Tyttöpoolot HKI

Tänään klo 18!

oli ihan parasta :slight_smile: ! mutta pääsikö visualisti ja pyörä kotiin asti?

Kyllä vaan, rannassa vielä mietin jäisinkö sittenkin nurtsille ilta-aurinkoon paikkaushommiin mutta en enää jaksanut ja taluttelin kotio. Tällä kertaa tyttöpooloissa oli siis väliaikaohjelmana sisurinvaihto ja naulan poisto, hyvin saatiin yhdessä vaihdettua mutta taisi sinne jotain terävää sittenkin jäädä kun puhkesi juuri kotiin lähdettäessä uudestaan.

Mutta mikä mahtavinta, kolme uutta poololiekkiä taisi syttyä! Oli mielettömän hauskaa, kiitos peleistä!

Oisko seuraavat vaikkapa perjantaina 14. päivä klo 18 jolloin tais aika moni päästä paikalle?

Hei se ois ihan pian pooloperjantai! Klo 18 aloitetaan!

perjantaiksi on luvattu NÄIN PALJON sadetta

shieeeee

Plääh joo katselin samaa, mutta kahtellaan vielä huomenna. Olikohan meidän seuraava mahdollinen aika sunnuntaina? Voitas kokeilla sitten sitä!

sataa vettä ja vesipoolot ei kiinnosta. voin mennä kyl ulos istuu johki mestaan jonne sade ei tipu

howabout

Mä olin jo luovuttamassa, mutta mut saatiin puhuttua ympäri että käydään kuitenkin tsekkaamassa tilanne klo 19 aikaan. Ja jos menee vesipooloksi niin mennään johki sisätiloihin puimaan kauden strategioita, oisko hyvä?

Hyvä suunnitelma!

saako tulla vaikka olisi ujopissa ja amatööripelko puntissa?

saa. ens su be there or be []
e:mäki olin viimeviikol ekaa kertaa ja hauskaa oli

sovittiin eilen palaverissa et ens su 1800! (:

Tänään poolot klo 18. Sateet näyttäis loppuvan iltaan mennessä.

Oojee tänään kello 18 pelataan taas!

Ja seuraavan kerran nyt keskiviikkona klo 18.30!
Pelaillaan tovi ja liitytään pelien jälkeen keskarimeininkeihin.

Ylihuomenna!
Ja ylimääräisiä mailoja on varmastikin muutamia mukana joten voi ja kannattaa tulla vaikkei vielä mailaa omistaisikaan.

Näillä näkymin ois tänään viisi pelaajaa tulossa, poolokenttä yhtä naista kaipaa, oisitko se sinä? Hyvin mahtuu mukaan vaikka enemmänkin, tuu klo 18.30!

Se voisi olla minä, ehkä

Mä otan 2 mailaa mukaan!

Jes kiva, tuu Anni mukaan joo, kohta, jee!

Oho, viimeksi meitä oli niin paljon että välillä joutui kentän laidalle kameran ääreen. Sunnuntaina pelataan taas, klo 18!