Vähän huumoria peliin

On siinä ruokavaliot.

6 Likes

Vuosina 1939-1945 Saksaa hallitsi:

a) dolf
b) dolf
c) dolf

6 Likes

Alkaen 1933 mut hauska kuitenki.

2 Likes

:arrow_up: Tuostahan on/oli aito Suomi-versiokin. Keiteleentie 4, Suolahti. Pyhiinvaellusmatskua.

10 Likes

7 Likes

Hurraa!
Taattua suolahti kamaa.
Jos joku paikka on vielä kotipitäjääni Äänekoskea ankeampi, niin se on äänekoskeen nykyisin kuuluva suolahden kauppala.
Tuolla oli vielä 2000 -luvun alussa tansseja varttuneille ja diskoiltamia nuorisolle.
Äänekoskelaisia ei katsottu hyvällä. Herkästi tuli tappelu.

2 Likes

Mitä pyöräkauppias tokaisi kun näki kivan oloisen talvirenkaan?

  • nasta rengas!
1 Like

Lumikko yritetään saada kiinni kaupassa Helsingissä - Kaupunki | HS.fi

1 Like

”tarkoitus on siirtää lumikko urbaanista ympäristöstä hieman sivummalle”

Lumikon olisi hyvä tehdä tämä pyörän selässä ihan ite, mutta arvostaa elettä.

4 Likes

Lumikko pyörii myös meidän takapihalla. Näin viime talvena kaksi kertaa livenä kun se pyydysti hiiiren, tosien kerran ikkunan takaa ja toisella kertaa seisoin parin metrin päässä. Hoikka ja vikkelä kaveri.

2 Likes

Sopii kuvaukseen.

Saa nähdä mitä tosta uudesta pikku-lumikosta kasvaa. Pitkä tietysti, mutta kun syntymäpaino oli ylittynyt jo viidennen päivän tuloksella 4,2 kiloa ja 12 päivää myöhemmin toisella neuvolakäynnillä kellotettiin 4,95 kiloa, niin tää tyyppi tulee speksaamaan aikuisena vähintään 60-senttisen rungon lisäksi 36-pinnaisia kiekkoja.

8 Likes

Kai teilläkin neuvolantäti vitsailee joka jumalan kerta täysmaidoista jne.?

Tää on mita suurimmassa määrin offaria mutta menköön.

Edellisiin liittyen haluan sanoa että jumalauta muuten ne neuvolan kasvukäyrät ja niistä ekstrapoloitavat ennusteet on aineiston laajuuden ja siten tilastomatematiikan juhlaa: ne pitää kutinsa näköjään ihan todella hyvin. Mun lapselle ennustettiin jossain käsittämättömän varhasessa vaiheessa jotain ihme hujoppipituutta enkä uskonu silloin hetkeäkään. Mutta voi helvetti näyttää toteutuvan ja jos pitäis veikata niin spot-on. Tyyppi on 15 ja mun pitää kääntää katsetta ylöspäin kun yritän pidän tiukkaa puhuttelua ja hakea katsekontaktia.

3 Likes

Meikälle ennustettiin notta 183cm mittanen ukko olis sitten. 182,5 viimesimmän mittauksen tulos, joten aika kohilleen meni.

Mä jäin tyyliin 10 senttiä siitä mitä jossain kouluterveydenhoitajalla veikattiin, neuvola-aikaisista ennusteista en osaa sanoa.

No hö.

tässä linkki neuvola-aiheeseen

Ihan hyvä läppä kun ei tää sielläkään aiheeseen sopisi.

Kerranki Twitter-lankaan sopivaa matskua ja ei oltukaan siellä. Ja minä aloitin, sori siitä.

2 Likes

A priest, an imam, and a rabbit went to donate blood. The nurse asked the rabbit: “What’s your blood type?”

“I’m probably a type O.”

12 Likes

^

mä tossa kesällä pyörittelin tällästä samanteemaista, mutta epävitsiä:

pappi, imaami ja rabbi menivät baariin käymään teologista diskurssia.