Velo orange polyvalent disc on kiinnostavin runkosetti aikoihin

en se minä oo joka täällä asettelee vastakkain keskenään erilaisia, mutta hyviä pyöriä omantyyppisikseen pyöriksi !

rakastan kullia mut harmittaahan se fleksaus varsinkin etukuorman kanssa

mikä tää toinen tuotantoväri on vihreen lisäks siis?

Minkäs tyyppinen pyörä tämä nyt sitten oikein on?

polkupyörä

erittäin hyväntyyppinen kysymys

oisko tää sellanen pelottava ajaa keula tyhjänä, mut pelottava ajaa toisaalta keula lastattunakaan -tyyppinen polkupyörä

mut siis varmasti ihan kiva ja eihän kaikkea voi jaksa aina optimoida. kahdella litran kusipullolla kiinni keulassa varmaan ihan toimiva.

kyl mä tälläse ishiwatan tilalle olisin voinu ottaa jos olis tarvetta viel

edit. eiku eihä tähän saa jalkajarruu

edit2. mut siis ihan kiva kyl

ununu - 12:18, 22.11.2017 » mut siis varmasti ihan kiva ja eihän kaikkea [s]voi[/s] jaksa aina optimoida.
Eikö tässä Polyvalentin tapauksessa ole ihan hienosti jaksettu optimoida. Protossa oli vielä Disc Truckerista tuttu 31,8 mm vaakaputki ja tuotantomallissa näyttäis olevan ovaali. Luulen, että saattaa olla hyvä juttu, joka tulee vielä yleistymään. Muutenkin mun mielestä tosi kiva, että tulee tällaisia teräsrunkoja, jotka ei yritä näyttää alumiini- tai kuiturungoilta.

Hinta tulee olemaan 725$ ja ennakkomyynti 4.12. alkaen auki josta saa pikkusen halvemmalla

Mukavasti tulee veronpalautukset kohta, taitaa lähteä tilaukseen

ite aattelin laittaa veronpalautukset edellee huntin kiekkoihin ja huntin kiekot huntin stavaan :slight_smile: iha kiva toi mustikka vaikka oma lempiväri onkin avaruus

Ei ihan pre orderiin mun veronpalautuksilla taivu mut jos kesäks sais uuden lilac allroad light touring low trail randonneur polkupyörän alle.

Osiks kelasin 10s campaa kompaktikammilla ja suht leveellä pakalla, nitton putket ja bb7:t.

Hinta on vähän korkeampi ku mkiii, mut on tossa toisaalta myös ominaisuuksia tullu lisää (sis. vienti, kiinnikkeet, ovaali tt).

Olispa tässä läpipulttiakselit

tmar - 20:18, 30.11.2017 » Ei ihan pre orderiin mun veronpalautuksilla taivu mut jos kesäks sais uuden lilac allroad light touring low trail randonneur polkupyörän alle. Osiks kelasin 10s campaa kompaktikammilla ja suht leveellä pakalla, nitton putket ja bb7:t. Hinta on vähän korkeampi ku mkiii, mut on tossa toisaalta myös ominaisuuksia tullu lisää (sis. vienti, kiinnikkeet, ovaali tt).
niin jos luit sen hintatiedot sisältävän lausekkeen loppuun niin tuotantoon tuleva väri on vihreä, mikä on kyllä sääli sillä valkonen tai toi liila ois ollu oikeen ihana

Eikö toi lopullinen väri sitten kuitenkin ole se vihreä josta oli kuvia aiemmin ketjussa? Olis toi syreeni omaankin silmään kyllä kivempi.

e. Jahas joku ehti ensin.

Juuh näinhän se on

tmar - 22:06, 4.11.2017 » Keväällä pitäs saada, hintaluokka toivottavasti muita V-O runkosettejä vastaava n. 500-600€. #aah
tmar - 18:34, 30.11.2017 » Hinta tulee olemaan [b]725$[/b] ja [ennakkomyynti](http://velo-orange.blogspot.fi/2017/11/a-bike-nicknamed-lilac-and-upcoming-pre.html?m=1) 4.12. alkaen auki josta saa pikkusen halvemmalla
Pelago - 23:08, 8.11.2017 » Runkoseteistä: - Tarjolle tulevat värit: Harmaa ja Keltainen(RAL 1021) - Ohjainlaakeri myydään erikseen - Hinta 525,-
Pelago - 13:09, 21.11.2017 » päätimme tehdä mahdolliseksi ostaa Stavan runkosetin joko 53 tai 63 rakeisella haarukalla. Haarukat tulee myös irtomyyntiin molemmissa väreissä.
http://www.reactiongifs.com/lol/illK6U.gif

Juuh taidan lopettaa tähän topsuun kirjottamisen, eiköhän mun mielipide ole kaikille jo selvä. :smiley:

pelago_mayne se jaksaa röllätä täällä

725$ on 620€. En tiedä miksi edes vastasin koska nimim. spacerin kommentti ei liity millään tavalla polyvalent polkupyörään.

Kiinnostava kyllä nähdä mikä tulee olemaan eurohinta. Töölön pyörään tuli vissiin läjä VO kamaa, jospa Polyvalenttia tulis sinnekkin joskus. Kivijalasta ostaminen best.

Nyt jos Pelago enää kertoo tuotesivuillaan, mitä rengaskokoa Stavaan mahtuu 584 mm kirkkosilla, ne on voittanu tän pelin.

Kivijalka/eu-hinta tälle kyllä kiinnostaa, vaikka yleensä kaikki tahtoo kyllä mennä aikalailla $ = €.

Pelago taasen voi olla tai olla olematta mitä vaan, tämä lanka ei ole senmerkkisten pyörien puintia varten joten en tiedä miksi erään tai eräiden nimimerkkien pitää siitä jankuttaa kokoajan.