Vyölaukku topsandeeros

negaatio - 11:43, 26.8.2017 » jos tämä tulee työkäyttöön niin sen takin voi laittaa reppuun mutta juu rando/ymskäyttöön ei lisäkiinnityshommat varmastikaan haittaa
Työkäyttö jäi huomaamatta joten: totta, oikeessa oot.

…ja siis tokihan siihen voi sen soljen laittaa vaikka sitä käyttäisikin pääasiassa ainoastaan velcroa hyödyntäen. Kunhan velcron mitottaa niin, että se toimii itsenäisesti normilastilla.

No niin, kiitos äänestäneillä ja yksityisviestien laittajille.

Pikainen äänestys tuotti tuloksen, että solki tähän tulee. Harvemmin itsekään käytän vyölaukussa solkea, mutta perustelut sen puolesta (ylipakkaus ja erityisesti velcron kuluminen ajan myötä) saivat taipumaan soljen puolelle. Ja onhan tuossa sekin, että kun kiinnitys ei toimi pelkällä soljella, niin sen pistosoljen voi jättää auki ilman, että siitä on erityistä haittaa.

Ja tosiaan, olin sillai harhaanjohtava, että yleiskäyttöistä laukkua tässä mietin, mutta arvelin, että ajotyötyypeillä olisi näkemyksiä. Mutta joo, ei tule itselleni.

Myöhemmin lisää :wink:

solki on kiva bonari mutta hyvin harvoin sitä lopulta tarvii

Tällainen kun tulee myyntiin niin ostan thedadbag

Onko vyölaukkurintamalla mitään uusia top 3 valintoja näin 2020 kynnyksellä?
Luin topsandeeroksen läpi ja toi Zulu jöi kiinnostamaan. Oon himoinnut vähä noita Swift industriesin ja muiden muutamalitrasia, mutta yli satanen vyölaukussa tuntuu tosi hölmöltä. Nykyisen ysärilaukun ainoita huonoja puolia on hapertuminen ja epämääräinen säänkesto.

zulu on ainakin iso mutta huononmallinen lukkojolsteri siinä on

..... - 20:51, 15.12.2019 » zulu on ainakin iso mutta huononmallinen lukkojolsteri siinä on
Meinaaks sitä et vaikee saada mahtuu? Siinähän säätö siellä sisällä millä sitä saa isommaks. Itellä välil meinaa palaa kiinni jos se kiristysnauha jää siihen eteen ja yrität painaa lukon ikään ku läpi. SIT SE VAAN MENEE TUKKEESEEEEEE. 3 maailman ongelmia.

https://roadrunnerbags.us/collections/accessories/products/xpac-lil-guy-mini-pack
Mulla on tommonen , mini-u menee just hyvin tohon sivukolmioon, jolloin selkäranka ei välttämättä pannutustilanteissa olisi välittömästi tuhannen paskana. Tosin ei tossa mun versiossa edes ole tuolla selkäpuolella holsteria, joka löytyy siis corduraversiosta.

Tää Ruoadrunnerin Hip Bag Pro | Road Runner Bags ois varmaan semmonen mikä toimis mun tarpeeseen just eikä melkeen. Vyölaukussa mulla kulkee nyttenkin pääasiassa avaimet, lompakko, puhelin ja ehkä nyrkillinen muuta roinaa. Jos enemmän kamaa tarttee niin sitten on joku muu nyssäkkä mukana.

sani - 22:03, 15.12.2019 » Swiftin Elwha saapuva talouteen.
Pannier.ccllä on taas pitkästä aikaa varastossa ja hemmetti kun ostohousut puristaa.

PS Bagworksin Roll pack on kans kovasti kiinnostava.

Mash x Jandd ollu jokusen kuukauden käytössä ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Paitsi että u-lukko holsteri on helvetin tiukka.

Löytyy myös Parta Matti proto, joka oikein oivallinen.

Hipsteri olkanyssäköitä vaan kaikki, oispa vaan krnky nii sillä selviäis.

Envelope Bagworksin Bumblebag lipsahti heräteostoksena. Saas nähä millanen on!

Mitä nyt kuuluu ostaa?

Eli en kait tarvitse mitenkään paljon tilaa, mutta helppo lukon sijoitus on plussaa. Zulu on ainakin Velobiassa loppu, vaihtoehtona vois olla pelkästään vyö lukon sijoituksella ja myöhemmin laukkuosia jos tarvetta. Ehdotuksia?

Saa myös myydä jonkun oman vanhan ja tulen noutamaan Pääkaupunkiseudulla.

mulla on ollu tää pari vuotta ja kun en paremmasta tiedä nii sanon että on ihan hyvä

menee 55cm kryptoniten ketjulukko ja muuta kilkettä. takki ja pumppu vaikka tohon naruun ja 7,5dl pullo muodosta riippuen toki sit tohon pullotaskuun

Kiitos ehdotuksesta. Näyttää aika heiveröiseltä. Epäilemättä kestää ihan normaalikäyttöä.

THLP:llä oli ihan asiallisen oloinen, mutta heti veroineen ja posteineen yli 50€. Blahol näytti kohtuulliselta myös, reppukin ajaa ihan asiansa vaikka onkin aika pieni. Trashit ja muut jenkkikamat menee heti tulleineen + alveineen aika kohtuuttomiksi. Voisko KRNKY tehdä pari vielä.

millasta käyttöö tarttis kestää? tai niinku määrittele normaalikäyttö ja sitte sun käyttö. tää on mulle hyvää inffoo nii tiän sitte mistä kannattaa maksaa jos seuraava ei tuliskaan xxl alelaarista

Ajattelin että kestäis sellasta foodenger ja satunnaista messenger käyttöä. Varsinkin noissa wolttiajoissa sitä lukkoa saa olla laittamassa koko ajan.

1 Like

Mulla on nyt muutaman viikon ollut tämmönen Bagaboo Hunch, itelle ainakin tuntuu tosi tukevalta ja monipuoliselta. Plus tulee Unkarista eli ei tulleja.

2 Likes