin suosittelen että katot veloshop.fi valikoimaa. Siellä on Zulua halvemmalla ja myös Chromen kalukukkaroa.

Kiitti vinkeistä. Ajattelin vaan etten haluis yli 50€ maksaa näkemättä. Ei mua verot haittaa ja maksan mielelläni jollekin kivijalalle sen 50€+.

Mieluiten kävisin kaupasta hakemassa, mutta kait toi suomalainen verkkokauppakin on ihan ok.

nonni.

veloshopissahan näky tollanen vähän isompi chrome kovac sling

no hittolaine.

mietinnän ääniä

Kadet mun mielestä siistimpi mutten jaksanu kattoa speksejä sen enempää kun ei oo ostohousuja jalassa. Kai tommonen minisling on ihan kätsä!

Omassa käytössä tuli todettua että noi tommoset mini messengerit on käteviä kun tilavuus on yli 20 litraa.

Jotenkin sitä aina sit kuitenkin tartti roudata jotain mikä sinne ei mahdu, tai jos mahtuu niin se on jo täynnä jne.

Mulla oli toi kadet ja se oli ihan ok mutta auttamattoman pieni ja/tai aina väärän muotoinen.

Eräs 90-luvulle jämähtänyt junkkaukko sen sijaan pitää kovasti omastaan, eli to each their own :man_shrugging:t2:

Lisäys: oon ite miettinyt kuitenkin tuon myytyäni toistuvasti, mikä olis sellainen hyvä pieni laukku, johon ei mahdu läppäri, mutta jotain muuta kyllä.

Kai se täytyy itte tehrä tiäksää.

A post was merged into an existing topic: laukkutriidi

Muutamaa vyölaukkua (joku Bagaboo ja Zulu) olen kokeillut ja ainakin tuo Zulu oli ikävän tuntuinen u-lukon kanssa. Painoi liikaa ja vyö hiersi. Nyt olen reissussa käyttänyt Pacsafe Vibe 100 vyölaukkua passien, kameran, nuuskan yms kantamiseen ja olen nyt vakuuttunut vyölaukun kätevyydestä. Voisin antaa pyöräilykäyttöön vyölaukulle toisen mahdollisuuden. Semmoisen vinkin kuulin että itse laukku ja u-lukko kannattaa olla eripuolilla. U-lukkoa tuskin paljon kuskaisin muuten kuin repussa mutta olisihan sen holsteri hyvä lisä. Nämä vaikuttaisivat hyviltä. Onko kokemuksia tai jotain lisää listalle?

Blahol hip bag ja u-lock belt

(+) euroopasta
(+) saisi 3 eurolla myös klipsin
(+) vyössä 3 avainrenkulaa valmiina
(-) muoviklipsi vyössä

Trash Bags Wastebasket

(+) enemmän värejä valittavana
(+) metalliklipsi vyössä
(+) u-lukkoholsterin saa kai irti jos sitä ei tartte
(-) klipsin kanssa noin 12 euroa tuota Blaholia kalliimpi toimitusmaksuineen

Vaiko sittenkin Wastebasket 2 vaikka siinä olisi yleensä liikaa tilaa.

E: ompas hankalaa plus- ja miinusmerkkien kanssa tässä uudessa alustassa

E2: Laitoin Wastebasketin tilaukseen. Ei muoviklipsuja, ei vetoketjuja, ei ongelmia. Rapsaa sitten syksyllä.

Nyt on trashin wastebasket ykkönen ollut muutaman viikon aina vyöllä pyöräillessa ja voin sanoa että kannatti tilata.

Plussat

  • tuo vyön kiinnitys on nerokas, helposti säädettävä ja ei löysty
  • erillinen lukkopidike mullistava kokemus kun olen kokeillut vain niitä joissa kaikki paino on yhdessä kohdassa
  • jämäkkää kangasta ja laadukasta työnjälkeä

Näitä parantaisin

  • tuo erillinen pikkutasku saisi olla ihan vähän suurempi niin sinne menisi iphone 7 suojakuoressaan. Koti- ja työavaimille tuo tasku aivan hyvä. Pyörän avaimia roikotan tuossa extrana ottamassa renksussa
  • kovin paljon en luota noihin velcroihin mutta onneksi tilasin klipsillä


5 Likes

Pari vk ollut THLPn laukku/holsteri käytössä.
Lukko istuu jämäkästi ja erittäin käytettävästi paikallaan.
Läpän velcrot toimii hyvin ja laukku säilyttää muotonsa.
Iso suositus ja @VelobiaBikeCo löytyy.

1 Like

Trash kyllä ohitti hyvän paikan nimetä toi vyölaukku Waist Basketiksi mutta ei se tuotetta huononna.

2 Likes