VPCX 10 vuotta - juhlakausi 2015-2016, finaali su 6.12.

No harkitaan, mutta aika niukasti on päivämääriä. Keksittekö?

Älkää mussuttako saatana aikuiset ihmiset. Vuodessa on rajallinen määrä päiviä, eikä kisat oo teidän kermaperseistä kiinni. Mikä vittu siinä on, että joka topicciin pitää postata, jotta “mä en muuten oo tulossa” ihan niin ku teidän osallistuminen olis skenelle jotenkin elämän ja kuoleman asia. Vittu. Olkaa hiljaa. Postatkaa sitte, ku ootte tulossa, että “vittu oon tulossa hei siistii” tai jotain.

Meikä on tulosa!!

No asb, ihan hyvä että päällekkäisyyksiä tuodaan framille, etenkin kun Kivikon voi järjestää melkeinpä koska vaan. Mutta viikonloppuja ei ole liikaa… Eli sikäli olisi mukava jos joku ehdottaisi parempaa päivää, etenkin jos on tietoinen muista pyöräpuuhasteluista.

kestän vpcx myös ilman asb

Erkki H. tiedottaa:

VPCX Kivikko la 3.10.2015

Aikataulu:
13.00 rata merkattu ja ilmoittautumiset lähtöpaikalla
14.00 startti

Osoitteita & kartta:
Auton voi jättää vaikka Ylläs-hallin pihaan, osoitteena Savikiekontie.
Kartta, jossa lähtöpaikka, ratavinkkejä: ym. VPCX Kivikko – Google My Maps

Ilmoittautuminen:
Osallistumismaksu 2 euroa.

“Kilpailu”:
Neljä kierrosta. Yksi kierros kestänee 12-15 min. Kilpailijat otetaan maaliin kärjen jälkeen.

Kyseessä ei ole oikea kilpailu vaan kaveriporukan yhteislenkki. Kalusto- ja henkilövahingoissa järjestäjältä saa sympatiaa ja ehkä laastarin.

VPCX-cupin kilpailuihin saa osallistua millä tahansa polkupyörällä. Palkintoja ja cup-pisteitä saa vain, jos pyörässä on droppitanko ja jäykkä keula ja alle kahden tuuman renkaat.

(Itse lisään, että tämähän on perinteisesti true. Sopii laittaa vähän karkeampaa rengasta. On kiviä, juuria, mutaa, mutta myös bermejä, kumpuja ja DH…)

Onko perinteinen rata vai erityisurpo dh-pätkä myös? Entäs sauna? Vai saako ihan luvan kanssa juoda kaljat kylmissään märissä kamoissa tihkusateessa?

Tuon pullon Ratzeputzea mukanani ja muutaman kupin. Kaikki maaliin ajaneet, rataan vittuuntuneet, paleltuneet tms. saavat maljan lääkkeeksi.

Kymmenvuotisjuhlat 21.-22.11. Kangasalla. Nyt on tulollaan kunnon kemut. Kisan jälkeen saunassa päästään muistelemaan kaikki parhaat ja pahimmat jutut vanhojen jäärien kanssa. Legendaa ilmassa, tätä ette voi missata.

Eventti: VPCX 10v Kangasala

Valmiina Kivikkoon.

Esittäisin täältä internetpyöräilyn marginaalista muutaman itseäni askarruttavan kysymyksen:
Uskaltaako laiskasti treenannut krossinoviisi tulla näihin kekkereihin tientukkeeksi vai alkaako totaaliset tumpelot radalla vituttamaan?
Onko kiinteävälitteisellä krossarilla osallistuminen miehekäs hyppy suoraan syväänpäätyyn vaiko ainoastaan tyhmää ja itsetuhoista?

Olen antanut itseni ymmärtää että kyseessä olisi sopivan masokistinen muttei kovinkaan ryppyotsainen pyöräilytapahtuma.

Mukaan vaan. Ite olin viimeksi hitain ja surkein, mutta en antanut sen haitata. Antaa vaan tilaa jos joku on tulossa ohi.

Kukaan ei ole koskaan ollut tiellä ja kaikki ovat aina olleet tasaväkisiä pääasioissa eli itsensä voittamisessa ja hauskanpidossa ja masokismissa ja kaljanjuonnissa.

Kivikon rata on osaksi karkea. Laita kevyt välitys ja painetta kumeihin ja tule ajoissan niin ehdit tsekata radan, jos vaikka pitää tunkata jossain.

Kare_Eskola - 14:42, 1.10.2015 » Kivikon rata on osaksi karkea.
http://static.naamapalmu.com/files/ti/medium/qavbk9zz.jpg

Huomenna maasturilla kun tuli nautittua tekniset jo keskiviikkona…

Mä tuun joko bemaxil, jos saan sen kuntoon täs aamul tai sit kilarisixifixil ku ei oo muuta kalustoo täl hetkel… en tuu todistaa kellekkää mitää, haluan vain osallistua ja jos voitan jonkun, se olen minä, eli siis itseäni vastaan.

E: koska kivaa!

Todella tekninen ja hienon olonen rata (ja en täl hetkel omista riittävän teknistä kalustoa, jolla siitä ois voinu nauttia, mut häviäjät selittää) asiasta kukkaruukkuun: kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun eksyin, eikä kenelläkään ollut aikaa neuvoa oikein takasin radalle tai lähteä näyttämään, muutama kaveri onneks jakso olla mukava, kiitos heille! Vaimo ja lapsetkin pahotti mielensä, kun tulivat kannustaa ja kattelee meininkii, mutta niillekki jäi fiilis, etteivät olleet tervetulleita ja pelkästään tiellä?!

No, ens kerral uudestaan ja toivottavasti kisat meni hyvin, eikä henkilövahinkoja tällä kertaa sattunut.

Lopuksi haluan ihmetellä, että onko se kilpailuvietti vai mikä, että hc-krossarit on niin totista jengiä?

Ystävällisin terveisin, allekirjoittanut.

maalialue ollu siin ylänkölenkin alapäässä, lapset kirmaillu menemään ahtaalla kelvi-maalisuoralla + joku sanonut vähän rumasti?

kivikko = karkea :confused:

Ikävää että jäänyt paska maku. Itse en ole vastaavaa kokenut ja meininki ollut aina vähintäänkin rento.

Rata oli kyllä karkea, ja varsinkin alun mukulakivipätkä tuntu käsissä ja selässä kun ei paineita uskaltanu alle kolmeen baariin tiputtaa sisureilla.

Bermit oli kyllä huippukivoja! Kiitos taas järjestäjille!