V & K: Meille tarpeetonta @ TURKU

Olisiko tarvetta Eggbeatereille?
Yksi pari 3-mallia ja toinen (oisko) C-mallia, joka vastannee uudempaa 2:sta. Ajettu on molemmilla, mutta on myös vaihdettu laakereita ja huollettu. Toimivat siis oikein hyvin. Mukaan 3 paria käytettyjä klosseja (osa ainakin ajokelpoisia) ja yhdet täysin iskemättömät edelleen boksissaan. 50e koko kasa

edit.
Nämä meni

Oisko jollain jotkut törkyhalvat levarikiekot? Vaihdossa, 100mm chromix ja miche pista navat/ rahaa

Teettääkö joku vielä turussa tarroja? Tartteis maalausprojuun tarrat, eikä tarrakauppias vastaa :confused:

Seri Sipilä orikedolla on ollut ihan hyvä paikka. Kaikki hommat mitä olen itse teettänyt on hoitunut aikataulussa ja laadukkaasti. Tämä siis omista tiedostoista, en tiedä tekevätkö vektorointia.

Vieläkö löytyy ryjälaatikot nurkista?

Menivät kierrätykseen jo.

Mulla ois laatikot kiekoille ja rungolle jos kiinnostaapi.

Hyllyinventaariossa löytyi semisti yllättäen lähes ajamaton pari Gatorskineja. Taittuva ja 32mm. Viime syksynä ostetut, joten eivät ole vuosikausia kuivuneet hyllyssä. Oon niin syvällä tubeless-elämässä, että edes fiksiin en näitä enää tarvi. 40e/pari.

edit.
Nämäkin meni

3x9 osat ja joku napadyny + valot kiinnostaa. Voi olla käppää, eli jos jotain löytyy niin laita ihmeessä PM :slight_smile:
Mulla jotain rojua tai voin tietty myös maksaa osista.

Jos jollakulla on kuitusen 1 1/8 ruotoputken sisään expanderia niin tarve olisi

Edelleen tarve leveelle 700mm ish low rise 25.4 tangolle, musta tai kirkas. Kirkkaat/harmaat maantiekiekot kiinnostaa kans jos jollain sattuis lojumaan.

Olisiko täällä joku joka osaisi hitsailla levyjarrukorvakkeet GT outpostin ysärirunkoon?
Korvakkeet löytyy jo.

Tarpeita:
levyjarrukiekot
musta setback 27.2 tolppa
32-35mm sliksit/cx renkaat

Sit vaihtoehdotus 120mm stemmistä 100milliseen. Procraft 120mm -17deg. Ylituumaseen ruotoon ja 31.8mm tangolle kans.

Löytyisikö Martin lähistöltä lainattavaksi kasettityökalua mallia Shimano?
Tilasin vastaavan, mutta se on jäänyt jonnekkin matkalle.

Löytyy toki. Tiiät paikan, tuu hakee :slight_smile:

1 Like

Mekaanista levyjarrua (tai kahta) kaipaisin. Ei tarvetta pulteille, eikä adaptereille, pelkkä jarrusatula(-t) riittää. Maastovedolle, postmount sekä mielellään siisti ja toimiva. Ei muita laatuvaatimuksia.

Jos kaipaat jotain, niin kaikenlaista pikkuhilpettä löytyy, mutta lähtökohtaisesti tarjoan rahaa.

Ois endura mt500 spray housut L koossa. Ei juuri ajettu, vähä pussihousut mulle. Kandee sovittaa. Vaihdossa voi tarjota 185x75 hoikalle sopivia kuteita. Pitkähihaset jerseyt esim kiinnostaa

Löytyiskö joltain ajokuntoset mustat gripit, vaihdossa jotain sälää vaikkapa.

Nii ja tarvis kans 9spd triggerin, halvat levarikiekot 28" 100/135mm qr, shimano vanhemmat 5-pultti 110bcd kammet 170mm mitassa.

Löytyy tollaset lukittavat, vihreä metalliosa. Oisko mitä tahansa 100mm mustaa stemmiä?

Kiinnostaisi kokeilla tommosta lyhytnokkasta satulaa. Voin ostaa, mutta mielummin lainaisin. Tuntoaistin säilyttäminen kiinnosta.