Varastetut pyörät

En loukkaantunut tai taluttanut :wink:
Mutta et vastannu kysymykseeni?
Eli mikä pointti on levittää näitä ennakkoluulojasi foorumilla. Faktana pyöriä pöllii aivan kaiken näköiset ihmiset samoin kuin kalliita pyöriä omistaa(laillisestikkin) kaiken näköiset ihmiset.

edit,
ps, tämä ei ole nähty kaupungilla topic…

Joo, kyllä nistin näköisellä henkilöllä voi laillisestikin olla hallussaan kallis fillari, mutta aika usein ei ole oma pyörä kyseessä. Ja toki on mahdollista, että se tiimilycrat päällä harrastava vomppi on pöllinyt pyöränsä, mutta aika harvoin on. Pidän aivan naurettavana valitusta siitä, että tämä olisi jotenkin ongelmallinen ennakkoluulo.

Mä en pidä ongelmattomana nistiksi luokittelua ulkonäön perusteella.

No, kadulla havaitsee muutakin kuin vain ulkonäön. Aika ison joukon pieniä vihjeitä käytöksessä ja liikkumisessa.

kunba - 11:13, 21.9.2015 » Mä en pidä ongelmattomana nistiksi luokittelua ulkonäön perusteella.
Komppaan. Kyllä mun mielestä mieluummin kannattais onkeensa ottaa asiallisesta huomautuksesta kuin ruveta kouristuksenomaisesti puolustelemaan omien ennakkoluulojensa oikeellisuutta.

Sillä luki otsassa nisti ja piikki törrötti suonesta.

Asiasta ei ollut epäselvyyttä tilanteessa.

Hirveän hauskaa.

Kyllä mua ainakin pelottaa monet ihmiset joiden arvelen olevan päihteiden "väärin"käyttäjiä. En mä silti pidä oikein asiallisena ruveta faktoina esittelemään omia projisointejani. Oma kommenttini oli siis oikeastaan eniten Lumikolle suunnattu.

FF - 11:46, 21.9.2015 » Sillä luki otsassa nisti ja piikki törrötti suonesta.
Eli jos omaa tälläiset tuntomerkit niin ei voi/saa omistaa mitään vähänkään arvokasta? Minkä näköinen ihminen saa mielestäsi kulkea kalliin scott- pyörän kanssa, ilman että tulet tänne kertomaan havaintosi?

ihmisillä on myös usein vähän erilaiset käsitykset nisteistä, mm. itseäni on luultu jonkinlaiseks narkomaaniks kaupungilla ja musta on pöyristyttävää että joku satunnainen kadun tallaaja tulee kyseenalaistaa yhtään mitään mun olemiseen / habitukseen liittyen keskellä kirkasta päivää.

check it out: jos raphan logot ei vilku tai dominaattorit kolise jaloissa nii pyörää taluttava ihminen ei välttämättä oo matkalla luukuttaan sitä pyörää terv. nimim. kärjistäjä ukko

itse olen mieltä että josset oo oikeesti todistamassa varkautta tms nii mind yo own biz

FF - 21:26, 19.12.2014 » eniten vituttaa kyl lokerointi


Varastettu vanha postifillari (Helkama)
Helsinki, Käpylä, Koskelantie 15 kohdalta 19.9-20.9 välisenä yönä
Tuntomerkkeinä: Etukorista sahattu irti eturenkaan alle kääntyvä seisonta tuki(paksu putki härpäke) joka korvattu 2-haraisella keskiö tuella, normi jousipenkki korvattu vähän menevämmällä mallilla ja postinlogot poistettu rungosta.

Selväsi varastettu tavaran kuljetusta varten kun viereiseltä pihalta oli yritetty varastaa paria muuta fillaria joissa oli etukorit ja talon kulmalle oli hylätty vanha mummis jossa stongaan oli kiinnitetty reppu koriksi.
Vinkit/havainnot tänne YV:nä tai suoraa mulle numenoon 044 3652963

https://dl.dropboxusercontent.com/u/10408007/cannondale.jpg
Kuvan mukainen pyörä varastettu Helsingissä.

Varkauden paikka: Runeberginkatu 2
Varkauden aika: 6. 10.2015 klo 16-18
Varastettu: Cannondale e-bike, Alfline, naisten, musta
Rungon numero: KM06590
Erityistuntomerkit: Ketjunsuojus hieman rikki keskiön kohdalta

Jos tulee mitään havaintoja pyörästä oletteko yhteydessä viestillä numeroon 040 8098855

Eihän kellään hukassa mustaa konversiota campan tolpalla, nahkasatylalla ja etulevarilla Helsingissä?

Cannondale CAAD10 shimanon 105 osasarjalla varastettu larussa. Kuulemma nähty jonkun sekavan oloisen tyypin käytössä lauttasaaren s-marketin edessä. Eli mahdollisesti pyörii vielä lauttasaaressa. Saa lukottaa jos tulee näköhavaintoja. Näitä tuskin hirveästi liikenteessä. Valkoinen runko. Laitan tuotekuvan myöhemmin.

http://images.evanscycles.com/product_image/image/1e5/d2e/bd5/112476/cannondale-caad10-105-2014-road-bike.jpg

/Matias
O4O 8O988SS

Tämmönen sekasikiö pöllitty 03.12-04.12 välisenä yönä Jyväskylästä Kuokkalasta. Viety taloyhtiön pyöräkatoksesta lukittuna paskalla vaijerilukolla.

Muuten kuvan mukainen, mutta toi satulassa oleva työkalulaukku puuttuu ja takana on nastat sekä edessä ruuvirengas. Ja vasen kampi on kirkas alumiininen.

O4131O2222 tavoittaa parhaiten.

Facebookin varastetut pyörät ryhmästä bongattu ilmoitus.

VARASTETTU!
Kuvan Bullit merkkinen tavarapyörä varastettiin Herttoniemen postin pihasta. Jos tapaat pyörän, ilmoita pikimmiten numeroon 040-536 9833.
Kiitos.
Börje/Hiltusen pyörähuolto

PS: Kuvassa olevilla henkilöillä ei ole varkauden kanssa mitään tekemistä.

Kaverin pyörä varastettu Kalliossa välillä 31.12. - 3.1.
Yhteydenotot toby.humphrey@l-ark.fi

https://dl.dropboxusercontent.com/u/15461407/KUVIA/stolen.jpg

tänään ~15:30 jyväskylässä viety k-market ruokavinkin edestä:

kona paddy wagon nastarenkailla, etujarrulla, lyhyellä stemmillä + 60cm kiinakuitutangolla ja slr-satulalla. saa lukottaa jos näkyy. hyvää kuvaa ei löytynyt mutta tämän värinen runko:
http://www.bikeman.com/images/stories/CellarDwellars/KON-PADDYWAGB.jpg

^tämä löytykin sattumalta eräästä pyörävarastosta, bulldog mini oli niistetty pois mutta jätetty lukottomana varastoon. nyttemmin oikealla omistajalla taas.

asiaa. vaihteeksi näinkin!