vittu et vedän fiksil tänään

Kova veto! Ajoin viime vuonna Pitkän Pirkan vaihdepyörällä, ja mäet oli kyllä tosi jyrkkiä. Huippunopeus alamäissä oli 60km/h, siinä joutuu jo pyörittämään tosissaan jos fiksillä menee.

6 Likes

Hellejaksolle tyypillinen vilustuminen/flunssa selätetty, joten vedän.

Eka varsinainen lenkki fiksillä (Kakskerran kierros Turussa, 50km), tähän mennessä oon vaan mennyt paikasta toiseen. Oisko jopa kolmas pyörälenkki tänä kesänä, on ollu vähän kiireitä…

2 Likes

Tänää sitten fix tyyliin mökiltä.

Ai että tuntui h y v ä l t ä ! !

7 Likes

Ei oo fiksii just nyt mut vittu et vedän viel fixil

1 Like

Vittu et olin täpinöissäni tänään fiksillä ajamisesta. Unohin pukiessa vaihtaa ajokalsarit. No vähä hiersi, mut kylläpä kulki.

4 Likes

Mitkä välit ja miten leveä tanko?

51x20 (isot rattaat näyttää paremmalta). Tankoo en oo mitannu mut about hartiat + 15cm.

No ja kyllä vedän. Helsingistä Fiskariin +100km reppu selässä ja vielä olisi tälle ehtoolle +50km Saloon. Pelkkää vastatuulta, mutta onneksi ajoradan penkereet on olleet ihanan tilavia. Kuva liittyy ajotuntemuksiin ja ajon raskauteen. Tai sitten ei, sillä emmä nyt saa tähän upotettua sitä näkyviin hmh.

8 Likes

Axel huomautti tänää, et oon vetäny fiksillä. Ite en ees huomannu, mut blessed, ku voin ny vaihtaa renkaan ilman et tarvii tienposkes sählätä 88-hiilarivanteen ja venttiilinjatkojen kanssa ilman työkaluja.

Mulla on niin monta pyörää, et viimeksi ollut rengas kalju joskus 2015.

2 Likes

Vedin tänään Turku Touring -kuntoajossa 120km / tasan viis tuntia. Oli tosi kivaa, ei mitään ongelmia ja tuntui vaan että rakastan koko maailmankaikkeutta (paitsi bemarikuskeja…)

9 Likes

Vedettiin Emman kanssa Porvooseen ja takas. Oli nimittäin kuuma.

6 Likes

Vedin töihin, ah! En ollu moneen kuukauteen vetäny fiksillä täysii ja nyt vedin. Sit vedän kotiin kans ja katotaan tuleeko trombi tielle niinkun ylellä luvattiin.

2 Likes

Tänään vedin töihin. Tuli kuuma matkalla, joten välipulahdus Pikkukoskella, ei kuivausta, että viilennys kesti mahdollisimman pitkään. Selkä märkä hiestä kuitenkin työpaikalle saapuessa, koska piti paikkailla uintisakkoja vetämällä täysii. Jäi niin hyvä maku, et vedin täysii sit kotiinkin.

2 Likes

Vedin eka töihin, mutta se ei riittänyt vaan jätin työpäivän jälkeen pyörän sinne ja siirryin bussilla Liminkaan hommaamaan pojallenikin fiksin. Vedin sillä 40km himaan, vaikka runko olikin varsin pieni omiin mittasuhteisiini ja toimitin pyörän uudelle omistajalle. Vitun solidin oloinen crescentistä duunattu nätti peli. Aah, kohta voidaan vetää yhdessä täysii. Harmi vaan et pitänee mennä huomenna julkisilla töihin ku pyörä on siellä.

9 Likes

Hyvin lähti fixyily pojalta käyntiin pienen alkuhaparoinnin jälkeen. Ajeltiin 10km yhteislenkki kaupungille ja jäbähän veti kuin vanha konkari ihmistungoksessakin. Seuraavaksi alkaa varmaan trackstandin opetus.

7 Likes

tänään vois vetää vähä

2 Likes

Eilen tuli totaalinen flätti. Litkut vaan ruiskusi kumin sisältä.

Tänään siis kostan eli vittu et vedän.

5 Likes

Tuli ihan boss fiilis kun tykittelin hesan rantoja pitkin kotiin RATArunko repussa roikkuen.

10 Likes

Vedin.aiaiai oli hyvä

3 Likes