V & K: Meille tarpeetonta @ TURKU

Tuukko hakee

En…tuun.

Matattikselle noista kengistä huutelin siis :slight_smile:

Juu tajusin virheeni😂

1 Like

Sori, tämä asia jäi kesken! Tulen, laitan DM.

M: Restrap randokuutio ja Pelagon kirkas small alumiinitarakka. Ostin käytettynä, ei se sovikaan saatana mihinkää mun pyörään kunnolla. Voisin luopua samaan hintaan kun maksoin eli 140€

Voin vaikka toimittaa huomenna kotiovelle varsinais suomessa (flunssan jatkumisvaraus)

koitetaas onnea, tarvitaan:
26" joustokeulan tilalle jäykkä, kevyt ja hyvä kierteetön keula cantitapeilla. rungossa emäputkea ~150mm laakerin kanssa
26" sliksejä 2.10 - 2.30 kokoa sovitteluun ja ihmettelyyn
koolstopit eteen ja taakke, ne kyllä saa kaupastakin…sisurit tietty myös.
ehkä jotku siistit 3x8 vaihtajat gripshiftien tilalle (takana xt rd-m737)

vaihdossa ei oo paljon muuta antaa ku fyrkkaa ja toi vanha keula (Rock Shox Mag 21) joka sägää eli on huollon tarpeessa mutta kosmeettisesti siisti.

Löytyykö mustaa 110-120mm stemmiä 1 1/8" haarukalle…

Moro. Oon käyttänyt 45 koon Shimanoita vuosikaudet, mutta sandaali olikin liian iso.

Myyn siis käyttämättömät 45 koon sh-sd501m -spedusandaalit omakustannehintaan 83,35€. Jos ei mee torstaihin mennessä, niin lähetän takaisin.

Löytyiskö Turusta siistiä 700c ratakiekkosettiä puolison Vigorelliin? Ja joo, pitäis olla jarrupinnalliset.

Löytyykö kellään lainaksi 36mm avainta Campan keskiöön täältä Turun suunnalta? Toki olut/joku muu vuokra maksetaan.

Meinasin sanoo, että on mut toi onki joku muu. Campan nelikanttikeskiöavain ois.

Onks se eri asia? Toi 36mm on se keskiön avaaja kans

download (10)

Ah, eri homma

Ei oo enää

Ois tarvetta flättipolkimille. Kunhan on ehjät ja toimivat niin bueno.

Tahdotko elämääsi kuvassa näkyvän kauniin Gary Fisher -pyörän laadukkaalla Manitou-keulalla? Tule hakemaan Iso-Heikkilästä! Lukon jättämä kuluma/painauma myös kuvassa.

Itse tarvitsen (ja voin vaikka maksaa):
-26-kiekkojaa ja kumeja
-v-jarru-osia
-8-vaihdeosia
-vapaarattaita 8-vaihteiselle pakalle


Haussa 27,2 setback tolppa, värillä ei väliä.

Vaihdossa on antaa musta inline 27,2 tolppa / quill stemmejä / riser tanko / vanhempi wtb satula / rahaa

Löytyykös joltakulta pala halflinkkiä?

Löytyy, tai pitäis mut paskat löyty