USA presidentinvaalit 2024

Lumikko - 23:36, 8.11.2016 » En suostu pelkäämään! Vähän kyllä Killaryn sotataipumukset hermostuttaa tällai Venäjän naapurissa. Drump paskois enempi omaan pesään ja Euroopan kilpailukyky vois kasvaa.
no tota trump on jo huudellut että vitut he kaikkia nato -maita lähde puolustamaan..

ei nyt millään pahalla mutta pää on ihan vitun syvällä perseessä faktojen kanssa jos on sitä mieltä että ehdokkaat olisi lähellekään samalla viivalla. nyt eletään sit aika negatiivisessa mielessä mielenkiintoisia aikoja. jenkeissä köyhät kyykkyyn ja rikkailta verot pois esim jos vaalilupauksia ruetaan pitämään.

e: ja sit jotain numeroita jostain niin saadaan sekä rikkaiden veroalet että maksettua velat.

Kun Trump paskoo omaan pesään, niin kyllä se haisee ihan kaikkialle.

Ainahan se on giant douche ja turd sandwich. Ehkä nyt vaan on vähän jotain uutta vaihteeks, katotaan miten homma lähtee sujumaan.

Minua ihmetyttää nämä ennusteet. Samanlainen fiilis kuin Brexitin yhteydessä.

aattelin mennä tässä nukkumaan kun parin tunnin päästä herääminen 2.0

californiassa voidaan seuraavat 4 vuotta viettää 420 viihteellä ja unohtaa tämä/juhlia

(Kisa ei siis vielä ratkennut mutta kuitenkin)

vasaraasialainen - 7:03, 9.11.2016 » Minua ihmetyttää nämä ennusteet. Samanlainen fiilis kuin Brexitin yhteydessä.
se on se ihmisten viha. jos olisi yhtään järkeä päässä niin tietäisi että sitä ei kannata ruokkia tai käy kaikille huonommin.

Joo, voi hyvin olla.

Mihin mä heräsin? Tartteeks tässä alkaa jo preppaamaan jonkun tulevan ison mullistuken varalle eli jemmaamaan tölkkiruokaa ja polttopuuta?

Tosin mie veikkaan, että lyhyen aikajänteen sisällä Trumpille käy tavalla tai toisella huonosti. Se on niin kontroversiaali hahmo kuiteskin, että joko pilaa itse homman tai sitten joku iskee…

Made in USA on uus made in china.


damn
clinton ei saanu ees valkosten naisten ääniä (data not shown)

Viä ehtii myydä kännärin ennenkuin Trump pakkolunastaa ne takaisin. Meik ämörikä kreit ägen.

Sasha Baron Cohen voisi nyt vetää naamarin pois päästä. Ei tätä mikään muu selitä.

Mika K - 7:27, 9.11.2016 » Mihin mä heräsin? Tartteeks tässä alkaa jo preppaamaan jonkun tulevan ison mullistuken varalle eli jemmaamaan tölkkiruokaa ja polttopuuta? Tosin mie veikkaan, että lyhyen aikajänteen sisällä Trumpille käy tavalla tai toisella huonosti. Se on niin kontroversiaali hahmo kuiteskin, että joko pilaa itse homman tai sitten joku iskee...
Tölkkiruokaa ja polttopuita vois speksaa jossain vaiheessa lisää. Mites tota, jos kellarissa on noin 30 neliöö lattiatilaa vapaana, ja korkeutta 1,8 niin montako heittomottia sinne menee (jos ei oo aikaa pinota)?

Keväällä vähän vitutti oma päättämättömyys ku asuntokaupoista jäi massii lojumaan käytännössä 0-koron tilille sen sijaan että olisin laittanut ne esim. rahastoihin. Mut sit tuli brexit ja nyt tää ja kappas vaan, sukanvarsi ei tunnukaan enää yhtä paskalta vaihtoehdolta.

Tietty jos Trump kusee hommat oikein kunnolla, niin siinä lentää sukanvarret Helvettiin kaiken muun ohessa.

baader - 6:48, 9.11.2016 » Vähän kyllä ahdistaa nyt kun Putin johtaa molempia suurvaltoja.
http://esq.h-cdn.co/assets/15/51/980x490/landscape-1450461032-putin-index.jpg Toisaalta toivottavasti tämä hillitsee Venäjän isottelu tarpeita, kun Amerikka sai valehtelevan ja arvaamattoman johtajan, joka tulee kuitenkin kusemaan omaan nilkkaansa.
kyttyra - 7:48, 9.11.2016 »
Mika K - 7:27, 9.11.2016 » Mihin mä heräsin? Tartteeks tässä alkaa jo preppaamaan jonkun tulevan ison mullistuken varalle eli jemmaamaan tölkkiruokaa ja polttopuuta? Tosin mie veikkaan, että lyhyen aikajänteen sisällä Trumpille käy tavalla tai toisella huonosti. Se on niin kontroversiaali hahmo kuiteskin, että joko pilaa itse homman tai sitten joku iskee...
Tölkkiruokaa ja polttopuita vois speksaa jossain vaiheessa lisää. Mites tota, jos kellarissa on noin 30 neliöö lattiatilaa vapaana, ja korkeutta 1,8 niin montako heittomottia sinne menee (jos ei oo aikaa pinota)? Keväällä vähän vitutti oma päättämättömyys ku asuntokaupoista jäi massii lojumaan käytännössä 0-koron tilille sen sijaan että olisin laittanut ne esim. rahastoihin. Mut sit tuli brexit ja nyt tää ja kappas vaan, sukanvarsi ei tunnukaan enää yhtä paskalta vaihtoehdolta. Tietty jos Trump kusee hommat oikein kunnolla, niin siinä lentää sukanvarret Helvettiin kaiken muun ohessa.
30*1,8=54 mottia. Sama määrä motteja menee, heitit tai pinosit

JA NYT HUUDETAAN!

IHANAA KINGIÄ IHANAA!
IHANAA PAULIA IHANAA!
IHANAA PHILIÄ IHANAA!

TÄMÄ ON IHANAA!

VAIKKA TEKEE KIPEÄÄ NIIN EI HAITTAA!

^ Jes kiitti, eiköhän sillä pysy asunto kivasti lämpimänä hetken aikaa :slight_smile:

EDIT puilla siis, ei Amerikan palikoilla

Harmi, etten panostanut enempää Trumpin puolesta.
Oli nimittäin melko helppoa speksausrahaa 5-kertoimella :slight_smile:

samaa harmittelen…

Panostin kuulemma läpällä votkapullon Trumpin voittoon. :confused: