VPCX 2014-2015 - mutaa, kaljaa ja kivaa vol. 9! - finaali 22.2.

Joo, voisin myös tulla torstaina.

Kiinnostaa. Yritän kerätä rohkeutta osallistuakseni.

krossari ei kyl ehk ehi kuntoon näihi. pitäskö tulla naureskelemaan jarruttomalla ysärimaasturifixyllä yli kahden tuuman kumeilla?

siis tietysti saa tulla myös maastopyörällä. Ja varsinkin fiksillä. Kannattaa vaan varmistaa että on tarpeeksi kevyet välit.

joop. viimevuonna oli todella hauskaa. pitää koittaa keretä mestoille

Mäki voisin tulla torstaina kattomaan radan.

Okei, torstaina klo 18 radan lähtöpaikalta. Ajetaan pari kierrosta, sitten ajan omat treenit.

Nutipäälle tiedoksi että toissa vuonna taisin voittaa jarruttomalla ysärimaasturifiksillä, jossa oli kahden tuuman renkaat.

ainiin. viimevuonna hertsikan kisailuissa oli myös SM-systeemit, siitä tää sekoilu ja kalustosössötys. vaikka olkoot mitkä vaan kisat, tiiän että hauskaa tulee olee kuitenki. en kyllä aio laittaa droppia.

Huh, tekis mieli osallistua. Mutta en oo kyllä ikinä ajellu mitään vastaavaa, eikä kyllä löydy sopivaa rengastustakaan.
Millasta välitystä kandeis laittaa jos vaikka kiinteellä lähtis.

Aattelin lähteä ite 41mm renkailla ja 39-20. Ss.

pabs - 17:43, 1.9.2014 » Kannattaa vaan varmistaa että on tarpeeksi kevyet välit.
Itse olen toistaiseksi joka kisassa onnistunut varmistamaan, että kyllä, liian raskaat ovat tälläkin kertaa.

42/21.

Mitenkäs rengassääntö tänä vuonna jos mielii cup-pisteille?

Erik - 21:08, 1.9.2014 »
pabs - 17:43, 1.9.2014 » Kannattaa vaan varmistaa että on tarpeeksi kevyet välit.
Itse olen toistaiseksi joka kisassa onnistunut varmistamaan, että kyllä, liian raskaat ovat tälläkin kertaa. 42/21.
Kannattaa olla vain sen verran liian raskaat välit, että jaksaa ajaa niillä [s]tunnin[/s] kolme varttia täysiä.

Itse ajattelin laittaa viime vuoden 35mm sijaan 33mm renkaat alle.

Oliks eri pyörätyypeille kuitenkin omat “sarjat” joissa sijoitutaan kilpailussa? Vai saako muut kuin aidot cyclocrossarit edes sijoitusta?

Edit: nää on siis toki täysin toissijaisia seikkoja

Kaikki on voittajia, myös häviäjät.

Yleensä tulosten perässä näkynyt CX/MTB/jne.

Yleensä hullut on saatu numerojärjestykseen ja kaikki ovat ajaneet niin täysii kuin on huvittanut.

Näänkö muuten oikein, että rata ei enää kulje ennen maalialuetta sinne ylävasemmalle ja sieltä alas ruohomutamäkeä hiekkatielle, vaan kuten toissavuonna eli suoraan mäkeä alas maaliin?

Joo, mutta kattellaan.