Vaihdepyörät pois YVnetistä

Palsta rönsyilee liikaa ja kaiken syynä on alkuperäinen vaihdepyörätopikki, jota ei enää edes ylhäällä nää, kun muut topsut ja vaihdepyörät hävyttömästi palstalla esillä.

Ehdottaisin, että modet tiukentaisi linjaa, ja tehtäisiin yv netistä hieno uudestaan.

make johannes mode again

Itse ajattelin just samaa, ja mietin et miks täällä ei voi olla noita vaihdepyöriä. Suuntahan on täysin selvä, sori vaan. Jengiä kiinnostaa nykyään vaihteet ja retkeily myös.

Näkeehän sen noista topiceista mitkä täsä etusivulla pyörii.

Rosco - 8:58, 15.12.2016 » Itse ajattelin just samaa, ja mietin et miks täällä ei voi olla noita vaihdepyöriä. Suuntahan on täysin selvä, sori vaan. Jengiä kiinnostaa nykyään vaihteet ja retkeily myös. Näkeehän sen noista topiceista mitkä täsä etusivulla pyörii.
Monivaihdepyörille on oma fooruminsa, josta tulisi ihan vilkaskin mesta, mikäli monivaihdeprojektit postailtaisiin sinne.

Joo vaihteet aika megatrendi, eikä itseä ainakaan haittaa langat joissa vaihteita. Jos nyt johonkin rajaa pitää vetää, niin ehkä sitten vaihdeprojekteihin ja vaihde-AMA:an.

Samoilla linjoilla roscon kanssa, suuri osa siirtynyt vaihdepyöriin ja hölmöpyöräilystä muihin lajeihin. Itse kuulun varmastikkin vähemmistöön ja ajan about 80% ajoista kiinteellä. Näiden pyörien ympäriltä on asiat puhuttu jo moneen kertaan läpi - asiatopikkeja ei ole ja sen takia palsta täyttyy sössötyksestä ja läpänheitosta. Mun 2c, keskustelu vapaaksi vaihdepyörille, mutta ei luukutusosastolla. Mä ainakin mielummin luen palstalla asiaa pyöristä ja pyöräilystä, kuin läppiä millon mistäkin “hauskasta” perjantaitopikista.

nutip - 8:54, 15.12.2016 » make johannes mode again
make nutip mode ja uudet säännöt palstalle sanoisin :3

vois olla virkistävää?

Täytyy kyllä sanoa että vaikka itse ajan lähes yksinomaan yksivaihteisilla enkä vaihteiden kanssa tule toimeen laisinkaan on nämä eniten rönsyilleet topikit olleet lähiaikoina ylivoimaisesti parhaita.

what kim said ja

ununu - 9:07, 15.12.2016 »

eipäs nyt kuseteta itseämme ja toisiamme: palsta olisi jo huomattavasti pidemmällä kuolinkaarellaan entisellä nollatoleranssilla vaihteiden suhteen jota lähinnä sivuston kiimankatkuinen nimivalinta kannatteli viimeiset vuodet.

kim - 9:08, 15.12.2016 » Samoilla linjoilla roscon kanssa, suuri osa siirtynyt vaihdepyöriin ja hölmöpyöräilystä muihin lajeihin. Itse kuulun varmastikkin vähemmistöön ja ajan about 80% ajoista kiinteellä. Näiden pyörien ympäriltä on asiat puhuttu jo moneen kertaan läpi - asiatopikkeja ei ole ja sen takia palsta täyttyy sössötyksestä ja läpänheitosta. Mun 2c, keskustelu vapaaksi vaihdepyörille, mutta ei luukutusosastolla. Mä ainakin mielummin luen palstalla asiaa pyöristä ja pyöräilystä, kuin läppiä millon mistäkin "hauskasta" perjantaitopikista.
No enpä tätä oikeastaan paljon paremmin olisi osannut muotoilla.

En näe mahdottomana yhtälönä sitä, että tämä pysyy selkeästi yksivaihteisena PYÖRÄILYfoorumina vaikka täällä olisi vapaasti kesksutelua myös vaihdepyöristä ja jutuista. Myyntipuolen pitäminen siistinä vaihdekamasta selkeyttää hommaa, mutta noin muuten tuli voisi olla vapaa. Miksi juttuja mitä tehdään yhdessä tämän jengin kanssa ei voisi jakaa täällä jos siihen nyt sattuu liittymään vaihdepyörä?

Enemmän minuakin täällä häiritsee ilkeämielinen ja ongelmahakuinen sössötys milloin mistäkin täysin pyöriin liittymättömästä asiasta ja sitten erilaiset “muka hassut” -topicit.

Ennemmin kannattais vaan uudelleenbrändätä tämä kuin prollyvist jos jotain tekee

En oikeen itekään tiedä mitä foorumin nimellä ja sisällöllä on enää tekemistä keskenään mutta kuten tuossa ylempänä sanottiin, olis tämä jo aika kuollut runkkurinki jos täällä puhuttaisiin vain yksivaihteisista. Joten kun on alkuun päästy niin antaa mennä vaan

käyttämättä sanaa br*ndäys niin aiheuttaisiko sivuston uudelleennimeäminen pidemmällä aikavälillä kasvua vai kutistumista?

mikä sivuston nimen pitäisi olla?

Makkohan tän aika hyvin summas.

Ehdottaisin lukotusta

kyttyra - 9:23, 15.12.2016 » Ehdottaisin lukotusta
siis foorumin vai johanneksen
kyttyra - 9:23, 15.12.2016 » Ehdottaisin lukotusta
Paras tapa lukottaa topicci on täysimittainen perseily.

https://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/sh0.08/e35/14566550_372773886399252_8191764073956769792_n.jpg?ig_cache_key=MTM5NjIyMDI3ODk5MjAxMjEwNw%3D%3D.2

ununu - 9:23, 15.12.2016 » käyttämättä sanaa br*ndäys niin aiheuttaisiko sivuston uudelleennimeäminen pidemmällä aikavälillä kasvua vai kutistumista? mikä sivuston nimen pitäisi olla?
Eikös tää nykyinen ole aika hyvä: [b]Yksivaihde.net Polkupyöräilevä nettiyhteisö[/b]

Mun mielestä varsin relevantti asia keskustella, vaikka mielipiteet eroaisivat. Varmaan siitä aika pitkälti voi olla yhtä mieltä, että myyntipalstalla linjan pitää olla tiukka, koska foormista ei varmaan haluta sellasta sekalaisen pyöräkaman luukutuspaikkaa + myyntikanavia on jo. Ei muakaan oikeasti noi nykyiset topikit häiritse, kunhan nostin vaan asiaa tapetille. Enemmänhän noissa topsuissa on kyse pyöräilystä yleensä

minä en ole ajanut metriäkään vaihdepyörällä yli kymmeneen vuoteen eikä minulla ole edes kuoleman pelkoa.

nyt kun täällä on lähdetty joukolla kääntämään diskurssia vaihdemyönteiseen suuntaan, niin on syytä freimata messagensa selkeäksi: vaihteet vittuuun.

toisaalta kyllä aivan sama, sillä aion jatkossakin keskittyä lähinnä pätemiseen ja päänaukomiseen. siis silloin kun minulla ei ole mitään myytävää. ja positron-projektikylläinen etusivu on agendani suuntainen: lisää kaiken maailman urpoja ja urpoiluja alasammuttavaksi. on mistä valita silloin kun siltä tuntuu.

Koska huutoäänestys, niin tuun komppailemaan kimiä ja makkoa.

toim.huom.:

Tosiaan: vaihteet ovat aivan ok mun mielestä, koska kyse myös pyöräfoorumista, ja vaihteista puhuminen ja vaihdepyöräin kuvien postailu on tällöin musta ihan luontevaa. Etenkin kun jengi myös ajelee vaihdepyörillään. Itse en, kosken omista, mutta mieluusti kyllä luen vertaiskokemuksia noista ihmeistä - ei sitä tiedä vaikka joskus päätyisi taas niihinkin. Ja mikä tärkeintä: en todellakaan haluaisi mennä jollekin FillariFoorumille katsomaan retkipyöriä. Ehei, ikinä en ole muuta pyöräilyfoorumia käyttänyt, enkä käytä. Paitsi sitten kun päätän toisin.

Sitä paitsi, konversioprojektit on bäst: minusta on huippua, että ensiksi jengi viritteli retkipyöristään fiksejä rälläköimällä korvakkeita irti ja nyt fikseistä retkipyöriä juottamalla niihin korvakkeita kiinni. Eli kun mun rolleriini tulee korvake kiinni, niin tuun kyllä sillä tänne pätemään. Voi että tulenkin!

Asbi päässy slämmäämään, sen siitä saa kun ostaa liian ison pyörän