varkaita tai muuten mulkkuja tampereella

Iltaa kaikille!

Tänään koin hienoja hetkiä töistä palatessani. Olin jättänyt bobin lukkoon tampereen linja-auto asemalle. Töistä tullessa huomasin että joku oli laittanut munalukon takarenkaaseeni. Great! Olisiko ollut mielessä tulla yöllä varastamaan pyörä vai ihanko paskamaisuuttaa joku on lukon lahjoittanut, en tiedä? No joka tapauksessa iltalenkki vaihtui cyclocrossiksi. Koskarin kulmilla on siis näitä apinoita liikkeellä. Aiemmin kesällä samoilla kulmilla jumitettiin tyttöystävän lukko.

Väärään paikkaan parkkeerattu jonkun mielestä?

juu ei o eka kerta kun tota tapahtuu,mun muistaakseni paikallislehdissäkin o ollu tosta että pyöriä lukittee joku muu kuin niiden omistaja.ja sillon kun neulanvaihtopiste sijaitsi linkkaa-aseman kupeessa niin siinä katos pyöriä enemmänkin,vuoltsun nurkilta,samaten metso-kirjaston kohdalta lähti fillareita ihan noin vaan päivännäöllä.kerran itte muijani kans katteltiin kun yks hiipari vaan fillaroitti jonkun liikennemerkkiin kiinnitetyn maasturin viereen,katto sitä minuutin,otti repustaan pulttitonget ja poisti lukon tieltä,ja ajeli toista fillaria taluttaen poies.eikä kukaan kiinnittänyt mitään huomioo… mä siitä sanoin siinä polliiseille mut ne oli että aijjaa.

Mun pyörän veti spiraalivaijerilla lukkoon duunipaikan vaksi. Suuttui kun ei ollut pyörätelineessä. Sahasin irti ja menin himaan, jälkeenpäin tuli huutoa.

^:D

^^ öö, kai se nyt kuitenkin meni niin, että sinä olit se joka huutaa? Toisten pyörien lukitseminen ei ole kovin älykästä toimintaa, vaikka paikka olisikin huonosti valittu…