vittu et vedän fiksil tänään

AIAIAIAIAIAI TÄYSIIIIIII

2 Likes

Ostin @easym :ltä Charge Graterin ja kasasin siitä sadekelin fiksin et voi VETÄÄ pidemmälle syksyyn. VEDÄN tänäänkin!

3 Likes

Vedin joo. Ihanaa vastatuulta paljon

En edes osaa vetää, mutta aina kun olen myöhässä vanhempainvartista niin VITTU että VEDIN eilenkin niin että VAASANKATU meni RULLALLE

13 Likes

Screenshot_20220928-171355

2 Likes

Vois kyl melkeen lähtee vetämään illan päälle.

2 Likes

En tänään, mutta eilen vedin ensimmäistä kertaa viiteen viikkoon. Edelleen sairastelu näkyy ja pulssi nousee turhan helposti korkealle, mutta olihan tämä taas ihan kertakaikkisen mahtavaa hommaa.

4 Likes

Kesto-vitutus päällä. TMT:t täysii!
Voikohan tähän kuolla…

Tuli just vittu vedettyä 1,5h asfalttia, greiveliä ja singleträkkiä. Morjes miten hyvää väärinpyöräilyä. +2, usvanen ja tyyni Kaenuun loppusyksy. Armastan.

1 Like

Kävin viimeyönä taas vetämässä. Olipahan keli, mutta positiivisena asiana varustuksen kosteudenhallinnan haastepaikkojen selviäminen kätevästi.

3 Likes

posin kautta (:

Vittu et vedin ja edelleen vedän! Fiksikesä ei lopu koskaan <3

2 Likes

Tänään vedän!

Ja olen vetänyt useampana iltana jo tässä kun vihdoin toi toistaiseksi tuntematon totaalinen yli kuukauden kunnon romahduttanut tauti on selätetty. Nam!

3 Likes

Tuli kyllä vedettyä ku kasailin Graterin lokareilla, nyt alkaa varpaita jo paleltaa ja fiksikesä on omalta osalta ohi. Keväällä vedetään taas!

aiettä kun vedin tänään! kepussa ja vähän keskustassa ja taas kepussa. vähän siinä onnesta itkeä tirautin salaa.

3 Likes

^

hyvän mielen juttuja (:

1 Like

Meinaan kyllä vetää yöajelut. Vaihteeksi mietin suunnaksi Espoota, mutta meneeköhän siellä lähinnä pyörän kanniskeluksi tällä kelillä?

1 Like

Night ride ois tiiekkö tänää :smiley: mennää leikkimään kepuun ämteebeetä

1 Like

No mä mietinkin, ajetaanko Night Rideä.

Tulitte siinä Haagassa vastaan, taluttelin just.

2 Likes

Kylläpä vauhti kiihtyi kun sai nappulat alle! Enää hidasti pää-hesan keskustan lumikasat jotka joskus loppusyksystä vielä olivat pyöräteitä. Auraus-ragelle on varmaan oma ketjunsa mutta lähinnä halusin nyt blissailla talvikelejä! <3