VS-END OF DAYS 2024 18.5

Parahin Yksivaihde. Loppu tulee. Taas. Keväällä 2024 toukokuussa.
Varsinais-Suomi
10h
100-200km
Manifesteja x-määrä
Uudet jekut
Ja mikä tärkeintä, nyt ei mennä euroviisujen kanssa päällekkäin :stuck_out_tongue:
Kaikki kahdella renkaalla, tai useammalla, lihasvoimin liikkuvat ovat terveltulleita.

Lähtö eli startti klo.11.15.
Ig: vs_enofdays

37 Likes

Sen verran pieniä teitä piti ainakin viimeksi löytää nimen perusteella, että liekö sopivaa paperikarttaa olemassakaan.

Käytännössä on kyllä ihan google maps -hommia joo

Kuvia 2023 End of daysista

5 Likes

Oujehh. Täällä olikin jotain kyselyhöpinöitä, jotka onkin jo kadonneet :wink:
Eli oli mulla asiaakin. Viime keväiset End of days-kuvat on linkkinä tossa ylempänä. Nythän on mitä parhain aika fiilistellä noita tän pimeyden keskellä ja odottaa ens kevättä.

4 Likes

Vähänkö ihania kesäkuvia! Hitto pääsisköhän megeen ensi keväällä. Opehommissa toukokuu vaan tuppaa oleen sitä hektisintä aikaa. Mut jospa!

4 Likes

Suosittelen! Samanlaiset kelit on taas tilattu.

3 Likes

Tänä ensi vuonna ei katsota Euroviisuja ellei EBU suostu rajaamaan Israelia ulos kisoista. Eli osallistuminen voinee olla ihan mahdollistakin.

4 Likes

Työläppäri mukaan nii voidaan jatkoilla askarrella Wilma-merkintöjä ja arviointeja

3 Likes

9 Likes

Päivämäärä lisätty otsikkoon. Pistäkääs hyvissä ajoin kalenteriin merkintää, niin ei mene ohi koko show.

2 Likes

Olin ujosti kiinnostunut, mut silloin just ncmc köpikses.
Ensi kerralla.

1 Like

Kalenterissa! Katotaan jos ois semmonen jaksaminen ja terveydentila että pääsisin megeen. Ajatuksena minimimäärä kilometrejä ja maksimimäärä keväästä nauttimista.

2 Likes

Kalenterissa! :salut:

2 Likes

Harmi! Ncmc ja Köpiksen kanssa hankala kilpailla😅

Mainitaan ncmc somessa pari kertaa niin eivät pahastu.

1 Like

Jos sais Cännärin räjäytettyä ja kasattua uudelleen retkimoodiin niin vois tulla ajamaan sillä. Tai sit rekrytoida stokerin ja tulla tandemilla. Hmm…

2 Likes

Aika pahan pistit. Näkisin mieluusti cännärin viivalla. Mutta hemmetti tandemissa on sitä jotain, ainakin älläreissä.

Hihii oon mahdollisesti saanut pari aktiivipyöräilevää ei-skene-tyyppi-kaveria innostumaan tästä! Jos ne lähtis mukaan niin oispa hauskaa.

4 Likes

Tää on just niiden tyyppien tapahtuma

3 Likes