vittu et vedän fiksil tänään

Harjutiellä vetää

4 Likes

Vedän.

Vittu et vedin fiksil tänää! Tällanen fiksinyyppä lainapyörällä aamuyöllä vuokista keskustaan open airien jälkeen. Nyt haluun oman! :boom::boom:

9 Likes

Kattelin sun lainafiksiä ja pohdinkin, että kenellä on lainassa yks kaupungin koleimmista! Upee sumu takaisin tullessa

2 Likes

Joo niin oli! Tosi maadottava kotimatka. Kiitos @kolkka rollerilainasta!

3 Likes

Oli vedot päällä, Hki-Porvoo-Sipoo-Kerava-Hki (139 km)! Pisin yksittäinen päiväveto tähän astisista.

9 Likes

Täytyy tähän edelliseeni jatkaa, että tuli sit flätti jossain ties missä asti litkutetusta sisärenkaasta huolimatta ja talutin sitten himaan. Kaatosateessa.

Ei kyllä onnistunut harmittamaan mitenkään tästä huolimatta.

Vedin eilen fiksillä niin Pirkan yöpyöräilyn mäkistä reittiä ettei tosikaan. 134km ja ylä- ja alamäkeä oli edessä enempi kuin tasamaata huh.

10 Likes

Kova veto! Ajoin viime vuonna Pitkän Pirkan vaihdepyörällä, ja mäet oli kyllä tosi jyrkkiä. Huippunopeus alamäissä oli 60km/h, siinä joutuu jo pyörittämään tosissaan jos fiksillä menee.

5 Likes

Hellejaksolle tyypillinen vilustuminen/flunssa selätetty, joten vedän.

Eka varsinainen lenkki fiksillä (Kakskerran kierros Turussa, 50km), tähän mennessä oon vaan mennyt paikasta toiseen. Oisko jopa kolmas pyörälenkki tänä kesänä, on ollu vähän kiireitä…

2 Likes

Tänää sitten fix tyyliin mökiltä.

Ai että tuntui h y v ä l t ä ! !

7 Likes

Ei oo fiksii just nyt mut vittu et vedän viel fixil

1 Like

Vittu et olin täpinöissäni tänään fiksillä ajamisesta. Unohin pukiessa vaihtaa ajokalsarit. No vähä hiersi, mut kylläpä kulki.

4 Likes

Mitkä välit ja miten leveä tanko?

51x20 (isot rattaat näyttää paremmalta). Tankoo en oo mitannu mut about hartiat + 15cm.

No ja kyllä vedän. Helsingistä Fiskariin +100km reppu selässä ja vielä olisi tälle ehtoolle +50km Saloon. Pelkkää vastatuulta, mutta onneksi ajoradan penkereet on olleet ihanan tilavia. Kuva liittyy ajotuntemuksiin ja ajon raskauteen. Tai sitten ei, sillä emmä nyt saa tähän upotettua sitä näkyviin hmh.

8 Likes

Axel huomautti tänää, et oon vetäny fiksillä. Ite en ees huomannu, mut blessed, ku voin ny vaihtaa renkaan ilman et tarvii tienposkes sählätä 88-hiilarivanteen ja venttiilinjatkojen kanssa ilman työkaluja.

Mulla on niin monta pyörää, et viimeksi ollut rengas kalju joskus 2015.

1 Like