Valmiskiekot

mitä mieltä näistä partaimplanttisukupolven ellipseistä

Mietin tässä pikkuhiljaa uutta pyörää tuhoutuneen tilalle ja Infliten tilalle vois harkita myös Endurance CF:n karvalakkimallia. Isoin asia mikä epäilyttää on nää kiekot:

toobless yea/nay?

on: kynnyskysymys

Kahden kilon maantiekiekot vuonna 2017!

Mavic ei ainakaan mainitse UST:tä, eikä Canyonkaan, mikä panee miettimään että tuskin ovat sisurittomuusyhteensopivia. Ainakaan siis virallisesti.

Myös:

???

^ ai jaa ne on NIIN ankkurit. Ei jatkoon

Tuhoutuneen kyllä, ks road rage topi

hunt totteli ku pyysin tekee dynkkykiekot 650b, mut unohdin sanoo et pitää mennä 60mm lihhoo vanteille ja vois laittaa 15mm läpiakselidynkyn voi vitu se sit eineskiekoista

sippe - 19:08, 18.3.2017 » Löytyykö mistään tänä päivänä 135mm perälle valmis fixed kiekkoja? Tarve olis kova mutta kasaus hommat ei iteltä onnistu.
TÄTTÄRÄÄ! https://www.velobia.fi/surly-fixfree-135mm-x-mavic-open-pro-x-dt-competition--takakiekko

oho, tuosta olikin jonkun verran aikaa. Nyt hävettää

Ajattelin kasata kevääksi varaston perällä pari vuotta pyörineen rungon ympärille budjetti-sinkulan.

Mikä olisi paras kiekkosetti hintaluokaltaan <140€? Kokona 700c ja väri mielellään puhdas hopea.

Noita tulikin katseltua jo mutta lyövät perkele 24 euron postit kylkeen.

laitat kimpan pystyyn keväämmällä niin eiköhä postien jakajia ilmaannu

Niin no joo. Ois vaan nyt aikaa värkkäillä niin mielellään tilaisi asap.

https://www.bankruptbikeparts.co.uk/image/cache/catalog/678593077-600x400.jpg

Bankrupt Bike Parts tarjoaa. On poka konelaakerit, leveet tuplaseinämävanteet ja kaikki.

Noi taitaa olla vähän normaalia leveämmät? Ihan kilpailukykyinen hinta kyllä.
Mites tämmöset, oiskohan mistään kotoisin?

No on todellakin mistään kotoisin. Osta heti jos hinta kelpaa.

mistäs tilailette edulliset, mutta kunnolliset dynamonavalliset kiekkosetit nykyään

B-C:llä olis tolkun kiekkoja SP+DT 466d edullinen (y varauksin) kunnollinen (riippuu…oisko toi 466d ollut kuitenkin ihan karvalakkirimssi)

Joku viisaampi täällä osaa mua varmaankin auttaa. Pitäisi ostaa uudet kiekot pyörään ja oon sen verran noviisi näissä pyörä asioissa, että en viitti lähtee tekeen omia päätöksiä. Ostin joku aika sitten Feltin Broughamin ja siihen siis uusia kiekkoa haluaisin alle. Renkainahan siinä on noi Vittoria Randonneur II 700 x 28C ja olis hyvä, jos saisin laitettua uusille kiekoille noi rinkulat.

Fiksinä ei tuu poljettua, joten varmaankin voisin jotain maantiekiekkoja harkita ja niihin ilmeisesti pitää se sinkulasetti tilata samalla. Hintaa oon ajatellut että max 250€ sais kiekot maksaa. Fillarilla tulee poljettua työmatkaa ja kaupassa käytyä näin kesällä. En tiä onko omalla painolla jotain vaikutusta asiaan, mutta sitä löytyy 85 kg.

Olisiko esimerkiksi nämä hyvät Shimano WH-R501?

Ei sovi maantiepyörän kiekot tuohon fillariin, yksivaihdepyörissä perä on 120 mm leveä ja vaihdepyörissä taas 130 tai 135 mm.

Kevyitä 120 mm perään sopivia kiekkoja löytyy vaikkapa https://www.cnc-bike.de, tulikohan tuolta kiekkosettikin sillä kiinteällä kolmenkympin postikululla mitä saisi jaettua jotain kimppatilausta kasaan keräämällä?

vaikka tällaset: CNC - Online Shop - Christoph Nies Cycles

mikedi - 19:46, 8.5.2018 » Joku viisaampi täällä osaa mua varmaankin auttaa. Pitäisi ostaa uudet kiekot pyörään ja oon sen verran noviisi näissä pyörä asioissa, että en viitti lähtee tekeen omia päätöksiä. Ostin joku aika sitten Feltin Broughamin ja siihen siis uusia kiekkoa haluaisin alle. Renkainahan siinä on noi Vittoria Randonneur II 700 x 28C ja olis hyvä, jos saisin laitettua uusille kiekoille noi rinkulat. Fiksinä ei tuu poljettua, joten varmaankin voisin jotain maantiekiekkoja harkita ja niihin ilmeisesti pitää se sinkulasetti tilata samalla. Hintaa oon ajatellut että max 250€ sais kiekot maksaa. Fillarilla tulee poljettua työmatkaa ja kaupassa käytyä näin kesällä. En tiä onko omalla painolla jotain vaikutusta asiaan, mutta sitä löytyy 85 kg. Olisiko esimerkiksi nämä hyvät Shimano WH-R501?
oliko mikä syynä, että uusien kiekkojen tarve syntyi?

Ajattelin että jos saisin hiukan kevennettyä tuota fillaria ja tuntuu muutenkin että nuo alkupereräiset ei ole kovin laadukkaat.

Ilmeisesti noihin kiekkoihin, joita madutin ehdotti niin ei tarvitse ostaa mitään sovituskappaleita vaan menee heittämällä kiinni?