V & K: Meille tarpeetonta @ TURKU

---- kaikki hankittu

cantitapillinen cx-keula 1 1/8" kellään ylimääräsenä? sais mieluusti mahtua 45mm rengas, mutta kelpaa joku maltillisempikin rengastila

Mulla ois.
Tällainen Planet X kuin tässä kuvassa kun internetistä kaivoin.

Voi hyvin mahtua toivotun kokoinen nakki.

1 Like

Hui, en tiedä onko toi esteettisesti yhtään sen parempi ku Spessun Zertz haarukka :sweat_smile:

O: 400mm 31.6mm satulatolppa 20-25mm setbackillä

Vaihdossa vaikka jotain etukiekkoo, stemmiä, tankoa tai muuta.

B-ruuvin kannaketta vailla. Shimanon 9-spd Deore Lx, vai onkohan toi sama palikka kaikissa Shimanon vaihtajissa? Jos lojuu muuten rikkipoikki oleva vaihtaja, niin olen kiinnostunut. Myös toimiva vaihtaja käy jossei muuta löydy. Tämä siis kyseessä:
image

Pyöräpajalla on aikamoinen läjä vaihtajia mistä voi käydä varaosia hakemassa. Ihan toimivia kokonaisia myös.

2 Likes

Olis tommone melkosen leviä (46cm leviä) venturemaxi jonka voisin vaihtaa johonkin 44 leveeseen kompaktidroppiin. Myös 42cm leveä joku 31.8 keventelytanko vois toimia, mutta lienee haastavampi toive.

Jos se on se mun vanha nii se on 46

Jos gigalla tarkotat 35mm tjms. clamppikokoa niin Turun kerholla on joku Dedan täyskuitunen sellanen. Taitaa olla Pekan mut pyöriny ylimääräisenä vuosikaupalla.

Kiitokset Hai infosta. Giga vaan omaa höpöhöpökieltä, superlatiivina käytän yleisesti. Täytyis ajatella ennenku kirjottelee et kukas on vastassa lukemassa, nää o näitä :smiley:


Annetaan avattu pullo Zefalin litkua.

Tarpeita Pomppis projuun.

Vanteet

Vapaaratas (mielellään laadukas)

90mm musta stemmi (suora/10 astetta)

600mm riser pienellä nousulla

Flyte satula (musta)

Vaihdossa löytyy 26”mtb osia tai suoraan käteistä.

Haussa:

  • Tuumanen (22.2mm diameetteri) ahead-stem adapteri. Mieluusti mustana
  • Kitkavaihtajat tangon päihin
  • 26” takakiekko, freehub, 135mm akselilla, vannejarru

Vaihdossa tarjottavana käteistä tai Iisalmi IPAa 4.7% haluamasi määrä.

25,4mm droppitankoa sais tarjoilla. Mieluusti ei mustaa

Tarpeet ovat vähäiset, mutta jotain ylimääräistä olisi. Enimmäkseen annan ilmaiseksi (halutessaan voi holillista/holitonta lageria tai Lidlin radleria tuoda), mutta jostain haluaisin hiukan rahaa.

Tanko
Race Face Turbine, 31.8mm, ~68cm ja nousua ehkä 20mm. Hyväkuntoiset foam-gripit kiinni. 10e

Tolppa
Thomson Elite Inline 30.9/410mm, musta, hyvä, 40e

Pikalokari
Tolppaan kiinnitettävä, toimii ~40mm renkaalle asti. Nuhjuinen, mutta ehjä ja toimiva. Ilmainen

Lisääkin saattaa löytyä, kunhan jaksan avata kaapit.

Yhteydet YV:lla, jos sulla ei ole mun numeroa ja nouto Huhkolasta.

edit. myydyt/annetut poistettu

Hep, laitoin DM

Olisko kellään pahvilaatikkoa rungon lähettämiseen? Tai vinkkiä mistä sais? Voin korvata jotain pientä.

Käy hakee ajopyörästä

Jess. Kiitti Kala!