Velolle!

^ 16t + rrruoska + lukkorengasavain :wink: eri asia muistanko silloin kun oon himassa

Ai huomenna vai… pakko kai yrittää jos seuruetta on noin runsaasti! Mun olis myös määrä ottaa ketjuruoska+haka-avain, ja 16-hampainen jää yli takaa, jos sellaista joku tarvitsee. Mutta mitä noin isolla?

jos jollain olis 15 tahi 14 piikkistä, niin voisin huomenna lainata. 16 olis jo tulossa, mut luulen et jää liian köykäseks.

^otan mukaan 15 piikisen.

Onneks liimasin uudet tuubit toukokuussa alle. Vois vaikka tulla sisäänajamaan ne tässä joku päivä. Miksei siis vaikka huomenna…

Mäkin tuun! (…paitsi jos sataa)

No hei, koska kukaan ei oo ostanut Gitanea ja kamerassakin on uus linssi ni munkin pitää vissiin tulla. En kyl varmaan kasiks pysty venyy mut ehkä ysin pintaan.

Kaikki väittää että aamulla sataa :frowning:

pakko luottaa tohon! Toivottavasti ei pahene.

Kympiltä sataa kasilta ei.

toka tonni: 1:29:37

Voisin yrittää ensviikol mukaan, tai viikonloppuna mayb. Nyt oon vielä kausiflunssassa.

Puolisentoista tuntia saatiin ennen sadetta puikkelehdittua luistelijoiden seassa. Ne reenas ja me ajeltiin.

aika iso porukka oli joo maantietsygillä reenaamassa. tai oli siin muutama ratapieräkin…

Onko kukaan menossa maanantaina tai tiistaina ja monelta?

Huomenna olisin menossa aamusella.

jos vain kuivaa niin huomenna voisin hiipiä tonteille joskus siinä kympiltä.

Joo tiistaille klo 08:23

blääh…pitääkö munkin nyt sitten herätä aikaisin jos kerran kaikki kiertämässä jo heti aamusta.

Itse olen paikalla varmaan siinä jonkin verran ennen ysiä. Muita?