Vaihdepyörät pois YVnetistä

Mun mielestä ihan sama, kunhan etusivu ei ole täynnä myynti-ilmoituksia, minkäänlaisia. Maailma on jo elänyt yksivaihteisten suosion huipun ja senhän huomaa myös foorumilta, porukka siirtyy osaksi tai kokonaan vaihteisiin. Omasta mielestä kaikki pyöräilyaiheinen sisältö on sallittua ja jopa suotavaa, jos jostain pitäisi ruveta karsimaan, niin miksi ei lähdetä liikkeelle noista aiheista jotka ei liity mitenkään pyöräilyyn?

Jos puristeilla alkaa vanne kiristämään satunnaisesta vaihdepyörästä, niin jättää vaikka topicin aukaisematta.

Entä jos olen oppinut esim jonkun tiedon tai taidon korjatessa vaihdepyörää, niin voinko käyttää sitä taitoa tai tietoa myös yksivaihteella ihmisten neuvomisessa?

Niinku sellasta joskus tekisin, mutta noin niinku yleisesti.

jos ton kidskientifikkeilyn saisi ihan ensimmäisenä pois palstalta niin sen jälkeen vois miettiä että onko tarvetta saada vaihdepyörät pois vai ei.

tutam - 9:59, 15.12.2016 » Toi on kyllä kova: emäputkea on about yhtä paljon kuin tällaisella pikkumiehellä satulaputkea.
Kumpi ompi pitempi, a2c vai emäputki?

Hetkinen, mikäs mitta on a2c?

peltsip - 10:07, 15.12.2016 » jos ton kidskientifikkeilyn saisi ihan ensimmäisenä pois palstalta niin sen jälkeen vois miettiä että onko tarvetta saada vaihdepyörät pois vai ei.
ihmiset vois myös opetella sivuuttaa aivan älyttömyyksiin menevät turhat ilkeilyt. Jättää ne ns omaan arvoonsa.

Vaihdepyörät on kivoja, vaikka ite elänki fixie goon -elämää.

tutam - 10:16, 15.12.2016 » Hetkinen, mikäs mitta on a2c?
haarukan korkeus navan akselista haarukan kruunun päälle
tutam - 10:16, 15.12.2016 » Hetkinen, mikäs mitta on a2c?
Axle to Crown

edit. hidas

tutam - 10:16, 15.12.2016 » Hetkinen, mikäs mitta on a2c?
Elikkäs axle to crown. T: Hämeen hitain.

Itse olen tästä vaihdeasiasta samaa mieltä kuin se osa postaajista joka kullakin hetkellä vaikuttaa olevan enemmistönä.

Joka tapauksessa haluaisin lukea enemmän vaihteista, pyöräretkeilystä, retkipyörän pakkaamisasioista, tavaratelineistä, lokareista, nuotioiden sytyttämisestä, kaikista kalliista tavaroista joita voisi leiriytymis- ja matkantekohommissa käyttää, kirveistä, Soma Wolverine -pyöristä, levyjarruista, sisurittomuudesta ja dynamonavoista. Olen siinä käsityksessä että nuo ovat muodikkaampia asioita kuin mainitut yksivaihteiset ja minä haluaisin olla muodikas ja pysyä kiinni tätä päivää:ssä.

Jos kyseiset asiat menevät joskus tulevaisuudessa pois muodista niin sitten en enää halua lukea niistä.

ununu - 9:17, 8.7.2016 » diagnoosi: radiohiljaisuus eli yv-masis tulee olee strong contender ihmisen_paras_aika skabassa myöhemmin tänä vuonna
Tai siis ens vuonna
peltsip - 10:07, 15.12.2016 » jos ton kidskientifikkeilyn saisi ihan ensimmäisenä pois palstalta niin sen jälkeen vois miettiä että onko tarvetta saada vaihdepyörät pois vai ei.
sinäkin opit vielä jonain päivänä arvostamaan sitä, että joku vähän heilautteli älyllisen kasvun aikoihin; ote vasarasta kirposi hetkeksi eikä kaikki näyttänytkään nauloilta.

e. ole hyvä.

Itsehän tulin takaisin foorumille sojotuslankojen ja järkipyörien innoittamana, ja tykkäsin muutenkin menosta silloin kun vaihteisiin suhtauduttiin myönteisesti. Täällä on aina viehättänyt rojektilangat, aito tekemisen meininki ja positiivinen asenne niin hipoa kuin rottaa kohtaan.

siirretty avoimesta fillarikeskustelusta yksivaihde.net-alueelle, koska topikki käsittelee itse foorumia, eikä pyöräilyä. jatkakaa.

ei nyt tule mieleen mut oliko foorumisoftassa poll-toiminto? Voitais mittauttaa makko+banse vs liberaalimman menon kannatus niin ei kerran kuussa tarttisi käydä tätä samaa keskustelua.

äkkiäkös tänne länttää pollin ulkosesta palvelusta

negaatio - 10:40, 15.12.2016 » ei nyt tule mieleen mut oliko foorumisoftassa poll-toiminto? Voitais mittauttaa makko+banse vs liberaalimman menon kannatus niin ei kerran kuussa tarttisi käydä tätä samaa keskustelua.
toim huom olin siis jälkimmäisellä kannalla jos ei auennut
Konsta - 10:24, 15.12.2016 » Itse olen tästä vaihdeasiasta samaa mieltä kuin se osa postaajista joka [s]kullakin hetkellä vaikuttaa olevan enemmistönä[/s] voittaa pian järjestettävän pollin.
qlt - 10:17, 15.12.2016 »
peltsip - 10:07, 15.12.2016 » jos ton kidskientifikkeilyn saisi ihan ensimmäisenä pois palstalta niin sen jälkeen vois miettiä että onko tarvetta saada vaihdepyörät pois vai ei.
ihmiset vois myös opetella sivuuttaa aivan älyttömyyksiin menevät turhat ilkeilyt. Jättää ne ns omaan arvoonsa.
eli siis hyväksytään hiljaa eikä tarvetta muuttaa mitään kun näin se on aina ollut? sit ihmetellään kun uusi porukka ei uskalla postata mitään tänne ja mietitään että miks alkaa valot sammumaan.

ymmärrän, ettei josbanse ole ollut pitkään foorumilla, mutta olisihan tätä vanhaa topsuakin voinut nostaa: https://www.yksivaihde.net/old/19750