V & K: Meille tarpeetonta @ TURKU

120mm leveellä navalla takakiekkoa kaipais. Jarrupinta sais olla. Tulee vaparikäyttöön eli fix free yms kaik ok, ei tarvi olla lukkorenksan kierteitä. Myös pari jarrua steamrolleriin vois kiinnostella, mut kiekko etusijalla.

Vaihdossa rahaa

1 Like

Olisko jollain ylimääräisenä UN55 BSA keskiö 107 tai 110 mm akselilla? Vaihdossa voin antaa samanlaisen 115 mm tai euroja.

Ostetaan Pelago Commuter -etutarakka koossa M. Värillä ei väliä.

O: 32.0mm Salsa Liplock tai wolftooth componentsin 32mm clämppi. Värillä ei väliä.

Onko kellään sovitetta, jolla gxp-kammet saisi toimimaan ht2-keskiössä? Kiinasta saisi, mutta sieltä en nyt tähän aikatauluun ala tilaamaan.

O; Kapealle ketjulle BCD130 kirkas tai musta eturieska 50 piikkinen.

rungon pienennyttyä 4 numeroa testiin tarttis korkeen 27.2 tolpan setbackillä…

Pitäis löytyä joku ruma ja painava. Tarkastan viel pituuden myöhemmin. Yhden vitsin kertomalla saa omaks.

1 Like

pajalta löytyi

2 Likes

Myydään ja annetaan. Vaihtariksi kelpaa Sid Ultimaten huoltosarja tai musta 35mm Salsa Liplock.

On-One Smoothie ohjainlaakeri 1 1/8", musta.
Hyvässä kunnossa, irrotuksesta pari kolhua. Alakuppi on hassu, leveä lätyskä. ilmainen

Surly 22t kasettiratas. Hiukan patinoitunut, mutta hampaat hyvässä kunnossa. 5e

Surly Terminal Bar. Hienossa kunnossa, jotain pientä hiusnaarmua ehkä, mutta ei mitään isompaa. 50e

YV ja noudot Huhkolasta

edit.
Laakeri meni

Tarve ohi

Oiskos takanapaa kellään? 142 mm, 32 reikää, levyjarru, ja Shimano hg, ei oo väliä onko maantie- vai maastonapa.

Äkillinen tarve 40-50mm pitkälle stemmille, 31.8 tangolle. Vaihdossa pyöräkampetta/maksua!

Olis:
TA Specialites 110BCD 5-Arm Narrow-Wide 44t eturatas. Kilsoja alle 50.
Tarvis:
Jotkut mtb-cantivivut.

Tarvis jonkun suora(hkon) tangon 25,4mm halkaisijan kiinnityksellä. Vaihdossa tarjolla bullhornit; myös 25,4mm.

Mulla vois olla vanhasta spessusta suorahko tanko. Laitan kuvan ku ehdin.

1 Like

Nyt olis tarvetta kirkkaalle 26,4 mm halkaisijan tolpalle, ei setbackia. ̶M̶y̶ö̶s̶k̶i̶n̶ ̶h̶a̶u̶s̶s̶a̶ ̶1̶"̶ ̶q̶u̶i̶l̶l̶-̶s̶t̶e̶m̶m̶i̶,̶ ̶p̶i̶t̶ä̶s̶ ̶o̶l̶l̶a̶ ̶l̶y̶h̶y̶t̶,̶ ̶2̶5̶,̶4̶ ̶m̶m̶ ̶c̶l̶a̶m̶p̶ ̶j̶a̶ ̶k̶o̶r̶o̶t̶u̶s̶v̶a̶r̶a̶k̶i̶n̶ ̶o̶n̶ ̶t̶e̶r̶v̶e̶t̶u̶l̶l̶u̶t̶t̶a. Ei tartte olla erikoisen hienoa, kunhan toimii.

Tommonen SR olis 26.4. Vähän naarmua ja hapettumaa on toki.

Sit olis toi Inforestin tekemä peräkärry. Toimi hyvin jouluparaatissa mutta ei mulla taida olla enempää käyttöä. Kiinnikkeet pyörään täytyy tehdä itse, mulla oli tarakassa pultit kiinni.

Joulukuusen kiinnitykset on vaan ruuveilla laitettu.

Molemmat voi noutaa Aurasta tai virka-aikaan käsityöläiskadulta.


Hitto meinas usko loppuu, mut löyty jostain kaapin sisältä.


Meni uusimmaksi replyksi kuvat. Tanko on suorahko n. 60cm.