Velosiperia, Oulu 14.11.2009

http://www.normaali.net/temp/velosiperia/kutsu.jpg

Pikkujouluhenkiset ajelut (mahdollisesti) jäisessä Oulussa 14.11.2009. Kokoontuminen lähtöä varten kello 12:00 Ouluhallille. Varaa euro osallistumismaksuun.

Jouluisin fillari palkitaan!

Ilmoittautumiset voit laittaa osoitteeseen eetu.pajala ättäntättä saunalahti.fi. Varaan kyllä ylimääräistä matskua, jotta jokainen pääsee mukaan.

yeeees.

voihan rähmä ku ei pääse osallistuun ku on muuta menoa… o

autz voi vitsi ku pääsis jo mukaan,
ajokiellossa jo 4 vkoo

Kortti kuivumassa?

Meikäläinen on la mukana.

ja jos vedettävän reen ottaa koristeeksi, niin varma voitto on kyseessä

tänään ja huomenna katsellaan tuo reitti kuntoon.

Hmm, saisikohan tuohon Ukon fillarikärryyn patentoitua jotkut noista vanhoista offisuksista alle… :smiley:

Mukana ollaan, jos vain suinkin :wink:

Nyt vähän haastetta kehiin sen koristelun suhteen, kävin päivällä Tokmannilla kattoon presentaation kasaan:

Jollei muuta niin voin ainakin tuoda tään jouluksi olohuoneen nurkkaan tunnelmaa luomaan. Kävin katsastaan reitin tänään ja nastarengaskelit on muuten vissisti alkanut.

Prkl. Tarviiko tässä alkaa huomenna vielä tuohon toiseenkin filoon muka nastoja vaihtamaan. Pitäiskö kerrankin uskoa muita, kun useampi on jo pannutellut jne ja lauantaina tulee kuitenkin ajettua ns. hieman sinnepäin :slight_smile: Ehkä eturenkaaseen… ?

Olipa mukava veistellä ytimen peilijäisiä mukulakiviä, kun on kakspuolsataa nastaa eessä ja takana :slight_smile: Veikkaanpa jotta voip olla aika liukas ilman…

Ja voi hjesus noi jouluvalot, pitäskö se huomenna sit kattoa jotku koristeet tohon mankeliin.

Sääennuste lauantaiksi vaikuttaa varsin hyvältä:

http://www.fmi.fi/img/saa/paikallissaa/gram_5d_fi_Oulu_2009111314_2009111308.gif

Mulla on ny vähä kiikun kaakun tuo osallistuminen. Tuun mestoille kyllä vaikken ajaiskaa mut vähän turhan pipi viel toi toinen pannuteltu jalka.

boren - 9:09, 13.11.2009 » Mulla on ny vähä kiikun kaakun tuo osallistuminen. Tuun mestoille kyllä vaikken ajaiskaa mut vähän turhan pipi viel toi toinen pannuteltu jalka.
Hei, ei oo mahottoman pitkä reitti, enkä ollut tosissaan siitä etukäteen hylkäämisestä!

Mukaan vaan, kai tässä jokin paikka prakaa itse kullakin mut ei se ole niin justiinsa…

Joku dorka oli vielä monottanu mun pyörän kaiken hyvän päälle puolisoikeaks. Tai no, stemmi ja stonga ja satulatolppa on vienosti mutkalla. Mulla on hyvä syy olla poissa!

Pahoittelut. Kovasti tahtoisin ajaa mut nyt on kyllä kaikki rikki. Pitää korjata.

No, ainakin lähtö/maalikarkeloihin mukaan! Hyvä keli näyttäs olevan, taidan kohta lähtee ottaa täältä etelästä pientä alkulämpöö pitkin rossipolkuja hallia kohti.

Hyvä reitti, hyvä seura, hyvät geimit! Kiitokset järjestävälle taholle! :slight_smile:
Nelifemma illalla virallinen jatkopaikka…

Jeh, mahtava reitti ja kisa oli. Kiitokset järjestäjälle! Etenkin Autosaari oli mahtava oivallus o/ Mittailin tossa reitin matkaa, 19.3km tuli itte ajettua. Lyhyemminkin olisi päässyt vielä, pari pummia tuli tehtyä :slight_smile:

Kiitish!

Mukavaa oli kaikin puolin ja ilmeisesti Pekka on saanut uudessa osoitteessa netin skulaamaan? Ruokaa, pari väliolutta ja silleen, katsellaan josko jaksais vielä illalla vääntäytyä kskustaan hieman rokkenrollaamaan…