Vittoria Randonneur yhteistilaus Wigglestä

elikkä näitä:
http://www.yksivaihde.net/site/foorumi/topic/talvi-tulee-jee/page/3#post-6040

eli näitä:
http://www.wiggle.co.uk/p/Cycle/7/Vittoria_Randonneur_Tyre/5360025223/

nyt tilauksessa mukana 10kpl 700c x 28mm jotka legendan mukaan ovat 26mm leveitä ja korkeita ja menevät maantiekeulaan.

tavoite olisi päästä 13kpl eli 150 puntaa jolloin vältämme kuljetuskustannukset. yli 50 punnan tilauksista saa lisäksi 10% alennusta. eli näin ollen hinta suomeen on n. 11,70 puntaa per kumi. joka tekee kutakuinkin 15 euroa.

tilattu.

noi menikin suomen alveilla suomeen tilates joten hinta nous pikkasen. noist tuli about 12,20puntaa kpl. kattelen sit et mikskä eurohinta meni luottokortille

Myöhästyin.

sama homma :frowning:

laitanko lisää tohon tilaukseen? sitä voi käydä edaamas viel.

No siinä tapauksessa mulle 2kpl.

Jos vielä mahdollista (?) niin voisin kans liittyä tilaukseen 2 kappaleella.

Mulleki vois laittaa kans sen 2 kpl jos vaan mahdollista.
-Kaitsu

täs alkaa olee näit lisätilauksia jo 7 paria niin joku (muu) vois tehdä kokonaan uuden tilauksen. :confused:

jaahas

Unfortunately there seems to be a problem with your card. If your details are correct on our site it may be your bank that is stopping the transaction. Once you have contacted your bank and checked your details please reply to this e - mail to let us know, we can then process your order.

sampopankki teki mulle jossain vastaavat.

uus yritys. laitoin nyt 10 paria.

Tulikos siis mulle nyt? :o

The following items have been packed and are ready for despatch.

20 x Vittoria-Randonneur Tyre-700x28

privatkaa chae-chu, boren, anttig, tudetski mulle yhteystietoi/vahvistus tjmsp.

nää tulikin jo tänään. en pääse ite pikkujouluihin huomen mut yritän usuttaa lm:n ottaa niit mukaan.

Varsin nopeaa toimintaa, ohhoh.

joo ite odottelin viel sitä “olemme shipanneet” meiliä. ;D

nää ei sitten ole foldable. toim huom.

Eli lm ei ajele pikkujouluihin 20 kpl Vittoria Randonneur 700c x 28mm gummeja olalla.